Meillä 4H nuorilla on vankat perinteet juhlimiseen. Tärkein perinne on räjäytellä postilaatikoita! Se on tosihauskaa! Nykyään kun ei enää saa tykäreitä niin poksubombat pitää väsää itse, mut sehän sujuu meiltä 4H nuorilta 💪
Muuten sit juodaan giljuu ja mussutetaan nakkeja. Ehkä käydään brutalisoimassa Jupin audi!
Miten vietätte uudenvuoden?
39
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hesassa jo ammutaan raketteja päin ihmisiä vahvaa 4h perinnettä
- Anonyymi00002
Lieksassa eri tekniikka 🙉
- Anonyymi00003
Minäkin haluan räjäyttää jotain 🙋
- Anonyymi00004
Parhaat pommit säästetään keskiyöhön sanoi lieksan lehti. Silloin lentää ilmaan pitkä rivi postilaatikoita.💣
- Anonyymi00005
Katselen näköradioo ja asettelen tupot korviin.
Sotaisat luonteet paukuttelee innostuneesti. - Anonyymi00006
Minäkin halua räjähtää 🙋♂️
- Anonyymi00007
4H-ipanoillr riittää nallipyssyn rulla 🧨
- Anonyymi00008
4h nuoret jyräyttää triplaturbo audin maata kiertävälle radalle, paukun päälle marboro king size ja tuuheat savut. Audijuppi itkee sinne meni autoni.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
4h nuoret jyräyttää triplaturbo audin maata kiertävälle radalle, paukun päälle marboro king size ja tuuheat savut. Audijuppi itkee sinne meni autoni.
Juppi panee paljaalla uudessa Audi Quattrossa triplaturbona blondipimuja koko yön.👱♀️
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juppi panee paljaalla uudessa Audi Quattrossa triplaturbona blondipimuja koko yön.👱♀️
4h nuoret räjäytti vahingossa työkyrin vanhan ruoste Audin työkyri itkee kun ei ole enää autoakaan millä mennä töihin
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
4h nuoret räjäytti vahingossa työkyrin vanhan ruoste Audin työkyri itkee kun ei ole enää autoakaan millä mennä töihin
Juppi Audistaan avaa sähköikkunan ja posauttelee 4H-pentuja Kultaisella Beretta Exclusive-haulikolla suolapaukuilla persijeen nauraen kultahanpaillaan
- Anonyymi00013
Jamalin saunamaailmassa kumi jo käryää ja nalli paukkuu!
- Anonyymi00022
Tökis polttaa autonrenkaita ja nallipyssypaukkuu. Se on tökiksen saunamaailman joka on näkymätön ja olematon juhlintaa.
- Anonyymi00015
Mälli lentää jo kaarisillalla jokeen kaaressa kun pannaan pimuja paljaalla pinppeihin posliiniin
- Anonyymi00019
Työttömillä on metaanipommi!
- Anonyymi00020
BRUTAALIA
- Anonyymi00021
Onko kukaan ikinä aloittanut teini-iän jälkeen uuden vuoden selvinpäin?
- Anonyymi00023
Kyllä, se oli vuonna 89 kun minulta leikattiin umpisuoli uutenavuotena.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä, se oli vuonna 89 kun minulta leikattiin umpisuoli uutenavuotena.
-89 panin -69 asennossa pimua paljaalla Reunatiellä humalassa, mällit 3,2 sekuntia
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
-89 panin -69 asennossa pimua paljaalla Reunatiellä humalassa, mällit 3,2 sekuntia
Oletko koskaan aloittanut uutta vuotta panematta paljaalla?🤔
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
en! aina pitää panna påljåållå vaikka kaarisillalla
- Anonyymi00033
Mä join jo 14 veenä kaljaa asuin Reunatiellä 13 E9
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
MINÄ! 🙋♂️ Ihan kaikki vuodet. Rippikoulussa -69 meinasin saada nuotioillan jälkeen. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa. Sillä mielikuvalla olen kuitenkin pärjännyt, kun sain koittaa tissiä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
MINÄ! 🙋♂️ Ihan kaikki vuodet. Rippikoulussa -69 meinasin saada nuotioillan jälkeen. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa. Sillä mielikuvalla olen kuitenkin pärjännyt, kun sain koittaa tissiä.
Nytkin oli aamukivaa, silmät kiinni ja geelipallo toiseen käteen. 🤪
- Anonyymi00026
Mukavan rauhallista. Sen jälkeen kun kaupunki ampui packaa taivaalle on ollut enimmäkseen hiljaista. Kiitos
- Anonyymi00030
Työttömien jytky jyrähtää keskiyöllä!
- Anonyymi00032
Lieskan mälli lensi taivaalle 5 minuutissa
- Anonyymi00036
Kohta työttömien jytky laukeaa...
- Anonyymi00037
Siitin on erektiovalmis jo ennen lapsen syntymää. Erektion voi siis saada jo kohdussa.
- Anonyymi00040
mother tückker
- Anonyymi00041
Pinpissä on papatti
- Anonyymi00039
Spermat on kohta lopussa vielä pitää panna paljaalla kylällä pinppejä.
- Anonyymi00042
Onko lieksassa kaikki yhtä sisäsiittoisia kuin tämä aloittaja/itselleen vastailija?
- Anonyymi00043
Siis tarkoitat, että samanlaisia kuin sinun suvussa on?
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Siis tarkoitat, että samanlaisia kuin sinun suvussa on?
AIDSHOMO
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
AIDSHOMO
Mene hoitoon, jos homo olet, koska homous on sairaus, sanoo viisaat.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mene hoitoon, jos homo olet, koska homous on sairaus, sanoo viisaat.
AIDSHOMO mitä sä oikeen yrität selittää?????
- Anonyymi00048
Uusi vuosi vietetään syöden naiden nukkuen ja elanon hankin työtä tehden.Aloittaja tuntuu vain juhlivan ja runkkaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574921Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813596SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312573SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402243Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962119Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282036Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861999Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191488Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051370