Stringit kiihottaa

Anonyymi-ap

Ihana herätä naisten/vaimon stringeissä.
Kulli seisoo heti.

28

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heräilin justiinsa pitsi tringit pullottaa, kulli
      jöpöttää. seniori 70v

• Anonyymi00002

Mee sirkukseen friikki

• vaan eihän se kulli siellä stringeissä kauaa pysy kun jäykistelee 😅

• Anonyymi00005

Tykkään kunnon naisten silkkipöksyistä, siellä pysyy, tekee hyvää. Ukm66

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tykkään kunnon naisten silkkipöksyistä, siellä pysyy, tekee hyvää. Ukm66

Silkkipöksyt on ihanat, jöpötys näkyy ja mukavan tuntuista, kun hyväilee päältäpäin kullia.
        .

• Anonyymi00007

Ei pysy, kullityttö voisi kosketella sitä on kovana.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hyi saatana

• Anonyymi00007 kirjoitti:

juu sitähän olisi kiva hieman hieroa

• Anonyymi00009

• Anonyymi00003

Haluutko ostaa käytettyjä🤭

• Anonyymi00004

Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan

• Anonyymi00011

Kyllä stringit puristaa ihanasti ja naru perseessä kiihottaa.käytän viikoittain naisten stringejä. Olis kiva toiaen kans laittaa kullit vastakkain

• Anonyymi00012

Laitetaan kullit vastakkain,minulla punaiset stringit kulli seisoo tulee ulos,
        Laitetaan vasten, hierotaan kulleja vastakkain.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Laitetaan kullit vastakkain,minulla punaiset stringit kulli seisoo tulee ulos,
        Laitetaan vasten, hierotaan kulleja vastakkain.

Tuo olisi kyllä ihanaa.illalla laitan punaiset pitsi sttingit

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuo olisi kyllä ihanaa.illalla laitan punaiset pitsi sttingit

Kiihottaa ajatus, olis ihana nähdä sinut punaisissa pitsistringeissä, tehtäisiin.

• Anonyymi00015

Nyt olen punaisissa pitsi stringeissä.kalu jöpöttää ja ajattelen sinua

• Anonyymi00016

Minulla myös, kalu jöppöttää on lahkeesta ulkona,
        heiron kalua.

• Anonyymi00017

Illalla runkkasin ja nyt taas kalu kovana, kyllä stringeissä on voimaa.ihanaa.minulla pimkit pitsireunaiset vaimon stringit

• Anonyymi00018

Olet ihana, haluisin hyväiilä kovaa kaluasi stringeissä. Minulla jöpöttää kalu on pitsipöksyt,
        Olisi mukava tavata, hyväillä stringeissä kalujamme.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet ihana, haluisin hyväiilä kovaa kaluasi stringeissä. Minulla jöpöttää kalu on pitsipöksyt,
        Olisi mukava tavata, hyväillä stringeissä kalujamme.

Olis todella mahtava tavata sinut.molemmat olisimme pöksyissä kalut vastakkain aluksi,olisi todella kiihottavaa tutkia sinun stringien alta mitä löytyy.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olis todella mahtava tavata sinut.molemmat olisimme pöksyissä kalut vastakkain aluksi,olisi todella kiihottavaa tutkia sinun stringien alta mitä löytyy.

Samoin tutkisin sinun stringit, kiihottaa ajatus
        laskea vähän stringeja, mitähän sieltä?
        Sait minun kullini seisoon, kun ajattelin sinua.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Samoin tutkisin sinun stringit, kiihottaa ajatus
        laskea vähän stringeja, mitähän sieltä?
        Sait minun kullini seisoon, kun ajattelin sinua.

Olet ihana, haluaisin suukotella strigiesi päältä kaluasi ja ottaa pikku hiljaa sen reunasta kalusi esille suukotella ja nuolla kalusi vartta kunnes ottaisin sen lopulta suuhuni kokonaan stringit edelleen ylläsi.puristelisin hellästi pallejasi ja nuolisin nekin kiimaiseksi etenisin välilihan alueelle kunnes tuntisit kieleni käyvän sinun anaalissas.pitäisitkö siitä.olet minun mieheni nyt.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olet ihana, haluaisin suukotella strigiesi päältä kaluasi ja ottaa pikku hiljaa sen reunasta kalusi esille suukotella ja nuolla kalusi vartta kunnes ottaisin sen lopulta suuhuni kokonaan stringit edelleen ylläsi.puristelisin hellästi pallejasi ja nuolisin nekin kiimaiseksi etenisin välilihan alueelle kunnes tuntisit kieleni käyvän sinun anaalissas.pitäisitkö siitä.olet minun mieheni nyt.

Ihanalta tuntuu kielesi anaalissa, suukottelu kullissa, käännyn kontilleni.
        Voit touhuta takaa,olen kovassa kiimassa, pidän kielestäsi on ihanaa!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ihanalta tuntuu kielesi anaalissa, suukottelu kullissa, käännyn kontilleni.
        Voit touhuta takaa,olen kovassa kiimassa, pidän kielestäsi on ihanaa!

Haluaisin nuolla sinun anaalia juuri noin että olet kontillasi.välillä ottaisin kalustasi kiinni ja runkkaisisin sitä samalla.sitten haluan että saisin työntää kaluni sinun suuhusi ja olet kontillaan edelleen,imisitkö minua kiivaasti.kunnes menen sinun taaksesi asetan kaluni sinun anaalin kohdalle lirautan liukastetta kullini päälle ja sinun ihanaan reikääsi ja työnnän hitaasti sinun sisääsi,saanhan tehdä niin saanhan,tunnet kuinka kaluni sykkii sinun sisässäsi vaikka olemme vasta alussa aaaaah kuinka ihanalle tämä voikaan tuntua.annathan nauttia minun sinun anaalista rakas

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Haluaisin nuolla sinun anaalia juuri noin että olet kontillasi.välillä ottaisin kalustasi kiinni ja runkkaisisin sitä samalla.sitten haluan että saisin työntää kaluni sinun suuhusi ja olet kontillaan edelleen,imisitkö minua kiivaasti.kunnes menen sinun taaksesi asetan kaluni sinun anaalin kohdalle lirautan liukastetta kullini päälle ja sinun ihanaan reikääsi ja työnnän hitaasti sinun sisääsi,saanhan tehdä niin saanhan,tunnet kuinka kaluni sykkii sinun sisässäsi vaikka olemme vasta alussa aaaaah kuinka ihanalle tämä voikaan tuntua.annathan nauttia minun sinun anaalista rakas

Mistä löytäisi sinut,kanssasi ihana touhuta, lueskelin tarinat halut heräs.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mistä löytäisi sinut,kanssasi ihana touhuta, lueskelin tarinat halut heräs.

Oulussa olen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      192
      12399
    2. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      355
      12264
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      281
      6596
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      209
      3886
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      180
      3695
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2763
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      179
      2530
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1942
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1814
    Aihe