Ihana herätä naisten/vaimon stringeissä.
Kulli seisoo heti.
Stringit kiihottaa
28
595
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heräilin justiinsa pitsi tringit pullottaa, kulli
jöpöttää. seniori 70v - Anonyymi00002
Mee sirkukseen friikki
vaan eihän se kulli siellä stringeissä kauaa pysy kun jäykistelee 😅
- Anonyymi00005
Tykkään kunnon naisten silkkipöksyistä, siellä pysyy, tekee hyvää. Ukm66
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tykkään kunnon naisten silkkipöksyistä, siellä pysyy, tekee hyvää. Ukm66
Silkkipöksyt on ihanat, jöpötys näkyy ja mukavan tuntuista, kun hyväilee päältäpäin kullia.
. - Anonyymi00007
Ei pysy, kullityttö voisi kosketella sitä on kovana.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyi saatana
Anonyymi00007 kirjoitti:
juu sitähän olisi kiva hieman hieroa
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Silkkipöksyt on ihanat, jöpötys näkyy ja mukavan tuntuista, kun hyväilee päältäpäin kullia.
.Noissa ihana hinkata miten päin vaan. ukm66
https://www.missmary.com/fi/cool-sensation-panty-with-long-legs-dusty_blue?utm_gads=BRAND&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_id=17044982632&utm_campaign=17044982632&gad_source=1&gad_campaignid=17044982632&gclid=EAIaIQobChMI1dGmpaDqkQMVMkiRBR0rwxWZEAQYFyABEgInr_D_BwE
- Anonyymi00003
Haluutko ostaa käytettyjä🤭
- Anonyymi00004
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan
- Anonyymi00011
Kyllä stringit puristaa ihanasti ja naru perseessä kiihottaa.käytän viikoittain naisten stringejä. Olis kiva toiaen kans laittaa kullit vastakkain
- Anonyymi00012
Laitetaan kullit vastakkain,minulla punaiset stringit kulli seisoo tulee ulos,
Laitetaan vasten, hierotaan kulleja vastakkain. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Laitetaan kullit vastakkain,minulla punaiset stringit kulli seisoo tulee ulos,
Laitetaan vasten, hierotaan kulleja vastakkain.Tuo olisi kyllä ihanaa.illalla laitan punaiset pitsi sttingit
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo olisi kyllä ihanaa.illalla laitan punaiset pitsi sttingit
Kiihottaa ajatus, olis ihana nähdä sinut punaisissa pitsistringeissä, tehtäisiin.
- Anonyymi00015
Nyt olen punaisissa pitsi stringeissä.kalu jöpöttää ja ajattelen sinua
- Anonyymi00016
Minulla myös, kalu jöppöttää on lahkeesta ulkona,
heiron kalua.
- Anonyymi00017
Illalla runkkasin ja nyt taas kalu kovana, kyllä stringeissä on voimaa.ihanaa.minulla pimkit pitsireunaiset vaimon stringit
- Anonyymi00018
Olet ihana, haluisin hyväiilä kovaa kaluasi stringeissä. Minulla jöpöttää kalu on pitsipöksyt,
Olisi mukava tavata, hyväillä stringeissä kalujamme. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet ihana, haluisin hyväiilä kovaa kaluasi stringeissä. Minulla jöpöttää kalu on pitsipöksyt,
Olisi mukava tavata, hyväillä stringeissä kalujamme.Olis todella mahtava tavata sinut.molemmat olisimme pöksyissä kalut vastakkain aluksi,olisi todella kiihottavaa tutkia sinun stringien alta mitä löytyy.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olis todella mahtava tavata sinut.molemmat olisimme pöksyissä kalut vastakkain aluksi,olisi todella kiihottavaa tutkia sinun stringien alta mitä löytyy.
Samoin tutkisin sinun stringit, kiihottaa ajatus
laskea vähän stringeja, mitähän sieltä?
Sait minun kullini seisoon, kun ajattelin sinua. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Samoin tutkisin sinun stringit, kiihottaa ajatus
laskea vähän stringeja, mitähän sieltä?
Sait minun kullini seisoon, kun ajattelin sinua.Olet ihana, haluaisin suukotella strigiesi päältä kaluasi ja ottaa pikku hiljaa sen reunasta kalusi esille suukotella ja nuolla kalusi vartta kunnes ottaisin sen lopulta suuhuni kokonaan stringit edelleen ylläsi.puristelisin hellästi pallejasi ja nuolisin nekin kiimaiseksi etenisin välilihan alueelle kunnes tuntisit kieleni käyvän sinun anaalissas.pitäisitkö siitä.olet minun mieheni nyt.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet ihana, haluaisin suukotella strigiesi päältä kaluasi ja ottaa pikku hiljaa sen reunasta kalusi esille suukotella ja nuolla kalusi vartta kunnes ottaisin sen lopulta suuhuni kokonaan stringit edelleen ylläsi.puristelisin hellästi pallejasi ja nuolisin nekin kiimaiseksi etenisin välilihan alueelle kunnes tuntisit kieleni käyvän sinun anaalissas.pitäisitkö siitä.olet minun mieheni nyt.
Ihanalta tuntuu kielesi anaalissa, suukottelu kullissa, käännyn kontilleni.
Voit touhuta takaa,olen kovassa kiimassa, pidän kielestäsi on ihanaa! - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihanalta tuntuu kielesi anaalissa, suukottelu kullissa, käännyn kontilleni.
Voit touhuta takaa,olen kovassa kiimassa, pidän kielestäsi on ihanaa!Haluaisin nuolla sinun anaalia juuri noin että olet kontillasi.välillä ottaisin kalustasi kiinni ja runkkaisisin sitä samalla.sitten haluan että saisin työntää kaluni sinun suuhusi ja olet kontillaan edelleen,imisitkö minua kiivaasti.kunnes menen sinun taaksesi asetan kaluni sinun anaalin kohdalle lirautan liukastetta kullini päälle ja sinun ihanaan reikääsi ja työnnän hitaasti sinun sisääsi,saanhan tehdä niin saanhan,tunnet kuinka kaluni sykkii sinun sisässäsi vaikka olemme vasta alussa aaaaah kuinka ihanalle tämä voikaan tuntua.annathan nauttia minun sinun anaalista rakas
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haluaisin nuolla sinun anaalia juuri noin että olet kontillasi.välillä ottaisin kalustasi kiinni ja runkkaisisin sitä samalla.sitten haluan että saisin työntää kaluni sinun suuhusi ja olet kontillaan edelleen,imisitkö minua kiivaasti.kunnes menen sinun taaksesi asetan kaluni sinun anaalin kohdalle lirautan liukastetta kullini päälle ja sinun ihanaan reikääsi ja työnnän hitaasti sinun sisääsi,saanhan tehdä niin saanhan,tunnet kuinka kaluni sykkii sinun sisässäsi vaikka olemme vasta alussa aaaaah kuinka ihanalle tämä voikaan tuntua.annathan nauttia minun sinun anaalista rakas
Mistä löytäisi sinut,kanssasi ihana touhuta, lueskelin tarinat halut heräs.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mistä löytäisi sinut,kanssasi ihana touhuta, lueskelin tarinat halut heräs.
Oulussa olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-19212399Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35512264Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2816596Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555367Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2093886- 1803695
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642763Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1792530Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151942Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191814