Sellaisen todellakin taannoin varasin Makelta 3:n viikon lomalleni.
"Residenssillä" oli aika suolainen hinta olisiko ollut rapiat 30 000 bahtia tuolle ajalle..?
Makellahan oli 2 hotellia, Blue Corner ja tämä sivukadulla oleva kongi.
Plussana olivat toki avarat tilat ja mahtimaisemat Siamin lahdelle.
Opaslikkaset sitä hieman kauhistelivat mutta eivät sanallisesti kovinkaan jyrkästi protestoineet.
Muistiini on jäänyt yksi hieman tukevahko opasneitonen joka oli aina somasti hikinen ylös päästyään.
Aamuisin vein hänet Mäkkäriin ja riemuisan mukavaa oli katsoa likkasen onnellista naamaa hänen mussuttaessaan hampurilaista... 😊💕
Seitsemännen kerroksen hotellihuone ilman hissiä...!
7
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajat on ehkä muuttuneet siltä osin, mutta muistan tuolta 15-20 vuoden takaa kun olin pitkillä lomilla tyttösten kanssa, niin heillä se rahantaju ei ollut kaksinen.
Kun loma oli ohi, oli lopputilin paikka. Monet kerrat oli niin että olin koko loman ajan laittanut usein kaikki viissatasta pienemmät vaihtorahat huoneessani nippuun jonnekin laukkuut, kuin myös taskuun jääneet kolikot.
Niitä oli sitten sellainen 10 senttiä paksu kuohkea nippu niitä seteleitä ilman lajittelua kuminauhalla nipussa ja kolikoita saattoi olla toista kiloa kangaspussissa.
Kun tyttönen saattoi sitten lentoasemalle, ojensin siellä nämä aarteet hänelle.
He hyppivät ja pomppivat kuin olisi lotossa voittaneet, jotkut kiljahti "I´m rich", suutelivat naaman märäksi ja tanssivat siitä taksiin.
Samaa efektiä ei aiheuttanut, jos ojensin kymmenen sileää tonnin seteliä.Hauska tarina vaikka toimintasi oli lievästi sanoen moraaliton.
Mielestäni opastyttöset ovat vaatimattoman palkkansa ansainneet. Lähettävät ressukat vielä pääosan ansioistaan perheilleen maalle.
Pitkäaikaisille oppaillenikin olen joka aamu sen toimintatonnin asettanut käsilaukkunsa viereen peilipöydälle. Näin siksi jos saisin päähäni antaa juuri hänelle lopputilin sinä päivänä.
Myös mahdolliset barfinet olen hoitanut nurkumatta.
Jos tyttö oli ollut seuranani useamman päivän niin lähdön hetkellä olen antanut hänelle pari-kolme tonnia tippeinä.
On aina ollut mukava palata kylään uudelleen kun on tervetullut joka paikkaan ja haleja satelee rantamammoilta ja opastyttösiltä.... ❤️- Anonyymi00002
28x kirjoitti:
Hauska tarina vaikka toimintasi oli lievästi sanoen moraaliton.
Mielestäni opastyttöset ovat vaatimattoman palkkansa ansainneet. Lähettävät ressukat vielä pääosan ansioistaan perheilleen maalle.
Pitkäaikaisille oppaillenikin olen joka aamu sen toimintatonnin asettanut käsilaukkunsa viereen peilipöydälle. Näin siksi jos saisin päähäni antaa juuri hänelle lopputilin sinä päivänä.
Myös mahdolliset barfinet olen hoitanut nurkumatta.
Jos tyttö oli ollut seuranani useamman päivän niin lähdön hetkellä olen antanut hänelle pari-kolme tonnia tippeinä.
On aina ollut mukava palata kylään uudelleen kun on tervetullut joka paikkaan ja haleja satelee rantamammoilta ja opastyttösiltä.... ❤️Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Minun ensimmäinen hotelli oli siam bay view jossa majailin kolme kuukautta 80 luvun lopussa, hieno hotelli, mutta nykyään voipi olla kulunut, tosin jostain luin että vuonna 2020 hotelli olisi peruskorjattu.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minun ensimmäinen hotelli oli siam bay view jossa majailin kolme kuukautta 80 luvun lopussa, hieno hotelli, mutta nykyään voipi olla kulunut, tosin jostain luin että vuonna 2020 hotelli olisi peruskorjattu.
Hotellin nimi kilkuttelee muistojani.
Olen varma että tuolla olen joskus asustellut.
Ettei vain olisi purettu ja tilalle rakennettu Hard Rock- hotellia?- Anonyymi00004
28x kirjoitti:
Hotellin nimi kilkuttelee muistojani.
Olen varma että tuolla olen joskus asustellut.
Ettei vain olisi purettu ja tilalle rakennettu Hard Rock- hotellia?On se edelleenkin maisemissa, peruskorjattiin vuonna 2020.
Anonyymi00004 kirjoitti:
On se edelleenkin maisemissa, peruskorjattiin vuonna 2020.
Joo.., ei rantakadulla taida enää montaa torppaa olla pystyssä jotka siellä oli 80-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376