Ongelmia jos olisi jotain IRL
Tulisiko susta nainen mulle
57
642
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai. Ongelmat taattu 😍
- Anonyymi00004
Scratches permanent.
- Anonyymi00005
Ainahan on se vaara olemassa, jollei löydy ymmärrystä toista kohtaan?
- Anonyymi00002
Miksi kysyt?
- Anonyymi00006
Kysymys kuuluu myös, että kelle sulle? Jostain syystä tuo ajatus..
Mutta itselle ei tule mieleen, että tulisi suurempia ongelmia.
Mut myös mitähän se jotain irl olisi, niin varmaan kai osittain olisi kiinni siitä.
En yrittäisi ITSE olla ongelma, mutta en mene aina vannomaan, että jotkut muut yrittäisi sekoitella "soppaa" ja sitten jotain ikävää kävisi ja tilanne lähtis vaikka lapasesta.. :/ - Anonyymi00007
Ei ikinä. Kannustaisin, en kilpailisi.
- Anonyymi00008
Mitä ongelmia voisi tulla?
- Anonyymi00009
Haluutko jonkun excelin
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haluutko jonkun excelin
Ranskalaisin viivoin riittäisi. Sivullinen.
- Anonyymi00020
En minäkään. Olen käytännönläheinen ja intuitiivinen tyyppi kai.
- Anonyymi00029
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haluutko jonkun excelin
En, osaat kai ihan parilla sanalla kertoa mitä ongelmia voi tulla?
- Anonyymi00052
Sinä täällä jotain ns ennakoit tämän huuhaaäijän pakinaan tukeutuen. Et ole kunnossa varmaa
- Anonyymi00010
Aika ongelmalähtöisesti ajateltu. Samaa voisin kysyä sinulta, mutta ei käynyt heti ekana mielessä :) itse päätät olenko sun ongelma.
- Anonyymi00011
En mä näköjään voi sitä päättää
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En mä näköjään voi sitä päättää
Kukas sen päättää?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kukas sen päättää?
Ei kukaan pää päätä, vaan sydän
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei kukaan pää päätä, vaan sydän
No mitä sun sydän päättää?
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
No mitä sun sydän päättää?
Ett pysyy kaukana niin ei tule ongelmia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ett pysyy kaukana niin ei tule ongelmia.
Juuri noin minäkin ajattelen tiettyä paljon nuorempaa henkilöä kohtaan! En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00053
Anonyymi00038 kirjoitti:
Juuri noin minäkin ajattelen tiettyä paljon nuorempaa henkilöä kohtaan! En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
Oliko aloittajaäijä tällä muminalla/miniperformaatiolla joku ihan syvempikin merkitys? Tarkkana porkkanat ny👍
- Anonyymi00062
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pidähän suusi supussa, kun et tiedä kenelle nämä viestit on, tuskin sulle.
sivu
- Anonyymi00016
Olen surullinen ja yksinäinen. Ja tosi väsynyt. Tosi unelmakumppanimateriaalia. Ap.
- Anonyymi00018
Miksi tää meni tänne? Ihmettelen. En/ tuo ei ole siis aloittajan tekstiä.
- Anonyymi00022
Juu, hyppäs ihmeellisesti sinun ketjuun. Sori.
- Anonyymi00021
Ei kannata irl lähteä mitään tekemään, koska siitä seuraa lisää tunteita ja sit lisää ongelmia. Eli vastaus on kyllä, koska tää aloitus viittaa nyt siihen, et haluat salasuhteen. En mä lähde sellaiseen, mä oon ennemmin vaikka koko loppuelämäni yksinäinen.
- Anonyymi00023
Kannattaa varoa mitä toivoo...
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kannattaa varoa mitä toivoo...
En mä yksinäisyyttä toivo, mutta en myöskään oo kenenkään salasuhde.
- Anonyymi00025
Kyllä meidän pitäisi puhua. Sulle näköjään on monta vastaamassa..
Tajuathan ongelmiesi määrän?- Anonyymi00027
99 problems
- Anonyymi00028
Kaikki vastailee kuin "omilleen."
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
No Mitenkäs muuten. Ollaan anomuumipalstalla.
- Anonyymi00044
Anonyymi00027 kirjoitti:
99 problems
Tuon ymmärrän hyvin ja..
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
No Mitenkäs muuten. Ollaan anomuumipalstalla.
Trolleja ja ihan kuin kiusaajiakin tuntuis olevan.
- Anonyymi00055
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja kakanmarjat- nämä väsähtäneet ketjut perustuu pelkästään siihen, että tämä latvakaakko äijä vastailee itelleen pehmeitä
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ja kakanmarjat- nämä väsähtäneet ketjut perustuu pelkästään siihen, että tämä latvakaakko äijä vastailee itelleen pehmeitä
Tiiätkö kuka vai joku tietty palstaäijä?
- Anonyymi00026
Jos sä tahdot niin...
- Anonyymi00030
Jos toi olis sun ensimmäinen mietintä niin suosittelen pysymään kaukana.
- Anonyymi00031
Mähän oon pysynyt kohta 13 vuotta
- Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mähän oon pysynyt kohta 13 vuotta
Ja hyvä jos jatkuukin seuraavat kolmekymmentä vuotta.
- Anonyymi00032
No ei tietenkään? Miksi tulisi?
- Anonyymi00034
Kirjoitusten perusteella, täällä käy paljon mt piiriin kuuluvia ihnisiä, kirjoitukset ovat sitä kuinka käyttäytyy.
- Anonyymi00056
Joo niinpä niin aloittajaäijä oli niin niin herrkullisia vastauksia mitä itelles kirjoittelet syyntakeettomien riemuksi
- Anonyymi00035
Vastaan kuin hänelle, varmaan lisää sydänsuruja. En varsinaisesti ole hakemassa sitä positiota, josta lähdin. En halua palata takaisiin samaan. Mun elämä on muuttunut ja mknäkin siinä mukana.
- Anonyymi00036
Ihan niinkuin sulle sanoin: kaverilinjalla mennään ja ei tule ongelmia.
- Anonyymi00041
Kaveriksi hyväksyn vain noin 70v miehet.
- Anonyymi00057
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kaveriksi hyväksyn vain noin 70v miehet.
Etsitkö palstasetä itseäsi sillä tavalla että saisit tässä fantasiassa olla kerrankin se nuarempi? Naiselta T kysymys idioo
- Anonyymi00039
Minusta ei tietenkään mutta noista kiusaajista ei ikinä tiiä mitä ne keksii tehä 😧😱
- Anonyymi00042
Uskon että jotaki jo yrittivätkin pilatskseen kaiken tai ovat kyllä yrittäneet lukuisia kertoja
- Anonyymi00043
En voi luvata mitään, sitä etten heittäytyisi lainkaan vaikeaksi jos kaikki ei menisikään mieleni mukaan. Mieleni joka muuttuu koko ajan. Ajatteletko kenties pääseväsi minusta helpolla...Olen kuitenkin odottavainen koska kaikkia pieleen menneitä hetkiä vastassa ne onnistuneet, suunnilleen yhtä paljon rakkautta, lämpöä ja halua kuin tuskaa, pettymystä ja julmuutta. Jos en nyt tällä kertaa ole harvinaisen väärillä jäljillä haluan yhä uskoa tasapainoon, että jopa tragediastakin seurasi jotain hyvää.
- Anonyymi00046
En ajattele pääseväni helpolla. Mutta en ole täysin masokistikaan
- Anonyymi00047
Hyvin harvoin tragediasta seuraa mitään hyvää. Haluan vain unohtaa elämäni rankimmat vuodet! Ihan uusia kasvoja vain etsin!
- Anonyymi00058
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hyvin harvoin tragediasta seuraa mitään hyvää. Haluan vain unohtaa elämäni rankimmat vuodet! Ihan uusia kasvoja vain etsin!
No älä hyvä mies pidä näitä hulluja jännityksessä vaan kerro mitä sulle tapahtui- sait kenkää duunista ja joka paikasta ns ja tämä oli niin väärin? Niin aina tietenkin
- Anonyymi00045
No kuule. Jos olet K-naisesta kiinnostunut, etkä ole täysin munaton ressukka, otat tilaisuudesta niin sanotusti vaarin. Minä kyllä pärjään omillani ja pystyn hoitamaan asiani muualla.
- Anonyymi00048
Minusta ei olisi ongelmia. Mutta sinusta minulle voisi olla. Se olisi jopa todennäköistä.
Kuin hänelle - Anonyymi00049
Kyllä.Sinä päivänä kun näen sen 9 vuotta sinua vanhemman naisen sinun kanssa,tulee käräjät molemmille mutta tuohan te jo olettekin tienneet.
- Anonyymi00061
Luulisi hänen sen jo tässä vaiheessa tietävän.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345167Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2815017Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564471Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont211774Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151621- 1051486