WOKE & LGBTQ+ marsii mukakristittyjä vastaan kunnes puolue lakkaa olemasta.
Mukaristityt
5
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitaa näiden kahden osapuolen kohtaaminen olla jo hyvin lähellä. Siihen sitten kaatuu vihervasemmistopuolueet. Kummassa porukassa sinä marssit?
- Anonyymi00004
En mie marssi.Mie liitelen tekopyhien parissa.On se pirullista olla kristitty.Kaikki synti pitää tehdä salassa ettei sädekehä tipu.
- Anonyymi00002
Moderni pehmoevankeljumi ottaa omansa joukosta.
- Anonyymi00003
No johan tuli tänne ristus sivulle elämää.Luulin,että teidät hyvät on jo taivaaseen tempastu.Maallisia iloja ja nautintoja vielä kärsitte.
- Anonyymi00005
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Miksi lapsille ja teini - ikäisille pitäs opettaa synnin tekoa? Sitä minä, eikä moni muukaan ikinä ymmärrä. Suomalaiseen kulttuuriin ja Suomalaisuuteen on aina kuulunut hyvä lasten kasvatus ja opetus. Johon kuuluu myös hyvät tavat ja moraalinen opetus ja myös suuri kunnioitus vanhempia, kotia, kristillisiä arvoja ja isänmaan vapautta edistävää asiaa kohtaan.
Kun minä opiskelin, joka oli vielä nimeltään kansakoulu. Meitä oppilaita kylämme koulussa oli vähän yli 100 ja opettajia oli kolme + keittäjä. Hyvin opittiin, tunneilla oli rauha, joskus välitunnilla pelattiin jalkapalloa, pesäpalloa, tai hiihdettiin koulun pikkulenkkiä.
. Monet ikäiseni koulustamme opiskelivat aina tohtoreiksi asti . Toisista tuli viljelijöitä ja muita ammattilaisia, kaikki me paikkamme yhteiskunnasta löysimme ja veromme maksoimme.
Miten elämästä selviää tämän ajan lapset? Se on suuri kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1758517KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633786Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään702967Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211891