moi oon 14vuotias tyttö ja mua kiusataan tosi paljon ja useasti, mullq ei ole paljoa kavereita mutta poikaystävä on, minä ja mun poikaystävä riidellään tosi usein ja meillä ei ole koskaan oikein enään kaikki hyvin, minulla menee elämässä jo muutenkin tosi huonosti niin olen miettinyt itsemurhan tekoa niin onko mitään ehdotuksia että millä tavalla?
itsemurhan teko
4
59
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos te riitelette niin mikä pakottaa olee yhdessä. Olette molemmat vielä lapsia. Varmasti löydät uuden poikaystävän. Vai oliko teillä suunnitelmissa yhteinen tulevaisuus? Jos sinulla menee huonosti niin avun hakeminen ei nähtävästi ole käynyt mielessä. Sinä olet murrosiässä ja tuossa iässä hormonit hyrrää ja olet kasvamassa naiseksi. Ei murrosikä ole mikä syy tehdä itsemurhaa.
Jos sinua kiusataan niin miksi et kerro siitä kellekään aikuiselle ? - Anonyymi00002UUSI
Itsemurha ei ole ratkaisu. Asiat järjestyvät aivan varmasti❤️. Voit soittaa 112 ja kertoa omasta pahasta olostasi. Voit kertoa myös huolistasi esimerkiksi ystävälle, vanhemmille, kouluterveydenhoitajalle tai opettajalle. Myös
- Anonyymi00003UUSI
Onko pakko olla sellaisen tyypin kanssa, jonka kanssa tulee riitaa useasti? Mitä järkeä?
Nyt suhde poikki, vaikka se olisi ainoa poika maailmassa!
Sinun pitää nyt keskittyä kouluun ja itseesi. Niidenkin kanssa sinulla on varmasti tekemistä.
Sitten kun koulu menee hyvin ja tulet toimeen itsesi kanssa, sitten sinulle löytyy ystäviä, poikaystäviä ja tyttöystäviä. Tällä hetkellä kyllä tarvitset aikuisten apua asioittesi kuntoon saattamiseksi. Kai koulussa on kuraattori tai muu henkilö, johon sinun pitää saada yhteys, että saat tarvitsemaasi apua.
Missä muuten vanhempasi ovat? Kai hekin kuuluvat elämääsi ja sinun asiasi kuuluvat myös heille vielä monta vuotta. - Anonyymi00004UUSI
Pakko sanoa kaksi murrosiässä olevaa lasta riitelee. Sinä olet kasvamassa naiseksi ja poikaysväsi mieheksi. Kummallakin hormonitoiminta on herännyt ja aiheuttaa kaikanlaista kehossa. Niin fyysisesti kuin psyykkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886444Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474505Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633674Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202399Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m231051En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52946- 91842
- 59725