1.1.2026 ääliömittarisi

Anonyymi-ap

Mitä ääliömittarisi näyttää tänään?
Menikö juhlinta överiksi ja nyt morgendaali vaivaa?
Rohkaistuitko olemaan fiksu ja filmaattinen?
Tai jopa otit yhteyttä kaivattuusi...ainakin puhelimen mukaan?
Selviääkö kotiintuloaika vain taksikuitista vai tulitko piru Yangolla kuititta?
Heräsitkö väärästä paikasta

9

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos näin olis käynyt, suosittelen katumusharjoitusta: särkylääke, syö tukevasti jos pystyt, laula tai kuuntele virsiä, tunnusta syntisi jollekin kaverille (älä tänne) ja lupaa parantaa tapasi.

• Anonyymi00002

Kysymys oli herättämään keskustelua eilisen riennoista.

• Anonyymi00003

Kovat riennot oli.Nukkumaan, kuin arkisin yleensäkin.
      Ei oo tullu taksilla ajettua yli 20 vuoteen.
      Rellestäkää muut, koska aina on humalahaku mielessä

• Anonyymi00004

En mää ainakaan juo.

• Anonyymi00005

Haluatko tietää, että kävikö exäsi joissain riennoissa, kun et kehtaa suoraan kysyä? Ensin kysyt ja sen jälkeen hykertelet, että ihmiset paljastavat itsestään ja kun on tullut 10 vastausta, niin sinä vastaat: "Minä olin hiihtämässä enkä iskemässä pubiruusua" tai jotain vastaavaa ylemmyydentuntoista. Minun tekemiset eivät muille kuulu. Olen aikuinen ihminen.

• Anonyymi00007

Mun ex on haudassa, joten vastaus on ei.

• Anonyymi00006

Oletko sekoittanut naisia keskenään. Joku luuli
      toiseksi henkilöksi jotain hattupäistä naista.
      Minä en omista ainakaan minkäänlaisia hattuja.
      Varmaan on pahasti näkökyvyssä vikaa.

• Anonyymi00008

Yksin kotona selvinpäin, Hanna Tikanderin selvinpäin juomaaa juoden ja kanapiirakkaa syöden joten tuskin mitää ääliömäistä siinä 😁🙌

• Anonyymi00009

Ääliömittari könössä, pamahti toisesta päästä hajalle! Ihan bimbona pakkasessa pauketta kattellen, nyt alkaa pikkuhiljaa rauhoittua, viisari väräjää enää hiukan. Takki tyhjä ja tili meni. Tuli tarjottua kavereille kans, nyt niitä ei enää näy. Missä lie.
      No onhan taas mitä vanhana muistella! V*tun hyvää uudehkoa vuotta kaikille😜

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      135
      12509
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3580
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      35
      1350
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1314
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1265
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1216
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1137
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1021
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      913
    Aihe