Olet ensimmäinen nainen jota en ole pettänyt

Anonyymi-ap

Olet ensimmäinen joka herättänyt seksuaalisuuteni. Olet ensimmäinen joka aiheutti läikehdintää sydämessäni, päivänsäteeni. Olet ensimmäinen joka oikeasti tuntee minut. Olet ensimmäinen jolle olen pystynyt kertomaan asioistani. Olet ensimmäinen joka on päästään terve, lähes kaikki edelliset oli ihan hulluja/ miten helpottavaa kun olet niin terve/iloinen / muuta paskaa koska ex:ni oli niin sitä tai tätä. Mietitkö koskaan miksi oli?

Kuulostaako edes osin tutulta..?

Olisi hyvä keskustella asiat päätökseen ennen kuin aloittaa uuden uhrin pommituksen.

Kuinkahan moni tunnistaa miehen tästä kirjoituksesta ja kuinka moni uskonut sen setin kun muutkin ympärillä vakuuttamassa todenperäisyyttä..

12

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt meni ohi, että viuhahti. Terve kumminkin.

• Anonyymi00002

Samaa mieltä. Netti on täynnä näitä miehiä, jotka siirtyy lennosta seuraavaan, kun edellisen pommitus on mennyt syystä tai toisesta pieleen. Suosittelen että naisen kannattaa melko pitkään kuunnella miestä ennen kuin etenee asiassa mitenkään. Sekopäisimmät onnistuvat pitämään teatteria ihmeen pitkään.

• Anonyymi00003

Kaveripiiri uskoo yleensä oman kaverin selitykset, niin heistä saa hyvää vakuutusta, että eihän tämä meidän kaveri. Kaikki on ollut exän syytä. Toteuttaa ei tiedä kuin suhteessa olleet

• Anonyymi00007

Perhe usein myös mukana komppaamassa tätä don juania. Kukaan ei uskalla sanoa totuutta ääneen.

• Anonyymi00004

Tällaiset miehet ovat ihan kauhean yleisiä. Olen oppinut kantapään kautta, että jos miehellä on enemmän kuin yksi ”hullu exä” niin kannattaa pistää pikaisesti tossua toisen eteen…

• Anonyymi00005

Tuttua huttua. Ex aloitti toiselle viestittelyn yhdessä ollessa. Sitä lirkuttelun ja määrää❤️ ja tietysti syy olin minussa. Oikeutti tekonsa aina sanomalla ,kun sinä textaat muille miehille.
      Kanssa sisaret ,älkää menkö lankaan.
      Entinen "ex hullu"

• Anonyymi00006

Nämä ovat satuja. En minä ainakaan usko.

• Anonyymi00008

Ei historiaa tuoda tulevaan. Existä ei tarvitse puhua.

• Anonyymi00009

Joissain perheissä kahvipöytä keskustelu "harrastus" ja joissain kaljottelu-illan teema.

• Anonyymi00010

Torjuva kaipaus en voisi tarjota edes jalkahierontaa koska siinäkin olisi ehkä jotain, toisaalta ihmiset käy hierojilla.

• Anonyymi00011

Tuskin jalkahieronta mitään korvaisi

• Anonyymi00012

Joo kuulostaa tutulta. Huomasin mistä kyse. Estin kyseisen ihmisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      23
      2602
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      38
      2272
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1278
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1211
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      966
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      947
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      69
      829
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      67
      781
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      773
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      731
    Aihe