Se mikä lopulta

Anonyymi-ap

Kolahti oli se että rakastit niitä minussa mitä sisimmässäni toivoin.

32

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Herkkyys ja kiltteys. Ne ovat toki olleet myös heikkouksia mitä olet hyväksikäyttänyt. Sillä on kuitenkin ollut merkitystä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Älykkyyden arvostaminen on ollut myös yllättävää.

• Anonyymi00023
        UUSI

Totta, kun nainen arvostaa miehen älyä niin se on harvinaista

• Anonyymi00003
      UUSI

💜💜💜💜💜💜💜💋💋💋💋

• Anonyymi00012
        UUSI

Ei oo multa tää

• Anonyymi00004
      UUSI

Se on niin totta

• Anonyymi00005
        UUSI

Mikä on totta??

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä on totta??

Tuo aloitus

• Anonyymi00007
      UUSI

Mitä ne oli? Sisin/toive?

• Anonyymi00008
        UUSI

Onko tää kaikki kumminkin unta??

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Onko tää kaikki kumminkin unta??

Ei ole. Ainakaan minun ymmärryksen mukaan. Olen hereillä. Oottelen töihin lähtöä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei ole. Ainakaan minun ymmärryksen mukaan. Olen hereillä. Oottelen töihin lähtöä.

Kyl tää on unta,liian hyvä olo nyt!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyl tää on unta,liian hyvä olo nyt!

Hengitä hitaasti syvään nenän kautta, jos olet levoton tms. Soita jollekulle tutulle esim. isälle tai äitille tai hyvälle kaverille. En tiedä sinun tuttuja. Puhu vaikka säästä tai jostain ihan tavallisista asioista, niin "maatoidut" jos on tarvetta. Älä ota kaikkea kirjaimellisesti.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nostikin lämmön puolelle, niin riisun työvaatteet ja menen peiton alle. Onneksi en ole töissä korvaamaton vaikka se joskus siltä tuntuukin, kun sijaisia on vaikea saada.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nostikin lämmön puolelle, niin riisun työvaatteet ja menen peiton alle. Onneksi en ole töissä korvaamaton vaikka se joskus siltä tuntuukin, kun sijaisia on vaikea saada.

Koita levätä juo lämmintä juotavaa, ota kuumetta alentavaa lääkettä jos kuume nousee liian ylös. Pidä itsestäsi huolta, ajattelen aina sinua lämmöllä jos olisit hän jota eniten rakastan ja kaipaan tässä maailmassani. Vaikka et olekkaan hän, ota sinäkin lämmintä juotavaa, ja koita levätä. Rakkaus häneen on lahja jonka hän ojensi minulle, ja minä kiittäen otin sen vastaan häneltä. Olisinko voinut saada enemmän joltakin toiselta, en usko että olisin. Hänen antama Rakkaus on ollut parasta, mitä olen koskaan saanut keneltäkään. Kiitos sinulle kaikesta, tulen Rakastamaan sinua ikuisesti oikella tavalla.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Koita levätä juo lämmintä juotavaa, ota kuumetta alentavaa lääkettä jos kuume nousee liian ylös. Pidä itsestäsi huolta, ajattelen aina sinua lämmöllä jos olisit hän jota eniten rakastan ja kaipaan tässä maailmassani. Vaikka et olekkaan hän, ota sinäkin lämmintä juotavaa, ja koita levätä. Rakkaus häneen on lahja jonka hän ojensi minulle, ja minä kiittäen otin sen vastaan häneltä. Olisinko voinut saada enemmän joltakin toiselta, en usko että olisin. Hänen antama Rakkaus on ollut parasta, mitä olen koskaan saanut keneltäkään. Kiitos sinulle kaikesta, tulen Rakastamaan sinua ikuisesti oikella tavalla.

En tiedä, että onko tämä kuumehourailua, mutta minusta tuntuu, että rakastan häntä paljon ja kaipaan nyt tosi paljon. Ei kai se mahdollista ole, että olisit hän jota nyt tarvitsisin niin paljon, mutta otan nuo sinun toivotukset kiitollisena ja hyvillä mielin vastaan. :)

• Anonyymi00014
      UUSI

Myönnän sinulla olevan kauniit rinnat.

• Anonyymi00015
        UUSI

Loll.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Loll.

Lollot?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lollot?

😂

• Anonyymi00016
      UUSI

...etkä kuitenkaan arvostanut tarpeeksi, vaan valitsit kaiken ja kaikki muut minun edelleni.

• Anonyymi00018
      UUSI

Myönnän katselevani tätä elämää ja naisia eri tavalla kuin muut miehet. En katso elämää munani olemattomilla silmillä, en edes omilla silmilläni, vaan hengen ja sielun kautta. Se ei tarkoita etten olisi seksuaalisesti kiinnostava, paremminkin saan kehooni lisää seksuaalista energiaa myös henkiseltä puolelta. Pääasia on, miten elämää ja naista lähestyy, kokonaisesti, ikäänkuin itsestäni ulkoa päin katsoen, ei itsekkäästi oman navan tuoksuisia ajatuksia ja sanoja heitellen, ymmärtävästi, silti syvää ja hyvää yhteyttä rakentaen, silti voimakkaasti tuntien, haluten antaa kaiken mitä itsestä henkisesti ja fyysisesti löytyy. Tarkoitus on rakentaa rakkauden silta välillemme, jota pitkin vain me kaksi, käsi kädessä kävellen, voimme toistemme sydämiimme tulla ja pysyä siellä ikuisesti.

• Anonyymi00024
        UUSI

Hyvä jumala mikä jonkun tulevan simpukka simpin itkuvirsi

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nam.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No kun huomasit ettei ollut sinulle niin piti heti vähän dissata vai?
        Sinulla tuskin on täällä ketään niin ikävä joten etsi jotain muita palstoja jossa voit olemattomalla fiksuudellasi päteä!

• Anonyymi00029
        UUSI

Tuollainen mies on helmi 💖

• Anonyymi00020
      UUSI

Oliko tämä miehelle?

• Anonyymi00032
        UUSI

Oliko hevoselle?

• Anonyymi00026
      UUSI

Sininen sohvako äsken?

• Anonyymi00033
        UUSI

Ruskea seksisohva

• Anonyymi00030
      UUSI

Ai sormia?

• Anonyymi00031
      UUSI

Mitä sinä toivoit?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe