Uusivuosi 2026

Anonyymi-ap

Onko hiekkasärkillä ilotulitus tänään? Mistään ei löydy tietoa

13

712

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rahat on loppu... voi surkukoira sentään... viimeiset eurot ajettiin vahingossa Marinan hautaan vai olikos se penkkaan?

• Anonyymi00002

On tarjolla munkkeja ja makkaraa viidelle sadalle. Raketit ammuttiin jo vuosi sitten. Hiliman torilla on tapahtuma ja se on tarkoitettu Särkkien asukkaille ja turisteille.

• Anonyymi00003

Jep. Loistossa ilmaiset pizzat - sinne siis.

• Anonyymi00004

no ei ole koskaan ollutkaan

• Anonyymi00005

Jos ei löydy tietoa, niin sitten niitä ei ole. Tyhmä.

• Anonyymi00006

Ei taida olla ilotulituksia eikä muita suru tulistuksia

• Anonyymi00008

Tuleva vuosi on täällä yhtä pska kuin edellinenki vuosi.mikäs täälä nyt vois muuttua? Samaa sköneä jauhetaan tuulimyllyistä jnee mikään ei muutu samat juorunyyhkijät tepsittelee kylillä

• Anonyymi00009

Siksi Kalajoki kannattaa kiertää aina kaukaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Siksi Kalajoki kannattaa kiertää aina kaukaa.

Todellakin

• Anonyymi00011

Juub uusivuosi meni St1 llä söin hernekeittoa ja piereskelin ja kortin sytyttää pieruja.eivät syttyneet ja kaikki vaan nauroivat siinä meni uusvuos mutta menin kirppikselle käymään piti saada edes vähä puhtaaåmmat housut mutta oli niissäki sanomista kun kotia tulin ihan smegmasa.ostin samalla lämmitys patterin se toimi vaan yhdessä asennossa hyvää ei saa halvalla.nyt minulla on edelleen paskaset housut jaå huonosti toimiva lämmitin mutta se housujen smeg on jonku toisen

• Anonyymi00012

Oliko sulla lainastokortti. Sehän on tulenkestävä. Sun kannattas kiinnittää enempi huomiota henkilökohtaiseen hygieniaan. Älä vastaisuudessa osta mistään valmiiksi paskannettuja kalsareita. Äly hoi!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oliko sulla lainastokortti. Sehän on tulenkestävä. Sun kannattas kiinnittää enempi huomiota henkilökohtaiseen hygieniaan. Älä vastaisuudessa osta mistään valmiiksi paskannettuja kalsareita. Äly hoi!

Joonas olet ihan oikeassa nimittäin oikeastaan kun funtsin,niin kenenkään kaakelit niistä housuissa oikein on? Kirjasto korttia ei muuten ole olen kirppikseltä ostanut kirjoja ja lehtiä. Nekin olleet aika vanhoja,ei mikään ihme että tiedän aina vanhoja asioita oikeasti hiukan stressaa olla näin tyhmä anteeksi

• Anonyymi00014

Uusvuos vaihtui sillee.että lakkasin ja paperin puskaan nakkasin.pullosta tujautin ja suuhun sujautin makupalan suolaisen.Pullon suuhun kiskaisin ja sen jälkeen puskaan viskaisin heheh

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1702
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      97
      666
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      16
      522
    Aihe