Seitsemännen kerroksen hotellihuone ilman hissiä...!

Sellaisen todellakin taannoin varasin Makelta 3:n viikon lomalleni.
"Residenssillä" oli aika suolainen hinta olisiko ollut rapiat 30 000 bahtia tuolle ajalle..?

Makellahan oli 2 hotellia, Blue Corner ja tämä sivukadulla oleva kongi.
Plussana olivat toki avarat tilat ja mahtimaisemat Siamin lahdelle.

Opaslikkaset sitä hieman kauhistelivat mutta eivät sanallisesti kovinkaan jyrkästi protestoineet.
Muistiini on jäänyt yksi hieman tukevahko opasneitonen joka oli aina somasti hikinen ylös päästyään.
Aamuisin vein hänet Mäkkäriin ja riemuisan mukavaa oli katsoa likkasen onnellista naamaa hänen mussuttaessaan hampurilaista... 😊💕

7

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ajat on ehkä muuttuneet siltä osin, mutta muistan tuolta 15-20 vuoden takaa kun olin pitkillä lomilla tyttösten kanssa, niin heillä se rahantaju ei ollut kaksinen.
      Kun loma oli ohi, oli lopputilin paikka. Monet kerrat oli niin että olin koko loman ajan laittanut usein kaikki viissatasta pienemmät vaihtorahat huoneessani nippuun jonnekin laukkuut, kuin myös taskuun jääneet kolikot.
      Niitä oli sitten sellainen 10 senttiä paksu kuohkea nippu niitä seteleitä ilman lajittelua kuminauhalla nipussa ja kolikoita saattoi olla toista kiloa kangaspussissa.
      Kun tyttönen saattoi sitten lentoasemalle, ojensin siellä nämä aarteet hänelle.
      He hyppivät ja pomppivat kuin olisi lotossa voittaneet, jotkut kiljahti "I´m rich", suutelivat naaman märäksi ja tanssivat siitä taksiin.

Samaa efektiä ei aiheuttanut, jos ojensin kymmenen sileää tonnin seteliä.

• Hauska tarina vaikka toimintasi oli lievästi sanoen moraaliton.
        Mielestäni opastyttöset ovat vaatimattoman palkkansa ansainneet. Lähettävät ressukat vielä pääosan ansioistaan perheilleen maalle.

Pitkäaikaisille oppaillenikin olen joka aamu sen toimintatonnin asettanut käsilaukkunsa viereen peilipöydälle. Näin siksi jos saisin päähäni antaa juuri hänelle lopputilin sinä päivänä.
        Myös mahdolliset barfinet olen hoitanut nurkumatta.

Jos tyttö oli ollut seuranani useamman päivän niin lähdön hetkellä olen antanut hänelle pari-kolme tonnia tippeinä.

On aina ollut mukava palata kylään uudelleen kun on tervetullut joka paikkaan ja haleja satelee rantamammoilta ja opastyttösiltä.... ❤️

• Anonyymi00002
        28x kirjoitti:

Hauska tarina vaikka toimintasi oli lievästi sanoen moraaliton.
        Mielestäni opastyttöset ovat vaatimattoman palkkansa ansainneet. Lähettävät ressukat vielä pääosan ansioistaan perheilleen maalle.

Pitkäaikaisille oppaillenikin olen joka aamu sen toimintatonnin asettanut käsilaukkunsa viereen peilipöydälle. Näin siksi jos saisin päähäni antaa juuri hänelle lopputilin sinä päivänä.
        Myös mahdolliset barfinet olen hoitanut nurkumatta.

Jos tyttö oli ollut seuranani useamman päivän niin lähdön hetkellä olen antanut hänelle pari-kolme tonnia tippeinä.

On aina ollut mukava palata kylään uudelleen kun on tervetullut joka paikkaan ja haleja satelee rantamammoilta ja opastyttösiltä.... ❤️

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Minun ensimmäinen hotelli oli siam bay view jossa majailin kolme kuukautta 80 luvun lopussa, hieno hotelli, mutta nykyään voipi olla kulunut, tosin jostain luin että vuonna 2020 hotelli olisi peruskorjattu.

• 28x
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minun ensimmäinen hotelli oli siam bay view jossa majailin kolme kuukautta 80 luvun lopussa, hieno hotelli, mutta nykyään voipi olla kulunut, tosin jostain luin että vuonna 2020 hotelli olisi peruskorjattu.

Hotellin nimi kilkuttelee muistojani.
        Olen varma että tuolla olen joskus asustellut.

Ettei vain olisi purettu ja tilalle rakennettu Hard Rock- hotellia?

• Anonyymi00004
        28x kirjoitti:

Hotellin nimi kilkuttelee muistojani.
        Olen varma että tuolla olen joskus asustellut.

Ettei vain olisi purettu ja tilalle rakennettu Hard Rock- hotellia?

On se edelleenkin maisemissa, peruskorjattiin vuonna 2020.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

On se edelleenkin maisemissa, peruskorjattiin vuonna 2020.

Joo.., ei rantakadulla taida enää montaa torppaa olla pystyssä jotka siellä oli 80-luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      185
      6543
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      96
      5449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      124
      3421
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      244
      3299
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      86
      2398
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2125
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1786
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      48
      1721
    9. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      47
      1654
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1376
    Aihe