Ei ole enää ikävä tänä vuonna.
Sinä nainen olet nyt ihan last season
18
481
Vastaukset
- Anonyymi00001
nice
- Anonyymi00003
Sitä net muistaa sanoa joka vuosi sulla on jo luvut täynnä trololololoo
- Anonyymi00004
Tekin ulkonäköhaukkuja heinäsuovasta etsivät pirkot voisitte ottaa ittenne vähän vähemmän vakavasti niin ei saa asiat ylisuuria merkityksiä ns, kysykää vaikka teiän puppet masterilta
- Anonyymi00005
No voi juku kuule!Sinä se taidat olla ollut jopidemmän aikaa itse last easonwomen kun jaksat täällä raportoida ja silmä kovana kyttäät täällä ja luet ja raportotluulet tietäväs vaan
- Anonyymi00013
Tämäpä selvästi luulee että.
ulkonäkö arvostelemalla saa naisia,
Naiset tietää vain kiertää tällaiset ulkonäkö keskeiset kaukaa jps eivät ole itse ihan tyhjäpää bimboja🤣
Siivusta - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämäpä selvästi luulee että.
ulkonäkö arvostelemalla saa naisia,
Naiset tietää vain kiertää tällaiset ulkonäkö keskeiset kaukaa jps eivät ole itse ihan tyhjäpää bimboja🤣
SiivustaOnhan noita tekoripsillä, tötteröhuulilla, mustalettilisäkkeillä varustettuja bimboja keekoilemassa joka kulman takana.
- Anonyymi00006
Last season snow, waiting for new show.❄️
- Anonyymi00007
Hieno homma! Aloitit kuitenkin vuotesi ikävä-palstalla?
- Anonyymi00008
Onneks muoti on syklistä, oottelen että oon vintagee 🙃
- Anonyymi00009
Yeah right ap, siitå puhe mistä puute
- Anonyymi00010
Viimenen perämies kuittaa? :D
- Anonyymi00011
Ompa hyvä, nythän jätät viimein rauhaan.
- Anonyymi00014
En ikinä. Pussaamme vielä 😁
- Anonyymi00012
Mahtavaa vai mitä täti monika😅
- Anonyymi00016
Näkyy sulla olevan mahtavaa/ sivusta
- Anonyymi00018
Di Caprianolla last seasonia yli 25-vuotiaat.
- Anonyymi00019
Onneksi ihana ja seksikäs uusi mies on ihan toista mieltä asiasta. Mene sinä vain niiden päihteiden käyttäjien lakanoita lämmittämään.
- Anonyymi00020
Helvetin hyvä että näin vihdoinkin on sinä meinaat olet mies ollut sitä jo kauan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään351523Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581233Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981182- 41946
- 42917
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175753- 58743
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh59686