Hyväksymisestä

Anonyymi-ap

Onko jotain sellaista, että tiedät tai luulet, ettei kaivattusi pysty hyväksymään?

26

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Talon valtaus. Se on aika ikävä juttu. Miten meni niinku omasta mielestä? Mitäs niinkun tykkäisit omalle tai naapurin kohdalle

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei vanhene tämmönen vai vanheneeko

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei vanhene tämmönen vai vanheneeko

Mites on "kaivattu" vieläkö harrastelet?

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos ja kun toivottavasti katsomme yhdessä tulevaisuuteen, ei.

• Anonyymi00005
      UUSI

Minkä suhteen?

• Anonyymi00006
        UUSI

Sinä olet ainoa, kuka sen tietää. Joko on tai ei jotain sellaista.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä olet ainoa, kuka sen tietää. Joko on tai ei jotain sellaista.

Ei hajuakaan.

• Anonyymi00008
      UUSI

Ajattelen, olen ja epäilen aina välillä? Kokema, kykenenkö suhteeseen naisen kanssa? Paljonko se vaikuttaa omaan tekemiseen ja muuttaako se arkea kuinka paljon? Onko vaarana, että tyhjästä syntyy riitoja, joissa minä vain olen se joustaja?

Kauanko jaksan yhdessä oloa, jollei löydy hyviä/ mieleisiä kompromiseja? Olenko jo liian tottunut sinkkuuteen, johon on vaikea löytää toista osapuolta? Ymmärrän, että kaikki on kiinni halusta ymmärtää toista. Ei pelkkä halukaan aina riitä? Liika erilaisuus?

Kaikesta olisi hyvä löytyä myös vastavuoroisuutta ja sitä, millä mahdollista synnyttää luottamusta toiseen. Ilman luottamusta ei synny hyvää suhdetta. Työttömänä voisi myös todeta, että minulla ei ole varallisuutta alkaa riitelemään toisen kanssa. Siksi hyvä ottaa kaikessa varman päälle.

Aina on vaarana joutua taivas alle ja kun olen tottunut elämään ennakoiden asioita. Mitä jos toinen onkin hetkessä eläjä ja silloin olemme jo enemmän vastakohtia toisille ja riitojen mahdollisuus silloin todennäköisempi. Pettymysten määrä voi kasvaa. Entistä varovaiseksi olen tullut vanhemmiten.

• Anonyymi00009
        UUSI

Varovaisemmaksi- korjaus.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Varovaisemmaksi- korjaus.

Käyhän hoidata se pääs kuntoon,noi sun jutut on todella sairaita!

• Anonyymi00019
        UUSI

Mä aina sanonu että mä olen mielummin jopa taivasalla kuin tossun alla ja vaikuttaa kaikkeen kun olet parisuhteessa naiset ei sitä tokikaan ymmärrä heidän pitää edelleen saada tehdä niin kuin ennenkin ilman luottamusta minkäänlainen suhde ei toimi ei edes kavereiden välillä jos eivät kaverit luota toinen toisiinsa pettyä mun on ainakin tarvinnu harvemmin kun itse luotan itseeni että olen itselleni rehellinen ja iän myötä oppinu naiset tuntemaan lähes yhtä hyvin kuin miehetkin pettävät itseasiassa toiset vielä helpommin kuin miehet jos ei seksi ole mieleistä ja yleensä jos puuttuu kokemusta olettavat löytävänsä jonkun vielä paremman siinäkin ja itse aloittavat pihtaamisen usein ensin ja sekin käännetään jotenkin miehen syyksi se ero on miehissä ja naisissa riippu toki paljon millasia kavereita mies on hankkinut itselleen että naisen pitäs sinkku kavereitaan ja toimimattomissa parisuhteissa olevista kavereitaan hankkiutua eroon mitään niin kateellisia olekkaan kun toinen nainen naiselle ikävä kyllä todella harvoin vaikuttaa vaikka olisi kuinka luotettavia kavereita keskenään

• Anonyymi00010
      UUSI

Minusta kaikki lähtee aina itsestä aluksi, olenko minä riittävä toiselle. Erilaisuus, tämä vain yksi mielipide monista. Sen jälkeen jos tuntuu, että riitän, voin alkaa miettiä, jos on aihetta sille, että riittääkö toinen minulle?

Jos on liikaa erilaisuutta jne. Silloin voi tulla epäilyjä monenlaisia. Ihanteita kohti harrastaen "mieleisiä" juttuja, ei mitään myrkyllisiä paheita, kuten kuukausittaiset päihteet ja tupakka minun kohdalla (ehdoton ei).

• Anonyymi00020
        UUSI

Ihan sinuna aloittaisin siitä riitätkö itsellesi jos et riitä itsellesi turha oletta että riittäisit toiselle tai hän sinulle oli millainen tahansa päihteet on kenties väistämättömät toimimattomissa parisuhteissa jos ei suhteesta ymmärrä lähteä mä vaadin itse itseltäni todella paljon riittäny olisin itselleni jo kauan sitte alkujaan siksi ettei musta tule varmasti samankaltaista kuin isäni jääny tavaksi siksi että oppinu jotta se on paras tapa kehittää itseäni ei stressaa eikä vaivaa mua vähääkään tottunu siihen jo ajat si mä vaadin itseltäni mahdottomia en suosittele sitä kenellekään varmin tapa pettyä kun ei onnistukaan mulla ne on aikataulut jos ne on jonkun muun asettamat kuin mun sanoin pomolle et sulla voi olla sie papereissa mikä aikataulu tahansa mulla on omani oletan että kyseessä oli työmaa jolla tehtiin kahta kertsiä samanaikaisesti melko pienellä porukalla kaikki putki IV sähkö rakas aikataulu kai oli ekan kertsin aikataulu ymmärtääkseni jos en väärin oleta ja saatiin kaks kertsiä ja varasto/kone varasto melkein kyseiseen aikatauluun valmiiksi vaikka työmaa oli 2-3 kuukautta myöhässä jo lähtöjään pohja töiden takia

• Anonyymi00012
      UUSI

Hän hyväksyy minussa kaiken, koska hän hyväksyy ihmiset sellaisena kuin he ovat, mutta ei se silti tee minusta sellaista naista, jonka kanssa hän voisi olla.

• Anonyymi00022
        UUSI

Hyvä että hän hyväksyy kaikki sellaisina kun ovat mä en jos eivät ole omia itsejään ja silti en hyväksy kaikkia sellaisina kuin ovat tulen toki silti toimeen ihan kenen kanssa tahansa ihan kuka tahansa taas ei tule toimeen minun kanssani ihmiset ei tykkää kun ne pudottaa pilvilinnoistaan maanpäälle takasin siihenkin löydän tarvittaessa todistajan että osaan senkin tehdä varovasti satuttamatta itse toista toki tiedän että se tuntuu pahalta jos ei sitä ole kukaan koskaan aiemmin tehny

• Anonyymi00013
      UUSI

Olen erilainen ja se on rakastamalleni
      miehelle suuri ongelma ja ymmärrän kyllä sen jos tarkkailen hetken hänen näkövinkkelistään asioita. Ei se silti rakkauttani sammuta vaan se roihuaa aina vain. Ei minulta kukaan halua kuin lihaani, joten opettelen rakastamaan itse itseäni.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Toivottaa, lihatiskin nainen

• Anonyymi00024
        UUSI

Viihdyt siis baaritiskillä onnea niin saa varmaan todella ihanan elämän

• Anonyymi00014
      UUSI

On kyllä, se vähän arveluttaa...

• Anonyymi00015
        UUSI

Mikä sellainen asia on?

• Anonyymi00016
      UUSI

En nyt tähän taida tarkemmin...

• Anonyymi00021
        UUSI

Ok.

• Anonyymi00026
        UUSI

Onko aikomus puhua hänen kanssa asia?

• Anonyymi00017
      UUSI

Lapsiani.

• Anonyymi00018
      UUSI

Paljonkin miksi siksi etten ole koskaan suunnitellut elämääni kuin yksin miksi siksi että mua tuskin yksikään nainen jaksaa vuorokautta edes olin liian työläs lapsi jo äidilleni kun olin pieni sen opin jo poikani äidin kanssa että nainen on helppo saada välittämään ja jopa rakastumaan kun tämä huomaa/tajuaa että mullakin on tunteet mun tunteista kun ei sillai tiedä kuin lapseni ja lapsen lapseni miksi ne on ainoat joita en ole valmis elämästäni menettämään toki olen varautunut silti siihenkin koskaan voi olla täysin varma mitä sattuu miksi koska olen parhaani mukaan yrittäny opettaa heitä itsenäisiksi

• Anonyymi00023
      UUSI

Ei minulta tuo lapsiani...

• Anonyymi00025
        UUSI

Täh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe