Hän toivotti uudenvuoden puheessaan rakkaille suomalaisille Jumalan siunausta
Presidenttimme on uskovainen
41
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskooko meillä presidentti yliluonnollisiin asioihin?
- Anonyymi00002
No ei usko. Käytti viime vuonna 1, 6 miljoonaa matkakuluihin jos uskoisi voisi asiat järjestää rukouksilla.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei usko. Käytti viime vuonna 1, 6 miljoonaa matkakuluihin jos uskoisi voisi asiat järjestää rukouksilla.
Hauska heitto, mutta harvassa on taikauskovaiset, jotka eivät olisi oppineet, että käytännön asiat on hoidettava reaalimaailman keinoin.
Veikkaan kuitenkin, että presidentti toivottelee siunauksia vai tavan vuoksi ja viran puolesta. Kyllä se siitä vielä tokenee, kun pesti loppuu. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hauska heitto, mutta harvassa on taikauskovaiset, jotka eivät olisi oppineet, että käytännön asiat on hoidettava reaalimaailman keinoin.
Veikkaan kuitenkin, että presidentti toivottelee siunauksia vai tavan vuoksi ja viran puolesta. Kyllä se siitä vielä tokenee, kun pesti loppuu.Mitään ei tosin saatu aikaiseksi joten saman olisi voinut hoitaa rukouksilla.
Jumalan siunauksen toivottaminen ei vielä todista uskovaisuudesta.
- Anonyymi00003
Eikä edes että minkä Jumalan siunausta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikä edes että minkä Jumalan siunausta.
Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.
Ahaa, siis juutalaisuuden uhrikulttijumalaa, jonka Jeesus Joh.8 sanoo olevan Saatana. Kiitos täsmennyksestä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.
Miksi sitten ei käytetä Jahve-sanaa niin tietäisi heti mistä on kyse vaan "kiemurrellaan" ja käytetään jumala-sanaa.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.
Ei tästä ole kuin puoli vuotta aikaam kun te laitauskovaiset manasitte presidentti Stubbin helvettiin, koska tämä antoi vahvan puoltalauseen pride-tapahtumalle.
'
SIlloin tällä palstalla ihmeteltiin kuinka moinen henkilö voi olla Suomen presidentti? Useampi teistä ketoi äänestäneen väärin, kun Stubb hyväksyi homot.
Teidän autonne kääntyi taas nopeasti. No odotetaan ensi kesää. Tosin tuskin te olette siihen mennessä löytäneet ketään muita "kauhistuttavien homojen tilalle.
En kuunnellut Suomen presidentin uudenvuoden puhetta, joten en voi tarkemmin kommentoida sitä, mutta muuten minä tunnistan uskovan presidentin siitä, että hänen uudenvuoden puheensa on täynnä evankeliumin ilosanomaa siitä, mitä Jeesus Kristus on tehnyt meidän edestämme Golgatan ristillä noin 2000 vuotta sitten.
- Anonyymi00008
Puhuiko hän tästä Paavalin määräämästä kidutuskuolemastakin?
- Anonyymi00032
No, ei ollut sitten uskova (predidenttimme)... ☹️
-a-teisti- - Anonyymi00033
Sinähän oletkin ihan aito kristitty Putinisti. 🤮
-a-teisti-
- Anonyymi00010
Ei välttämättä. Jos olisi niin olisi toivottanut Jahven (tai vastaavan) siunausta.
- Anonyymi00012
No mutta juuri uskova vakuutti, että kristinuskon Jahvesta on kyse.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
No mutta juuri uskova vakuutti, että kristinuskon Jahvesta on kyse.
No silloin olisi kylläkin käyttänyt Jahve-sanaa.
Maanpetoksellista toimintaa viitata satuolentoon tuossa asemassa.
- Anonyymi00011
Olisi nyt edes satua, mutta kun kristinuskossa on tulivuori.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisi nyt edes satua, mutta kun kristinuskossa on tulivuori.
Eikä se uskonto perustu satuun, vaan ihan aidosti ihmisten uhraukseen ja kiduttamiseen kuoliaaksi konkreettisesti, kuten historia kertoo. Sadut ovat epätodellisia asioita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikä se uskonto perustu satuun, vaan ihan aidosti ihmisten uhraukseen ja kiduttamiseen kuoliaaksi konkreettisesti, kuten historia kertoo. Sadut ovat epätodellisia asioita.
Lisäystä - on tämä kummallista, ettei edes tässä kohdin ymmärretä epätoden - sadut - ja tapahtuneiden tosiasioiden rajaa.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikä se uskonto perustu satuun, vaan ihan aidosti ihmisten uhraukseen ja kiduttamiseen kuoliaaksi konkreettisesti, kuten historia kertoo. Sadut ovat epätodellisia asioita.
Historia ei tiedä mitään jeesuksesta. Tämä on historiantutkimuksen fakta. Kysy vaikka papilta.
Aivan yhtä hyvin olisi Stupido voinut sanoa 'siunakkoon ja varjelkkoon Nalle Puh Suomaliaa'.
- Anonyymi00013
Ompa hieno asia PRESSALTA, SITÄ TOSIAAN TARVITAAN TÄNPÖIVÄN SUOMESSA ! IHMISET erkaantuvat tänäpäivänä luojasta liikaa,ja kaikilla on seurauksensa ja jotkia eivät tätä usko ,niin VOIVOI.
- Anonyymi00017
Jumalan siunaus tarkoittaa pohjimmiltaan Jumalan antamaa hyvyyttä, armoa, varjelusta ja menestystä, joka ilmenee sekä aineellisena hyvinvointina että hengellisenä turvana ja elämän hyvyytenä.
- Anonyymi00020
Mutta kun on 2000 vuotta palvottu vain kiroukseksi kirottuna uhrina Jeesuksen nimeen, vaikuttaa jättäneen koko maapallon oman onnensa nojaan, jos ette huomaa?!
- Anonyymi00018
No, toivottihan hän viime vuonnakin, samoin tapasi toivotella Niinistö. - USA:n matkimista., tuli itselleni heti mieleen, mutta se oli vain spontaani ajatus, jolla en väitä olevan totuuspohjaa.
- Kun Stubbilta presidentinvaalin alla kysyttiin uskovaisuudesta, hän ärsyyntyi ja totesi uskonkysymysten olevan yksityisasioita.
Oikea, uudestisyntynyt uskova olisi samassa tilanteessa heti sävyisästi tunnustanut uskonsa ja ilo henkilökohtaisesta uskonlahjasta olisi ollut kasvoilta luettavissa - ainakin toinen uskova olisi sen lukenut.
Joka tapauksessa, ei ole mitään syytä takertua poliitikkojen ja valtiomiesten joka sanaan. Paljon sanotaan laskelmoiden. Ja nyt en ota kantaa Stubbin tapaukseen - se on hänen yksityisasiansa, siinä olen samaa mieltä hänen kanssaan:D- Anonyymi00021
Erikoinen ilo tuo henkilökohtainen uskon lahjan ilo, uskoa, ettei tarvitse vastata itse omista pahoista teoistaan, kun Jeesus on kirottu tosi Jumalana niiden puolesta. Entä, kun jatkossa joudutkin?
- Anonyymi00023
Nykyään ulkopoliittisen johdon ensimmäinen ajatus on kaikessa "mistä Trump pitäisi".
On täysin turha riski jättää Jumalan siunaus pois uudenvuodenpuheesta, koska aina on riski, että joku (jos ei muut niin epäisänmaalliset äärioikeistolaiset uskovat) kiikuttavat tiedon Trumpin korviin ja kukaan ei tiedä mistä Trump raivostuu milloinkin.
Elämme kovin sairaassa maailmassa. Venäjää johtaa sotahullu diktaattori ja USA:ta sekaisin oleva, arvaamaton vanhus. Stubb yrittää luovia miten parhaaksi näkee.- Anonyymi00024
Fiksummat johtajat ovat maailmassa viime vuosina jo käyttäneet muotoa Korkeimman siunauksesta, kun tämä Jumala-idea juutalaisuutena karahti kiville.
Olenkin miettinyt, että haluaako Stubb korostaa nimenomaan juutalaisuutta. - Anonyymi00025
Mitä Stubbin luovimiseen tulee, hän on toiminut EU komission johtajan, italialaisen Romano Prodin poliittisena neuvonantajana, joka oli KGB:n mies.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mitä Stubbin luovimiseen tulee, hän on toiminut EU komission johtajan, italialaisen Romano Prodin poliittisena neuvonantajana, joka oli KGB:n mies.
Joten missä hän todellisuudessa luovinnee, emme tiedä. Kuten emme muutenkaan tiedä mistään mitään todellista.
- Anonyymi00027
Ja mitä siihen sotahulluun diktaattoriin tulee, ei kenelläkään ollut muutama vuosi sitten mitään sitä vastaan, että Suomessa rakennettiin yhteisvoimin sen kanssa ydinvoimalaa Venäjän ydinasetuotantoon - kauhuissani seurasin. Oikein oksettaa nyt nämä ryssittelyt. Näkee hyvin, että miten helppoa on massaa liikutella, ja päitä käännellä suuntaan jos toiseen, kun halutaan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja mitä siihen sotahulluun diktaattoriin tulee, ei kenelläkään ollut muutama vuosi sitten mitään sitä vastaan, että Suomessa rakennettiin yhteisvoimin sen kanssa ydinvoimalaa Venäjän ydinasetuotantoon - kauhuissani seurasin. Oikein oksettaa nyt nämä ryssittelyt. Näkee hyvin, että miten helppoa on massaa liikutella, ja päitä käännellä suuntaan jos toiseen, kun halutaan.
Henkilökohtaisesti ei ryssitytä yhtään enempää tai vähempää, kuin sen ydinvoimala konkeloinnin kanssa, missä Suomen hallitus teki kaikkensa saadakseen sen onnistumaan, kuten sisäministeriön venäläisten tulon organisoinnin virkamiesten pakollisin venäjän kieliopinnoin. Ja Stubb oli ulkoministerinä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Henkilökohtaisesti ei ryssitytä yhtään enempää tai vähempää, kuin sen ydinvoimala konkeloinnin kanssa, missä Suomen hallitus teki kaikkensa saadakseen sen onnistumaan, kuten sisäministeriön venäläisten tulon organisoinnin virkamiesten pakollisin venäjän kieliopinnoin. Ja Stubb oli ulkoministerinä.
Stubb lupasi tuolloin venäläisille, että ellei just kohta saada rajaa auki, hän kävelee yksin Pohjoisnavalle. Luki lehdessä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Stubb lupasi tuolloin venäläisille, että ellei just kohta saada rajaa auki, hän kävelee yksin Pohjoisnavalle. Luki lehdessä.
Ja voihan se niin ollakin, että kohta puhumme venäjää - 5 miljoonan asukkaan maa, saman verran ihmisiä kuin yhdessä Vanäjän kaupungissa, Pietarissa, on asukkaita.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja mitä siihen sotahulluun diktaattoriin tulee, ei kenelläkään ollut muutama vuosi sitten mitään sitä vastaan, että Suomessa rakennettiin yhteisvoimin sen kanssa ydinvoimalaa Venäjän ydinasetuotantoon - kauhuissani seurasin. Oikein oksettaa nyt nämä ryssittelyt. Näkee hyvin, että miten helppoa on massaa liikutella, ja päitä käännellä suuntaan jos toiseen, kun halutaan.
Kun vihreä liitto teki eduskunnassa kyselyn siitä, että eikö ydinvoimalan rakentaminen yhdessä käytännössä Venäjän armeijan hallitseman yhtiön kanssa ole turvallisuuspoliittinen riski, niin lestadiolainen pääministeri Sipilä sanoi, että ydinvoimalahankkeella ei ole ulko- tai turvallisuuspoliittisia vaikutuksia.
No oliko?
- Anonyymi00031
Essayah yritti jo kolmatta kertaa presidentiksi ja Jumala ei hyväksynyt lahkolaista toivottamaan yhtään mitään.
- Anonyymi00035
Haavisto vielä enemmän.
- Anonyymi00038
Jumala ei valitse presidenttiä, vaan kansa.
Miksi keksit omiasi.. Essayah on ollut ehdolla kaksi kertaam
ja oli etukäteen selvillä ettei varsinaisia mahdollisuuksia ole. KD:n puolueen ehdokkaan oli silti hyvä olla vaaleissa mukana, aivan kuten vasemmistoliiton ehdokkaan ja muiden, joilla ei todellisia mahdollisuuksia ollut päästä toiselle kierrokselle.
Haavisto on ollut kolmesti. Jumala ei sitten sinun mukaasi hyväksynyt häntäkään presidentiksi?
- Anonyymi00036
Lie hevosen ja aasin ristetys eläinten uskonnon piirissä ainakin eurostoliiyon pngviinen kokoukdien puh johtaja ja sota hullu mille käy vielä ne mitä se itse toivoo naapurin johtjasta🤔🧨
- Anonyymi00037
Tolkunbaareja ei enää ole. Valta saadaan vaan ei oteta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482