He ovat meitä auttamassa, kun eksymme polultamme tai emme näe asioita selkeästi.
Itse ja toisetkin olemme jossain vaiheessa elämää kriisissä tai umpikujassa itsemme kanssa.
Kaipaamme selkeyttä.
Käymme tai soitamme näille auttajille.
Saadaksemme selkeyttä suuntaamme taikka vahvistuksia ajatuksillemme.
Kun, menetmme rakkaamme tai lemmikin.
Tarvitsemme surutyöhön viestiä lohduttamaan tuskaamme.
Meediot ovat lohduttajoa ja tulkkeja, rajan toiselle puolen.
Saamme viesteilstä voimaa jaksamiseemme.
Näin elämämme helpottuu, kun saamme lohtua.
Selvänäkijät ja meediot
7
419
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kauniisti kirjoitettu, olen täysin samaa mieltä.
Olen itse saanut suurta lohtua hyvältä meediolta.
He tekevät todella tärkeää työtä.
Valitettavasti on niitäkin, jotka vain esittävät olevansa meedioita, tuntuu surulliselta että surun keskellä ollessa joutuu huomaamaan että joku vain esiintyy meediona vaikkei ole.
Itse kävin yhdellä, on jossain palvelulinjallakin, huomasin heti ettei saanut yhteyttä, sitten sain vinkkiä ystävältäni hyvästä meediosta, ja olen todella kiitollinen.- Anonyymi00003
Totta puhut.
Aidot esiintyy tapahtumassa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Totta puhut.
Aidot esiintyy tapahtumassa.Höpöhöpöhöp!
- Anonyymi00002
Hienosti kirjoitettu!
- Anonyymi00005
Meediot ovat paholaisen palvelijoita.
- Anonyymi00006
Höpö höpö. Ihminen itse päättää mihin tarkoitukseen kykyjään käyttää. Se ei pidä paikkaansa että henkimaailmasta voisivat ottaa yhteyttä vain pahat henget.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560