Rombatin akku antautui. Kele. Arvasin ettei kestä kovia pakkasia. Minkä merkkinen akku tilalle. Suosituksia.
Nyt se sippasi
12
234
Vastaukset
- Anonyymi00002
No mutta Vartaa tilalle niin ei sippaa kovilla pakkasillakaan.
- Anonyymi00009
Oli muuten taannoisessa testissä huonoin...
- Anonyymi00013UUSI
Miksi tänne kirjoittavat humoristit?
- Anonyymi00014UUSI
Eikö jenkemi pönttö ole käynyt vielä valmiiksi.
Käyppä nuuskaisemassa.
- Anonyymi00003
Näyttäs että alkuperäinen akku on vm. 2016 Dusterissa. Korjaamon mukaan
vielä täysin käyttökelpoinen. Renaultin tarrat, ei tietoa onko Rombat. Mistä
näin pitkäikäisiä akkuja saa kun joskus tulevaisuudessa akku menee vaihtoon?- Anonyymi00004
Minulla on alkuperäinen Rombat 2017vm. Dusterissa , Ei mitään merkkejä hyytymisestä. Kun tulee joskus tarve uusia akku, aion etsiä uuden Rombatin tilalle.
- Anonyymi00005
Kyllä jotakin kiehtoo tuo Rombatin akku, kun siitä niin useasti pitää kirjoitella.
- Anonyymi00006
Nonniin. Rombatti korvattu Vartalla. Taas liikkuu Dusteri.. varoituksen sananen. Vaihtakaa suosiolla länsiakkuun ennenkuin sippaa ja matkanteko jää kesken.
- Anonyymi00012UUSI
Jos pitäö olla agm akku niin korvaa sen samantyyppisellä. Sama juttu jos ei ole agm. Tuon lisäksi sama Ah lukema. Sitten onko merkillä väliä niin entiedä, Varta ja Bosch on koettu ja ne oli agm, kesti 5-6 vuotta mittarin mukaan, sitten vaihdoin ettei tule ongelmia, vaikka hyvin toimikin edelleen. Vanhat akut otin sähköperämoottorin käyttöön. Ei sovi kovin hyvin siihen, voin sanoa.
- Anonyymi00007
Kele. Ei tuo Rombatti taida olla mistään kotoisin. Akussa pitää olla potkua. Sitä Rombatissa ei ole.
- Anonyymi00008
Kannattaa harkita asianmukaista "auton" merkkiin sopivaa akkumerkkiä. Oma vahva suositukseni on neuvostoliittolainen putinin perceen sähköisku. Olen kuullut että sopii daciaan paikalleen ja esson baarissa joku tursake räkäposkella neuvostoliittolaisessa sarkatakissaan sanoi saaneensa ainakin yhden kerran sillä dacian käyntiin tosin akkuboosteri lisävirralla ja heinäkuussa +30asteen helteellä 🤣
- Anonyymi00011UUSI
Kele. Pitäisikö järjestää yhteismatka Dacioilla Romaniaan ja ostaa Rombatin tehtaanmyymälästä uudet akut autoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054174Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572378Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?771638Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768