Seitsemännen kerroksen hotellihuone ilman hissiä...!

Sellaisen todellakin taannoin varasin Makelta 3:n viikon lomalleni.
"Residenssillä" oli aika suolainen hinta olisiko ollut rapiat 30 000 bahtia tuolle ajalle..?

Makellahan oli 2 hotellia, Blue Corner ja tämä sivukadulla oleva kongi.
Plussana olivat toki avarat tilat ja mahtimaisemat Siamin lahdelle.

Opaslikkaset sitä hieman kauhistelivat mutta eivät sanallisesti kovinkaan jyrkästi protestoineet.
Muistiini on jäänyt yksi hieman tukevahko opasneitonen joka oli aina somasti hikinen ylös päästyään.
Aamuisin vein hänet Mäkkäriin ja riemuisan mukavaa oli katsoa likkasen onnellista naamaa hänen mussuttaessaan hampurilaista... 😊💕

11

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ajat on ehkä muuttuneet siltä osin, mutta muistan tuolta 15-20 vuoden takaa kun olin pitkillä lomilla tyttösten kanssa, niin heillä se rahantaju ei ollut kaksinen.
      Kun loma oli ohi, oli lopputilin paikka. Monet kerrat oli niin että olin koko loman ajan laittanut usein kaikki viissatasta pienemmät vaihtorahat huoneessani nippuun jonnekin laukkuut, kuin myös taskuun jääneet kolikot.
      Niitä oli sitten sellainen 10 senttiä paksu kuohkea nippu niitä seteleitä ilman lajittelua kuminauhalla nipussa ja kolikoita saattoi olla toista kiloa kangaspussissa.
      Kun tyttönen saattoi sitten lentoasemalle, ojensin siellä nämä aarteet hänelle.
      He hyppivät ja pomppivat kuin olisi lotossa voittaneet, jotkut kiljahti "I´m rich", suutelivat naaman märäksi ja tanssivat siitä taksiin.

Samaa efektiä ei aiheuttanut, jos ojensin kymmenen sileää tonnin seteliä.

• Hauska tarina vaikka toimintasi oli lievästi sanoen moraaliton.
        Mielestäni opastyttöset ovat vaatimattoman palkkansa ansainneet. Lähettävät ressukat vielä pääosan ansioistaan perheilleen maalle.

Pitkäaikaisille oppaillenikin olen joka aamu sen toimintatonnin asettanut käsilaukkunsa viereen peilipöydälle. Näin siksi jos saisin päähäni antaa juuri hänelle lopputilin sinä päivänä.
        Myös mahdolliset barfinet olen hoitanut nurkumatta.

Jos tyttö oli ollut seuranani useamman päivän niin lähdön hetkellä olen antanut hänelle pari-kolme tonnia tippeinä.

On aina ollut mukava palata kylään uudelleen kun on tervetullut joka paikkaan ja haleja satelee rantamammoilta ja opastyttösiltä.... ❤️

• Anonyymi00002
        28x kirjoitti:

Hauska tarina vaikka toimintasi oli lievästi sanoen moraaliton.
        Mielestäni opastyttöset ovat vaatimattoman palkkansa ansainneet. Lähettävät ressukat vielä pääosan ansioistaan perheilleen maalle.

Pitkäaikaisille oppaillenikin olen joka aamu sen toimintatonnin asettanut käsilaukkunsa viereen peilipöydälle. Näin siksi jos saisin päähäni antaa juuri hänelle lopputilin sinä päivänä.
        Myös mahdolliset barfinet olen hoitanut nurkumatta.

Jos tyttö oli ollut seuranani useamman päivän niin lähdön hetkellä olen antanut hänelle pari-kolme tonnia tippeinä.

On aina ollut mukava palata kylään uudelleen kun on tervetullut joka paikkaan ja haleja satelee rantamammoilta ja opastyttösiltä.... ❤️

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Minun ensimmäinen hotelli oli siam bay view jossa majailin kolme kuukautta 80 luvun lopussa, hieno hotelli, mutta nykyään voipi olla kulunut, tosin jostain luin että vuonna 2020 hotelli olisi peruskorjattu.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Minun ensimmäinen hotelli oli siam bay view jossa majailin kolme kuukautta 80 luvun lopussa, hieno hotelli, mutta nykyään voipi olla kulunut, tosin jostain luin että vuonna 2020 hotelli olisi peruskorjattu.

Hotellin nimi kilkuttelee muistojani.
        Olen varma että tuolla olen joskus asustellut.

Ettei vain olisi purettu ja tilalle rakennettu Hard Rock- hotellia?

• Anonyymi00004
        28x kirjoitti:

Hotellin nimi kilkuttelee muistojani.
        Olen varma että tuolla olen joskus asustellut.

Ettei vain olisi purettu ja tilalle rakennettu Hard Rock- hotellia?

On se edelleenkin maisemissa, peruskorjattiin vuonna 2020.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

On se edelleenkin maisemissa, peruskorjattiin vuonna 2020.

Joo.., ei rantakadulla taida enää montaa torppaa olla pystyssä jotka siellä oli 80-luvulla.

• Anonyymi00005

30000 / 3 viikkoo, jossain Maken luukussa?
      No, ei se tyhmä oo joka pyytää...

• Anonyymi00006

Tosi vaikea kiivetä kaljamahan kanssa noin korkealle. Siinähän suorastaan lääpästyy ja täytyy pitää taukoja välillä.

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00008
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      190
      5130
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      19
      1860
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1646
    4. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      11
      1561
    5. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1537
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      53
      1220
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1094
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      310
      995
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      955
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      880
    Aihe