Mikään palstan negatiivinen viesti

Anonyymi-ap

ei ole multa. Olen vain kivoja viestejä aina naiselle kirjoittanut. Pyydän, älä omi täältä mitään negatiivisia viestejä, ne ei ole multa. Täällä moni katkera tai sekava tyyppi kirjoittaa ilkeitä ja sekavia juttuja.

Minulle on tärkeää, ettei meidän välille synny väärinkäsityksiä. En halua, että palstan tyhmät viestit vaikuttavat meidän suhteeseen. Toivon, että kaikki on hyvin meidän välillä.

Minä olen älykäs ja empaattinen ihminen. En ole tyhmä, en ole tehnyt mitään väärää, enkä ole yhtä ainoaa negatiivista viestiä kirjoittanut rakkaalleni.

Minä olen oikeasti tosi surullinen, jos rakkaani luulee jonkun ilkeän tyypin, mielenterveyspotilaan tai tro-l-lin viestejä minun tekeleiksi. Kukaan ei ole irl kiltti ihminen ja samalla täällä ilkeile.

59

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sulla mitään suhdetta ole😂

• Anonyymi00006

Mistäs sinä sen tiedät, kun en edes tunne sua?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät, kun en edes tunne sua?

Ihan sama

• Anonyymi00003

Mut hienosti sä vedät😄👍

• Anonyymi00010

Heti aamulla täällä negatiiviset tyypit kirjoittelee.

• Anonyymi00011

Joku luulee olevansa Jumala

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jeesus tulee

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin ilmeisesti sinä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin ilmeisesti sinä

Isän, pojan ja lampunhengen nimeen.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00011 kirjoitti:

🤲 anna niin sinulle annetaan T.Jumala

• Anonyymi00015

On tosi inhottavaa, että kaikki some on nykyään täynnä ilkeitä ihmisiä. Usein psyykkisiä syitä. Niin monilla tuntuu olevan mielenterveysongelmia. Täälläkin moni on psykoosissa, kun eivät saa lääkkeitä ja terapiaa. Monet on toisaalta tahallaan ilkeitä luonteeltaan, vaikkei ole mitään persoonallisuushäiriö- tai psykoosidiagnoosia.

• Anonyymi00020

NARSISTIT EI EDES SAA DIAGNOOSIA MUTTA SAAVAT LEIKKIÄ TOISEN ELÄMÄLLÄ JA HAJOITTAA KAIKEN???
        EI KÄY

• Anonyymi00052

Totta, mutta usein ilkeys on mukana persoonallisuushäiriöissäkin. Persoonallisuushäiriöt ovat vaikeita hoitaa, kun niitä ei voi lääkitä. En myöskään tykkää ilkeistä ihmisistä. En kirjoita palstalle ilkeästi. En myöskään oleta, että mies kirjoittaisi mitään tänne, siis ikävöimäni mies.
        *nainen sivusta

• Anonyymi00064

Se on pissiä lorahtanut isukilta sekaan tekohetkellä tai jotain muuta piristeitä käytetty ja tulos on sitten täällä kaikkien nähtävillä.

• Anonyymi00016

On tosi huolestuttavaa, että tällä niin moni luulee jopa lähes kaikkia palstan viestejä itselle kirjoitetuksi. Se on jo hyvin psykoottista.

Mikä on todennäköisyys, että palstalla kirjoitettu viesti on juuri itselle? Häviävän pieni. Täällä kirjoittaa tuhannet ihmiset, on yksi Suomi24 suosituimpia palstoja.

Silti niin moni jopa aggressiivisesti hyökkää tuntemattomia ihmisiä vastaan. Se on tosi surullista.

• Anonyymi00049

Minä ainakin kirjoitan KUIN hänelle.
        En kuvittele sen olevan juuri hän.

• Anonyymi00058

Onhan täällä paljon kestotyyppejä joilla on aina samat kommentit,tosin niistäkin suurin osa on luultavasti jonkun mielikuvitushahmoja mutta tuskinpa niillä montaa kirjoittajaa on kuitenkaan. Samat tarinat toistuu monissa ketjuissa liian tiheään. Ja sitten nuo kahden sanat viestit joista toinen sana on otsikossa ja toinen viestissä. Omituisen monella on tuollainen tyyli, jos kaikki eri ihmisiä ovat.

• Anonyymi00059

Ne jotka täällä jotain luulevat jostain tietävänsä,ovat nämä kaiken maailman kyttääjät ja kyylät ja stalkkerit, jotka eivät ymmärrä mitään vakoilemastaan ja unohtavat että heillä ei ole esim. ajatustenlukukykyä. Stalkkauksen kohteet kun eivät selitä kaikkea stalkkereilleen yksityiskohtaisesti. Mutta se ei stalkkeria haittaa, koska hän yhtä hyvin voi keksiä juttuja myös omasta päästään.

• Anonyymi00017

Kiitos, samoin myös sinulle. Näin minä vähän ajattelinkin. Ei anneta vaikuttaa meihin millään tavalla! :)

• Anonyymi00018

Palstan viestiketjuista suurin osa tuntuu olevan projisointia, kuvitelmia ja negatiivisia viestejä toisille, vaikka palstan idea on, että voisi asiallisesti keskustella rakkaudesta, tunteista ja ikävästä ja lähettää kaivatulleen kauniita viestejä.

• Anonyymi00019

tartun jokaseen jeejee

• Anonyymi00021

Oliks sun vaimo terapeutti?

• Anonyymi00024

Tuo yksi nainen esimerkiksi on vainoaja ja narsisti, joka täällä kirjoittaa. Sen viesteistäkin näkee aivan selvästi tämän. Se ilmestyy aina välillä palstalle, mutta kyllästyy aikansa ilkeiltyään.

• Anonyymi00062

Erittäin epätodennäköistä, että kukaan nainen tuollaiseen uhraisi aikaansa, ei ole yhtään naistyypillistä toimintaa. Taisit keksiä koko jutun ja olla itse se vainoaja.

• Anonyymi00025

Teetkö vielä it hommia hyvinvointialueelle?

• Anonyymi00026

Tietääkö sun harrastuksesta työnantaja?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tietääkö sun harrastuksesta työnantaja?

Olisikohan syytä tietää?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olisikohan syytä tietää?

Kai nuo esim.muistisairaudet ja skitsofrenia luulisi olevan semmosia rajoittavia sairauksia joihinkin töihin ainakin

• Anonyymi00032

Voitko lopettaa. Olet sairas. En ole ollut töissä it-alalla. Keksit vaan koko ajan lisää valheita.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Voitko lopettaa. Olet sairas. En ole ollut töissä it-alalla. Keksit vaan koko ajan lisää valheita.

Et ehkä sä mut naapuri 😁

• Anonyymi00029

Numero eräässä sarjassa 766. Mikä numero osaatko sanoa?

• Anonyymi00030

Kirjoittaa vain koko ajan lisää toi ilkeilijätr-olli. Tosi surullinen tapaus.

• Anonyymi00033

Ai kuka?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ai kuka?

Onko olli vai kuka?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Onko olli vai kuka?

Epä toivon tiellä taitaa olla hänkin😭

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Onko olli vai kuka?

Tuo on yksi narsistinainen, joka tr-ollaa palstalla aina välillä. Saattaa olla yksi ex, jonka kanssa oli joskus lyhyt juttu. Hänellä oli mustasukkaisuus ja vihaongelmia. Saattaa myös, että on joku aivan muu. Täällä kun näistä tiedä. Hyökkää kuitenkin aina minun kimppuun täällä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Epä toivon tiellä taitaa olla hänkin😭

AP ei ole epätoivoinen, mutta erittäin turhautunut ja ärsyyntynyt palstan ilkeilijöihin

• Anonyymi00040

Siinä luki ilkeilijtr-olli. Ei ole siis mistään Ollista kyse, vaan häirikkönaisesta. Kirjoitin sanan noin, koska ylläpito poistaa viestit, joissa ln tiettyjä sanoja ellei niitä muuta esim erkiksi viivalla.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tuo on yksi narsistinainen, joka tr-ollaa palstalla aina välillä. Saattaa olla yksi ex, jonka kanssa oli joskus lyhyt juttu. Hänellä oli mustasukkaisuus ja vihaongelmia. Saattaa myös, että on joku aivan muu. Täällä kun näistä tiedä. Hyökkää kuitenkin aina minun kimppuun täällä.

Et ole ainut. Ne kannattaa ilmoittaa viranomaiselle jos kovin agressiivinen. Tietävät alkaa seuraamaan toimiaan.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Täällä anonyymipalstalla oletettujen naisten kirjoittamat vihaviestit on kohdistettu juuri sinulle, toiselle anonyymille? Sinun exäsi vainoo sinua anonyymipalstalla, jolle sinä itse altistat itsesi? Hurjaa elämää sulla.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Oletko se mies jonka mielestä Jokainen nainen on narsisti joka ei suostu hänen kynnysmatokseen ja poljettavakseen? ..

• Anonyymi00041

Kenelle sä luulet aloittajav täällä avaituvasi?
      Kanattaisi pitää irl irlinä vain eikä luulla niitä ihmisiä sinne tänne .

• Anonyymi00043

Mitäs aattelin mies, että miten nykyinen hoitos suhtautuu kirjoituksiin?

• Anonyymi00044

Mites mies aattelit, että tykkääkö sun sisko sun pimeästä puolesta ja miten sen elämään vaikuttaa julkisuus asiassa?

• Anonyymi00045

Miten siellä teijän kylällä, ajattelitko mies?

• Anonyymi00047

Oliko mies sulla mökeissä piilotettuna kamera? Kuvasikko omia vai muitten ak teja?

• Anonyymi00050

Ei häneltä tai sitten valehtelee korvat heiluen. Ei hän ole kiltti ihminen, mutta kaipaan häntä silti edelleen jollain tavoin. Vaikka se tietenkin haalenee, kun emme enää näe. Ainakin ikävöin sitä kilttiä mielikuvaa, joka minulla hänestä oli vielä vuosi sitten. Ei palsta mitään pilannut. Se vain hieman vahvisti joitakin tuntemuksia. Hyvässä ja pahassa.
      Naiselta

• Anonyymi00051

Minä en usko trolleja

• Anonyymi00053

Minun Herkku Helkku Hellunen Mieheni ei ole kirjoittanut mitään negatiivistä meistä, mutta kieltämättä oli vähän ongelmia siinä yhdistämisessä eli kuka Herkku Helkku Hellunen Mieheni on.

Noin pikku asia eli KÄDEN JA SORMIEN näkeminen riitti, koska en ollut edes nähnyt kasvoja ja Herkku Helkku Hellunen ilmoitti minulle en minä tykkää hänen kasvoistaan.
      Tottahan tuo on, koska en ole nähnyt kasvoja ja ei niillä ollut silloinkaan merkitystä.
      Minä ilmoitin hänelle, että hän voi laittaa pussin päähän niin minua EI HAITTAA hänen KASVOT.
      Ehkä kommando-pipo olis parempi, koska pussi rapisee ja minä en jaksa kuunnella, kun Herkku Helkku Hellusen valitusta siitä kun hän valittaa rapinasta!

• Anonyymi00056

Lisään tähän, että onneksi mieheni olikin Herkku Helkku Hellunen eikä toinen joka haluaa KAKSOSET eli Tyllerön ja Mössykän.

Herkku Helkku Hellunen EI KYLLÄ LAPSIA HALUA, koska hän mies jonka VAIMONA TARVII vain sanoa hänelle, että : Pakasteessa on ruuat valmiina annoksina ja minä soitan illalla sekä ilmoitan minkä otat annoksen otat sulamaan niin sinä kyllä pärjäät kotona. Minä laskin, että vaatteitakin riittääkin ainakin KUUKAUDEKSI joten kyllä sinä pärjäät. Minä käyn lomalla niin minä jaksan siivoota, pyykätä ja tehdä ruokaa ja ET SINÄ VOI OLLA VAIMOSTAS MUSTASUKKAINEN, koska EI SIIHEN OLE AIHETTA.

Jos Herkku Helkku Hellunen miehenäni HALUAA MUSTASUKKAISUUDELLA AIHETTA niin hänen vaimona kyllä osaan tuonkin hoitaa, mutta EI MIEHENI HERKKU HELKKU HELLUNEN KOSKAAN OLE VALITTANUT!

Kunniansa loukanneet OVAT VALITTAJIA jotka EIVÄT EDES TIEDÄ TAI TUNNE MINUN JA HERKKU HELKKU HELLUSEN TARINAA JOKA ON PYSYNYT HIENOSTI PIILOSSA KOKOAJAN.

Se oli minusta hyvä asia, että Herkku Helkku Hellunen kävi ja minä jätin väliin sekä valikoin työt tuolloin.
        Ei siitä olis tullut mitään jos me oltais yhdessä menty sinne, koska Herkku Helkku Hellusesta olis tullut ONGELMA.
        Positiivinen asia se, että hänellä on taito ja hän voi itse opettaa minua ja EI TULE TURHAA RIITAA SIITÄKÄÄN AIHEESTA.
        Riitaa kyllä voi tulla siitä aiheesta jos me aletaan tekemään, koska minä olen niin ITSEKÄS TEKIJÄ, että minä teen vain itselleni ja ehkä miehelleni jos meidän pitää pukeutua niin, että MEIDÄN ASUT SOPII YHTEEN.

Nyt, kun minä tiedän Herkku Helkku Hellusen ja olen nähnyt hänet sekä sen, että hänen miehenäni TAIPUU RITARISTA KEISARIIN niin hänen kanssa eläminen on todella LUOVAA, koska jos masentaa niin hänen kanssa voi miettiä, että MILLÄHÄN ME VOITAIS NYT PIRISTÄÄ ANKEAA PASKAA ARKEA KOTONA?

Meillä EI SENTÄÄN OLE MITÄÄN SAAMELAISUUKSIA TAI MUITA VASTAAVIA ALKUPERÄISKANSAN STATUKSIA RASITTEENA.

Minulla on niin PASKAT SUKU GEENIT, että minun ja Herkku Helkku Hellusen kotona me saadaan olla IHAN MITÄ ME HALUTAAN, koska me ollaan sentään ylempänä mitä KEISARIT JA TSAARI, koska minun suku on ollut TSAARIN PALVELUKSESSA ja he ovat olleet just niitä ISOJA HERROJA jotka olisivat pystyneet syöksemään Tsaarin vallasta jos he olisivat halunneet hänen paikalleen Tsaariksi.
        He sentään niin hulluja olleet, että IHMISILTÄ VEIVÄT IHMISARVOTKIN JOTKA HEKIN OLIVAT SAANEET TSAARIN PALVELUKSESSA. He olivat VENÄLÄISIÄ joiden mielestä NEUVOSTOLIITTOLAISUUS ELI NYKYINEN VENÄLÄISYYS ON MAAILMAN PARAS SEKÄ KAUNEIN IHMISARVO!

Mannerheim EI SUOSTUNUT ALKAMAAN SUOMEN ENSIMMÄISEKSI PRESIDENTIKSI, koska HÄNESTÄ HÄNEN IHMISARVO OLI ALENNETTU JA PRESIDENTIKSI PYYTÄMINEN OLI JO TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS HÄNTÄ KOHTAAN, KOSKA HÄN OLI ARVOLTAAN PALJON YLEMPÄNÄ!

Meillähän on jo 8 kunniallista joiden mielestä myös Marsalkka Mannerheim oli PASKA, koska hän ei suostunut PRESIDENTIKSI joka oli TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS ja SUOMEN KANSA OLIS JOUTUNUT MAKSAMAAN HÄNELLE HÄNEN NÖYRYYTYKSESTÄ, koska kansa itse oli halunnut ja he olisivat TAPPANEET ITSENSÄ NÄLKÄÄN, koska heidän olisi pitänyt maksaa joka vuosi TÖRKEÄSTÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA KORVAUKSIA JA VEROJA KANSA OLIS MAKSANUT KAIKESTA HUOLIMATTA SEN LISÄKSI!

Onneksi minä olen sentään YKSIN MANNERHEIMIN SUVUN KUNNIATON PASKA JA MIEHENI HERKKU HELKKU HELLUNEN HALUAA SENTÄÄN OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN OLLA KUNNIATTOMAN PASKAN VAIMONSA MIES VAIKKA HÄN KÄVIS KOKO MAAILMAN KUNNIAN PÄÄLLE!

• Anonyymi00054

Fiksu viesti. Sanoisin samoin söpölle miehelle 😘

• Anonyymi00057

Uusi nepsy-palsta näköjään avattu kaiken maailman peenjauhejat saa täällä päteä.

• Anonyymi00060

Uskon tuon, vaikka negatiiviset viestit meinaavat viedä suohon.

• Anonyymi00061

Hyvää vuuodenvaihdetta sinulle. En enää jaksa aikaani ebs vuonna täällä käyttää. Ei näitä enää jaksa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe