WOKE & LGBTQ+ marsii mukakristittyjä vastaan kunnes puolue lakkaa olemasta.
Mukaristityt
5
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitaa näiden kahden osapuolen kohtaaminen olla jo hyvin lähellä. Siihen sitten kaatuu vihervasemmistopuolueet. Kummassa porukassa sinä marssit?
- Anonyymi00004
En mie marssi.Mie liitelen tekopyhien parissa.On se pirullista olla kristitty.Kaikki synti pitää tehdä salassa ettei sädekehä tipu.
- Anonyymi00002
Moderni pehmoevankeljumi ottaa omansa joukosta.
- Anonyymi00003
No johan tuli tänne ristus sivulle elämää.Luulin,että teidät hyvät on jo taivaaseen tempastu.Maallisia iloja ja nautintoja vielä kärsitte.
- Anonyymi00005
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Miksi lapsille ja teini - ikäisille pitäs opettaa synnin tekoa? Sitä minä, eikä moni muukaan ikinä ymmärrä. Suomalaiseen kulttuuriin ja Suomalaisuuteen on aina kuulunut hyvä lasten kasvatus ja opetus. Johon kuuluu myös hyvät tavat ja moraalinen opetus ja myös suuri kunnioitus vanhempia, kotia, kristillisiä arvoja ja isänmaan vapautta edistävää asiaa kohtaan.
Kun minä opiskelin, joka oli vielä nimeltään kansakoulu. Meitä oppilaita kylämme koulussa oli vähän yli 100 ja opettajia oli kolme + keittäjä. Hyvin opittiin, tunneilla oli rauha, joskus välitunnilla pelattiin jalkapalloa, pesäpalloa, tai hiihdettiin koulun pikkulenkkiä.
. Monet ikäiseni koulustamme opiskelivat aina tohtoreiksi asti . Toisista tuli viljelijöitä ja muita ammattilaisia, kaikki me paikkamme yhteiskunnasta löysimme ja veromme maksoimme.
Miten elämästä selviää tämän ajan lapset? Se on suuri kysymys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892