Presidenttimme on uskovainen

Anonyymi-ap

Hän toivotti uudenvuoden puheessaan rakkaille suomalaisille Jumalan siunausta

41

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Uskooko meillä presidentti yliluonnollisiin asioihin?

      • Anonyymi00002

        No ei usko. Käytti viime vuonna 1, 6 miljoonaa matkakuluihin jos uskoisi voisi asiat järjestää rukouksilla.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        No ei usko. Käytti viime vuonna 1, 6 miljoonaa matkakuluihin jos uskoisi voisi asiat järjestää rukouksilla.

        Hauska heitto, mutta harvassa on taikauskovaiset, jotka eivät olisi oppineet, että käytännön asiat on hoidettava reaalimaailman keinoin.

        Veikkaan kuitenkin, että presidentti toivottelee siunauksia vai tavan vuoksi ja viran puolesta. Kyllä se siitä vielä tokenee, kun pesti loppuu.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Hauska heitto, mutta harvassa on taikauskovaiset, jotka eivät olisi oppineet, että käytännön asiat on hoidettava reaalimaailman keinoin.

        Veikkaan kuitenkin, että presidentti toivottelee siunauksia vai tavan vuoksi ja viran puolesta. Kyllä se siitä vielä tokenee, kun pesti loppuu.

        Mitään ei tosin saatu aikaiseksi joten saman olisi voinut hoitaa rukouksilla.


    • Jumalan siunauksen toivottaminen ei vielä todista uskovaisuudesta.

      • Anonyymi00003

        Eikä edes että minkä Jumalan siunausta.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eikä edes että minkä Jumalan siunausta.

        Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.

        Ahaa, siis juutalaisuuden uhrikulttijumalaa, jonka Jeesus Joh.8 sanoo olevan Saatana. Kiitos täsmennyksestä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.

        Miksi sitten ei käytetä Jahve-sanaa niin tietäisi heti mistä on kyse vaan "kiemurrellaan" ja käytetään jumala-sanaa.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Riippuu asiayhteydestä. Jos joku Thaimaan valtiomies toivottaisi jumalan siunausta, se tuskin olisi kristinuskon Jumala. Kun Suomen presidentti toivottaa, se tarkoittaa selvästi kristinuskon ja vieläpä evankelis-luterilaisen kristinuskon Jumalaa.

        Ei tästä ole kuin puoli vuotta aikaam kun te laitauskovaiset manasitte presidentti Stubbin helvettiin, koska tämä antoi vahvan puoltalauseen pride-tapahtumalle.
        '
        SIlloin tällä palstalla ihmeteltiin kuinka moinen henkilö voi olla Suomen presidentti? Useampi teistä ketoi äänestäneen väärin, kun Stubb hyväksyi homot.

        Teidän autonne kääntyi taas nopeasti. No odotetaan ensi kesää. Tosin tuskin te olette siihen mennessä löytäneet ketään muita "kauhistuttavien homojen tilalle.


    • En kuunnellut Suomen presidentin uudenvuoden puhetta, joten en voi tarkemmin kommentoida sitä, mutta muuten minä tunnistan uskovan presidentin siitä, että hänen uudenvuoden puheensa on täynnä evankeliumin ilosanomaa siitä, mitä Jeesus Kristus on tehnyt meidän edestämme Golgatan ristillä noin 2000 vuotta sitten.

      • Anonyymi00008

        Puhuiko hän tästä Paavalin määräämästä kidutuskuolemastakin?


      • Anonyymi00032

        No, ei ollut sitten uskova (predidenttimme)... ☹️

        -a-teisti-


      • Anonyymi00033

        Sinähän oletkin ihan aito kristitty Putinisti. 🤮

        -a-teisti-


    • Anonyymi00010

      Ei välttämättä. Jos olisi niin olisi toivottanut Jahven (tai vastaavan) siunausta.

      • Anonyymi00012

        No mutta juuri uskova vakuutti, että kristinuskon Jahvesta on kyse.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No mutta juuri uskova vakuutti, että kristinuskon Jahvesta on kyse.

        No silloin olisi kylläkin käyttänyt Jahve-sanaa.


    • Maanpetoksellista toimintaa viitata satuolentoon tuossa asemassa.

      • Anonyymi00011

        Olisi nyt edes satua, mutta kun kristinuskossa on tulivuori.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Olisi nyt edes satua, mutta kun kristinuskossa on tulivuori.

        Eikä se uskonto perustu satuun, vaan ihan aidosti ihmisten uhraukseen ja kiduttamiseen kuoliaaksi konkreettisesti, kuten historia kertoo. Sadut ovat epätodellisia asioita.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eikä se uskonto perustu satuun, vaan ihan aidosti ihmisten uhraukseen ja kiduttamiseen kuoliaaksi konkreettisesti, kuten historia kertoo. Sadut ovat epätodellisia asioita.

        Lisäystä - on tämä kummallista, ettei edes tässä kohdin ymmärretä epätoden - sadut - ja tapahtuneiden tosiasioiden rajaa.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Eikä se uskonto perustu satuun, vaan ihan aidosti ihmisten uhraukseen ja kiduttamiseen kuoliaaksi konkreettisesti, kuten historia kertoo. Sadut ovat epätodellisia asioita.

        Historia ei tiedä mitään jeesuksesta. Tämä on historiantutkimuksen fakta. Kysy vaikka papilta.

        Aivan yhtä hyvin olisi Stupido voinut sanoa 'siunakkoon ja varjelkkoon Nalle Puh Suomaliaa'.


    • Anonyymi00013

      Ompa hieno asia PRESSALTA, SITÄ TOSIAAN TARVITAAN TÄNPÖIVÄN SUOMESSA ! IHMISET erkaantuvat tänäpäivänä luojasta liikaa,ja kaikilla on seurauksensa ja jotkia eivät tätä usko ,niin VOIVOI.

    • Anonyymi00017

      Jumalan siunaus tarkoittaa pohjimmiltaan Jumalan antamaa hyvyyttä, armoa, varjelusta ja menestystä, joka ilmenee sekä aineellisena hyvinvointina että hengellisenä turvana ja elämän hyvyytenä.

      • Anonyymi00020

        Mutta kun on 2000 vuotta palvottu vain kiroukseksi kirottuna uhrina Jeesuksen nimeen, vaikuttaa jättäneen koko maapallon oman onnensa nojaan, jos ette huomaa?!


    • Anonyymi00018

      No, toivottihan hän viime vuonnakin, samoin tapasi toivotella Niinistö. - USA:n matkimista., tuli itselleni heti mieleen, mutta se oli vain spontaani ajatus, jolla en väitä olevan totuuspohjaa.
      - Kun Stubbilta presidentinvaalin alla kysyttiin uskovaisuudesta, hän ärsyyntyi ja totesi uskonkysymysten olevan yksityisasioita.
      Oikea, uudestisyntynyt uskova olisi samassa tilanteessa heti sävyisästi tunnustanut uskonsa ja ilo henkilökohtaisesta uskonlahjasta olisi ollut kasvoilta luettavissa - ainakin toinen uskova olisi sen lukenut.
      Joka tapauksessa, ei ole mitään syytä takertua poliitikkojen ja valtiomiesten joka sanaan. Paljon sanotaan laskelmoiden. Ja nyt en ota kantaa Stubbin tapaukseen - se on hänen yksityisasiansa, siinä olen samaa mieltä hänen kanssaan:D

      • Anonyymi00021

        Erikoinen ilo tuo henkilökohtainen uskon lahjan ilo, uskoa, ettei tarvitse vastata itse omista pahoista teoistaan, kun Jeesus on kirottu tosi Jumalana niiden puolesta. Entä, kun jatkossa joudutkin?


    • Anonyymi00023

      Nykyään ulkopoliittisen johdon ensimmäinen ajatus on kaikessa "mistä Trump pitäisi".
      On täysin turha riski jättää Jumalan siunaus pois uudenvuodenpuheesta, koska aina on riski, että joku (jos ei muut niin epäisänmaalliset äärioikeistolaiset uskovat) kiikuttavat tiedon Trumpin korviin ja kukaan ei tiedä mistä Trump raivostuu milloinkin.

      Elämme kovin sairaassa maailmassa. Venäjää johtaa sotahullu diktaattori ja USA:ta sekaisin oleva, arvaamaton vanhus. Stubb yrittää luovia miten parhaaksi näkee.

      • Anonyymi00024

        Fiksummat johtajat ovat maailmassa viime vuosina jo käyttäneet muotoa Korkeimman siunauksesta, kun tämä Jumala-idea juutalaisuutena karahti kiville.

        Olenkin miettinyt, että haluaako Stubb korostaa nimenomaan juutalaisuutta.


      • Anonyymi00025

        Mitä Stubbin luovimiseen tulee, hän on toiminut EU komission johtajan, italialaisen Romano Prodin poliittisena neuvonantajana, joka oli KGB:n mies.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Mitä Stubbin luovimiseen tulee, hän on toiminut EU komission johtajan, italialaisen Romano Prodin poliittisena neuvonantajana, joka oli KGB:n mies.

        Joten missä hän todellisuudessa luovinnee, emme tiedä. Kuten emme muutenkaan tiedä mistään mitään todellista.


      • Anonyymi00027

        Ja mitä siihen sotahulluun diktaattoriin tulee, ei kenelläkään ollut muutama vuosi sitten mitään sitä vastaan, että Suomessa rakennettiin yhteisvoimin sen kanssa ydinvoimalaa Venäjän ydinasetuotantoon - kauhuissani seurasin. Oikein oksettaa nyt nämä ryssittelyt. Näkee hyvin, että miten helppoa on massaa liikutella, ja päitä käännellä suuntaan jos toiseen, kun halutaan.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ja mitä siihen sotahulluun diktaattoriin tulee, ei kenelläkään ollut muutama vuosi sitten mitään sitä vastaan, että Suomessa rakennettiin yhteisvoimin sen kanssa ydinvoimalaa Venäjän ydinasetuotantoon - kauhuissani seurasin. Oikein oksettaa nyt nämä ryssittelyt. Näkee hyvin, että miten helppoa on massaa liikutella, ja päitä käännellä suuntaan jos toiseen, kun halutaan.

        Henkilökohtaisesti ei ryssitytä yhtään enempää tai vähempää, kuin sen ydinvoimala konkeloinnin kanssa, missä Suomen hallitus teki kaikkensa saadakseen sen onnistumaan, kuten sisäministeriön venäläisten tulon organisoinnin virkamiesten pakollisin venäjän kieliopinnoin. Ja Stubb oli ulkoministerinä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti ei ryssitytä yhtään enempää tai vähempää, kuin sen ydinvoimala konkeloinnin kanssa, missä Suomen hallitus teki kaikkensa saadakseen sen onnistumaan, kuten sisäministeriön venäläisten tulon organisoinnin virkamiesten pakollisin venäjän kieliopinnoin. Ja Stubb oli ulkoministerinä.

        Stubb lupasi tuolloin venäläisille, että ellei just kohta saada rajaa auki, hän kävelee yksin Pohjoisnavalle. Luki lehdessä.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Stubb lupasi tuolloin venäläisille, että ellei just kohta saada rajaa auki, hän kävelee yksin Pohjoisnavalle. Luki lehdessä.

        Ja voihan se niin ollakin, että kohta puhumme venäjää - 5 miljoonan asukkaan maa, saman verran ihmisiä kuin yhdessä Vanäjän kaupungissa, Pietarissa, on asukkaita.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ja mitä siihen sotahulluun diktaattoriin tulee, ei kenelläkään ollut muutama vuosi sitten mitään sitä vastaan, että Suomessa rakennettiin yhteisvoimin sen kanssa ydinvoimalaa Venäjän ydinasetuotantoon - kauhuissani seurasin. Oikein oksettaa nyt nämä ryssittelyt. Näkee hyvin, että miten helppoa on massaa liikutella, ja päitä käännellä suuntaan jos toiseen, kun halutaan.

        Kun vihreä liitto teki eduskunnassa kyselyn siitä, että eikö ydinvoimalan rakentaminen yhdessä käytännössä Venäjän armeijan hallitseman yhtiön kanssa ole turvallisuuspoliittinen riski, niin lestadiolainen pääministeri Sipilä sanoi, että ydinvoimalahankkeella ei ole ulko- tai turvallisuuspoliittisia vaikutuksia.

        No oliko?


    • Anonyymi00031

      Essayah yritti jo kolmatta kertaa presidentiksi ja Jumala ei hyväksynyt lahkolaista toivottamaan yhtään mitään.

      • Anonyymi00035

        Haavisto vielä enemmän.


      • Anonyymi00038

        Jumala ei valitse presidenttiä, vaan kansa.

        Miksi keksit omiasi.. Essayah on ollut ehdolla kaksi kertaam
        ja oli etukäteen selvillä ettei varsinaisia mahdollisuuksia ole. KD:n puolueen ehdokkaan oli silti hyvä olla vaaleissa mukana, aivan kuten vasemmistoliiton ehdokkaan ja muiden, joilla ei todellisia mahdollisuuksia ollut päästä toiselle kierrokselle.
        Haavisto on ollut kolmesti. Jumala ei sitten sinun mukaasi hyväksynyt häntäkään presidentiksi?


    • Anonyymi00036

      Lie hevosen ja aasin ristetys eläinten uskonnon piirissä ainakin eurostoliiyon pngviinen kokoukdien puh johtaja ja sota hullu mille käy vielä ne mitä se itse toivoo naapurin johtjasta🤔🧨

    • Anonyymi00037

      Tolkunbaareja ei enää ole. Valta saadaan vaan ei oteta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe