YLE - Itse asiassa kuultuna - Timo Soini

Anonyymi-ap

Ylellä alkanut pyörimään Juho Rantalan vetämä ohjelma jossa haastatellaan ja keskustellaan merkittävien suomalaisten kanssa. Ohjelman vieraana on ollut mm. Tasavallan presidentti Tarja Halonen ja liikemies Antti Herlin. Myös persujen ex-puheenjohtaja ja ulkoministeri nyk. Politiikan asiantuntija Timo Soini. Soini jakso on nähtävissä YLE Areenassa.

"Katselin tänään televisiota puolen päivän paikkeilla.

Ykköseltä tuli Itse asiassa kuultuna Erkki Tuomioja ja kakkoselta samaan aikaan Itse asiassa kuultuna Timo Soini." - Timo Soini plokissaan

"Tuomiojaa ja minua yhdisti ministereinä yksi kyvykkyys. Pystyimme tekemään päätöksiä ja panemaan ne toimeen." - Timo Soini plokissaan

24

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003
      UUSI

Oliko vielä katkera puoluejohdon vallankaappauksesta v.2017?

• Anonyymi00006
        UUSI

Soini kertoi haastattelussa ettei käytä somea eikä hänellä ollut mitään käsitystä mitä siellä vehkeiltiin. Tapahtumat tulivat Soinille puskista kuin Yön- Timo itä-helsingissä konsanaan.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mikä vtun kaappaus, itse kipparoi persulaivan karille Sipilän joo joona? Minkä jälkeen loikkasi rotan lailla upottamastaan puolueesta ettei menetä salkkuaan.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä vtun kaappaus, itse kipparoi persulaivan karille Sipilän joo joona? Minkä jälkeen loikkasi rotan lailla upottamastaan puolueesta ettei menetä salkkuaan.

HILLOTOLPPAPAKOLAINEN.

Minkä perään ap itkee edelleen vuosien jälkeen Westerholmista isin korviketta etsien kun Soini petti ja jätti.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

HILLOTOLPPAPAKOLAINEN.

Minkä perään ap itkee edelleen vuosien jälkeen Westerholmista isin korviketta etsien kun Soini petti ja jätti.

Muistellaanpa sitä kuinka kutsuit joitain viikkoja sitten Soinia soten-luojaksi ja isäksi...

• Anonyymi00010
        UUSI

"Kun valitsin ulkoministerin salkun v 2015 ja ajoin Jussi Niinistön puolustusministeriksi samaan hallituksen, minulle rutistiin, että kevyet salkut. Paskaa puhuivat.

Nyt vastaavien salkkujen haltijat Elina Valtonen ja Antti Häkkänen ovat ainoat ministerit, jotka saavat kelvolliset arvosanat, eikä salkkujen keveydestä puhu enää kukaan"
        - Timo Soini

• UUSI

Jeesusteleva opportunisti.🐷
      Poliittinen ruumis. ☠️
      Ei jatkoon.👎

• Anonyymi00005
      UUSI

"Oliko eilen viimeksi vai toissapäivänä kun Soini esiteltiin taas tv ohjelmassa politiikan asiantuntijana? Jota ei kutsuttaisi yhteenkään tv ohjelmaan ja josta ei kirjoitettaisi joka toinen päivä artikkeleita valtamedioissa edelleen asiantuntijan roolissa. Lakimiesten kertoessa Sipilälle ettei hänen hallituksensa voi jatkaa Soinin loikkareiden kanssa. Milloin Soini olisi jäänyt historiaan kaiken saavuttaneena mutta myös kaiken menettäneenä poliittisena hylkiönä mikä menetti kaiken. Kannattajansa, salkkunsa, paikkansa puolueen johdossa jne. Ilman että kukaan käyttäisi edellisen kaltaisesta epäonnistujasta politiikassa titteliä politiikan asiantuntija."

• Anonyymi00016
        UUSI

Soini analysoi jälkiviisaissa silmien venyttely kohua. Hänen ilmeensä meni vakavaksi eikä tapaus häntä selvästikään naurattanut.
        Soinihan soitti henkilökohtaisesti Viikinki Halmeelle kun kuuli hänen nimitelleen tasavallan presidenttiä lesboksi. Tämänkin tapauksen Soini hoiti esimerkillisesti ja Halme pyysi henkilökohtaisesti presidentiltä anteeksi.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Soini analysoi jälkiviisaissa silmien venyttely kohua. Hänen ilmeensä meni vakavaksi eikä tapaus häntä selvästikään naurattanut.
        Soinihan soitti henkilökohtaisesti Viikinki Halmeelle kun kuuli hänen nimitelleen tasavallan presidenttiä lesboksi. Tämänkin tapauksen Soini hoiti esimerkillisesti ja Halme pyysi henkilökohtaisesti presidentiltä anteeksi.

Persuili taas myötähäpeään asti esim.susien metsästämisen suhteen sitä kannattaen mitä sinä Soinin palvoja susien vihaaja vastustat koska haaveesi susien tappamisesta toteutti Halla persut.

• Anonyymi00007
      UUSI

Soini kehumassa itseään uskoakko tuota? 🤣🤣

• Anonyymi00008
        UUSI

N..rsisti isolla ännällä.

• Anonyymi00009
        UUSI

Edellisessä plokissa itkee arvostelua kun ei uskaltanut ottaa valtiovarainministerin salkkua mikä olisi kuulunut persuille. Meni pupu pöksyyn..

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Edellisessä plokissa itkee arvostelua kun ei uskaltanut ottaa valtiovarainministerin salkkua mikä olisi kuulunut persuille. Meni pupu pöksyyn..

Mutta Purralla ei mennyt kun omaa isommat munat kuin sopeutumisrahalla loisiva hillotolppapakolainen. Jolle salkku oli puoluetta ja kannattajia rakkaampi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

N..rsisti isolla ännällä.

" Narsistin tunnuspiirteitä:

Suuruuden tunne: Usko olevansa ylivertainen ja ainutlaatuinen.
        Ihailun tarve: Vaatii jatkuvaa huomiota ja ihailua.

Empatian puute: Kyvyttömyys ymmärtää tai asettua toisen asemaan.

Manipulointi: Käyttää muita hyväkseen omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.

Haavoittuva itsetunto: Pinnan alla piilee usein syvä epävarmuus ja häpeä, johon kritiikki iskee voimakkaasti.

Tunnekylmyys: Aitojen tunteiden puute ja kyvyttömyys myötäelää toisten iloihin.

Kateus: Toisten menestys tai onni ärsyttää.

Vallanhalu: Halu kontrolloida tilanteita ja ihmisiä. "

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta Purralla ei mennyt kun omaa isommat munat kuin sopeutumisrahalla loisiva hillotolppapakolainen. Jolle salkku oli puoluetta ja kannattajia rakkaampi.

Halla-aho uhrasi salkkunsa puolueen puolesta Soini uhrasi puolueensa ettei menetä salkkuaan...

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Halla-aho uhrasi salkkunsa puolueen puolesta Soini uhrasi puolueensa ettei menetä salkkuaan...

Eikös täällä joku kopiopersuista levitä tekstiä Sinisten hallitustaipaleen laittomuudesta. Moni ei tule edes tuollaista ajatelleeksi. Kun tarkemmin miettii, niin kyllähän tuo jonkinlaista puliveivaamista on.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

" Narsistin tunnuspiirteitä:

Suuruuden tunne: Usko olevansa ylivertainen ja ainutlaatuinen.
        Ihailun tarve: Vaatii jatkuvaa huomiota ja ihailua.

Empatian puute: Kyvyttömyys ymmärtää tai asettua toisen asemaan.

Manipulointi: Käyttää muita hyväkseen omien tavoitteidensa saavuttamiseksi.

Haavoittuva itsetunto: Pinnan alla piilee usein syvä epävarmuus ja häpeä, johon kritiikki iskee voimakkaasti.

Tunnekylmyys: Aitojen tunteiden puute ja kyvyttömyys myötäelää toisten iloihin.

Kateus: Toisten menestys tai onni ärsyttää.

Vallanhalu: Halu kontrolloida tilanteita ja ihmisiä. "

Sinisiäkin vain käytti hyväkseen että saa pitää hillotolppansa jotka jätti heti kun ei niitä enää tarvinnut oman poliittisen aseman säilyttämiseen. Sitä ennen Halla-aholaisia ja sitä ennen Halmetta. Jatkaen oman peilikuvansa ihailua hautaan asti aikoja kaivaten kun OLI ministeri. Vaikka oli pelkkä Sipilän mielistelijä joka ei saanut ensimmäistäkään puolueensa hanketta läpi. Ei ensimmäistäkään..

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sinisiäkin vain käytti hyväkseen että saa pitää hillotolppansa jotka jätti heti kun ei niitä enää tarvinnut oman poliittisen aseman säilyttämiseen. Sitä ennen Halla-aholaisia ja sitä ennen Halmetta. Jatkaen oman peilikuvansa ihailua hautaan asti aikoja kaivaten kun OLI ministeri. Vaikka oli pelkkä Sipilän mielistelijä joka ei saanut ensimmäistäkään puolueensa hanketta läpi. Ei ensimmäistäkään..

ei edes sitä hikistä huvikuunariveroaan. Saldoksi jäädessä puhdas nolla siinä missä Purra persuilla menee laskut jo sekaisin puoluehankkeiden määristä joita ovat läpi saaneet eduskunnassa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eikös täällä joku kopiopersuista levitä tekstiä Sinisten hallitustaipaleen laittomuudesta. Moni ei tule edes tuollaista ajatelleeksi. Kun tarkemmin miettii, niin kyllähän tuo jonkinlaista puliveivaamista on.

Soita Soi nisti ap paranoid.

• Anonyymi00021
        UUSI

Minä minä minä minä minä minä minä minä minä...Soini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe