WOKE & LGBTQ+ marsii mukakristittyjä vastaan kunnes puolue lakkaa olemasta.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Taitaa näiden kahden osapuolen kohtaaminen olla jo hyvin lähellä. Siihen sitten kaatuu vihervasemmistopuolueet. Kummassa porukassa sinä marssit?
- Anonyymi00004
En mie marssi.Mie liitelen tekopyhien parissa.On se pirullista olla kristitty.Kaikki synti pitää tehdä salassa ettei sädekehä tipu.
- Anonyymi00002
Moderni pehmoevankeljumi ottaa omansa joukosta.
- Anonyymi00003
No johan tuli tänne ristus sivulle elämää.Luulin,että teidät hyvät on jo taivaaseen tempastu.Maallisia iloja ja nautintoja vielä kärsitte.
- Anonyymi00005
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Miksi lapsille ja teini - ikäisille pitäs opettaa synnin tekoa? Sitä minä, eikä moni muukaan ikinä ymmärrä. Suomalaiseen kulttuuriin ja Suomalaisuuteen on aina kuulunut hyvä lasten kasvatus ja opetus. Johon kuuluu myös hyvät tavat ja moraalinen opetus ja myös suuri kunnioitus vanhempia, kotia, kristillisiä arvoja ja isänmaan vapautta edistävää asiaa kohtaan.
Kun minä opiskelin, joka oli vielä nimeltään kansakoulu. Meitä oppilaita kylämme koulussa oli vähän yli 100 ja opettajia oli kolme + keittäjä. Hyvin opittiin, tunneilla oli rauha, joskus välitunnilla pelattiin jalkapalloa, pesäpalloa, tai hiihdettiin koulun pikkulenkkiä.
. Monet ikäiseni koulustamme opiskelivat aina tohtoreiksi asti . Toisista tuli viljelijöitä ja muita ammattilaisia, kaikki me paikkamme yhteiskunnasta löysimme ja veromme maksoimme.
Miten elämästä selviää tämän ajan lapset? Se on suuri kysymys.
- Anonyymi00008
Kylläpä oli ”kristillistä” maalittamista ja yliseksuaalista ohjelmaa (pervokeinuineen kaikkineen) ja yhden sormen käsimerkkejä sen kaiken ylimenevän kritisoijia vastaan nytkin Pridellä. Ja tämän poliittisen totalistarishenkisen Pride-tunnuksella olevan paidan pukemattomuudestakin olisi pitänyt Setan työntekijän mukaan syrjiä keväällä yhtä pelaajaa, estäen pelaamasta. Mutta sellainenhan on onneksi laitonta ja alleviivasi osaltaan hyvin miksi ei omatunnon syistä voinut pukenut kys. paitaa ylleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417