Salassa tykätä?
Miksi haluat vain
22
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minusta ei kukaan tykkää
- Anonyymi00002
Tykkää varmaan monikin
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tykkää varmaan monikin
Enpä usko.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Enpä usko.
Oma juttu, johon sivullisten ei tarvitse puuttua.
- Anonyymi00016
Salassa tykkäämisellä ruokitaan tunnetta, että se jollain tavalla täydentää sitä yksinolon tunnetta (yksin, mut silti minusta joku ehkä tykkää?), ehkä on kuitenkin joku joka minua huomioi hyvällä? Haluaa elää illusiota, jota ei halua rikkoa tuntemuksella, että kaikki tämä mitä tuntee olisikin harhaa vain?
- Anonyymi00003
En halua tykätä vain salassa, en vain tavoita häntä mitenkään.
- Anonyymi00005
Minultakin neiti hävisi kuin pieru saharaan.
- Anonyymi00006
Vastaus omassa aloituksessa
- Anonyymi00008
Huonoa palstaetikettiä tuollainen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huonoa palstaetikettiä tuollainen.
You’re trouble
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
You’re trouble
Huonoa englantia tuollainen.
- Anonyymi00007
En halua. En vain tiedä, mitä hän ajattelee.
- Anonyymi00010
Tää loukkaa kans ihteäni. Tai kyllä tiedän miksi "haluaa pitää salassa" mut se on pelkuruutta, ei rakkautta. Ja sen takia mun pitäis viimeinkin ymmärtää unohtaa se ihminen, joka saa mut vaan voimaan pahoin. Seksi kyllä kiinnostaa, mutta sekin salassa. Ei onnistu mies! Turha enää yrittää vaikka tulisit joskus toisiin ajatuksiin. Olet loukannut minua niin paljon ja verisesti. Kiitos siitä!
- Anonyymi00012
Höpsis, kommentoin instaas, et vastannut niin siitä on paha jatkaa. Sunlaista karkkia ei lähestytä suoraan edestä vaan takaa hiipimälllä.
- Anonyymi00013
En kehtaa sun seurassa olla
- Anonyymi00014
En osaa muuten tykätä niin pitkään jatkunut.
Joku muistuttaa tietyin välein hänestä.
Onkohan normaalia lapsena tavattiin viimeksi
Kai se normaalia on vaikka muut ei niin voimakkaasti tai ei yhtään vaikuta. - Anonyymi00017
Enpäs halua!
- Anonyymi00018
Julkisesti masturboin ja huiskuttelen ohiajaville autoille..
- Anonyymi00022
Joo oon nähnyt sut, mutta ei sun meisseliä kyllä erota.
- Anonyymi00019
Oikein tosissaanko hän kuvittelisi yhteiselämän toimivan tuolla irlissä.
- Anonyymi00020
vähän liian iso hessu mun mittakaavassa parempi pysytellä poissa lähettyviltä
- Anonyymi00021
Eipä tässä enää muutakaan mahdollisuutta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1816808Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1203239Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1101916- 191749
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?471738Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am651700Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.31655Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161501Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111340- 681323