Olen sinun mielestä

Anonyymi-ap

Ruma ja siksi et tykkää. No, ei voi mitään.

34

631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No can do 🤠

• Anonyymi00003

No tuohan emäntää näytille. Katotaan, millainen ruusu se tällä kertaa on löytynyt.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No tuohan emäntää näytille. Katotaan, millainen ruusu se tällä kertaa on löytynyt.

Tuodaan sitten kun olet mulla toisella puolella, se on järkevämpää niin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En usko, että tulen toiselle puolellesi. Reilusti vain pihaan näytille niin ihaillaan nuorta paria.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Aikamoinen uros on. Meinaa, että naiset tappelee hänestä. Ei uskoisi.

• Anonyymi00002

ET OO

• Anonyymi00005

Onneks mun ei itse tarvii katella omaa naamaa, peilit hävitetty pois koko talosta. Kuka mun rumuudesta siis kärsii? 🤣🤣🤣 jos et arvaa, minä vastaan puolestasi: SINÄ

• Anonyymi00006

M mies on ruma ja vanha.

• Anonyymi00007

Juuri sopivan ikäinen eikä rumakaan ole.

• Anonyymi00008
        UUSI

Samaa mieltä

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Samaa mieltä

Vaarallinen ennen kaikkea! Siis eräs yksi M mies, en yleistä että kaikki olisi

• Anonyymi00010
        UUSI

Eikä siis ole kovin vanha mutta näyttää vanhalta koska elintavat ovat mitä ovat

• Anonyymi00012
        UUSI

Se on nimittäin ymmärtääkseni tarttuva ”psytgoosi” kun tehdään henkilökohtaiseksi

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Yks m***** mies on mun ihanuus, 😍

• Anonyymi00025
        UUSI

M miehenä sanoisin tähän että rumuus on katsojan omassa maailmankäsityksessä ja estetiikan tajussa kun taas vanhuus on tuonut paljon viisautta jota onnekkaasti on pitkään vielä saanut jakaa muille.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oikeastaan näitä rumia M miehiä on kolme.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Oikeastaan näitä rumia M miehiä on kolme.

Herran jumala, ihan jonoksi asti.
        Oletko homo vai miksi niin moni M mies kiinnostaa?

• Anonyymi00014
      UUSI

Nämähän on makuasioita. Pääasia että sopiva mies tai nainen osuu kohdalle ja syntyy yhteys. Huomionhaku kaikilta kädellisiltä ei lopulta anna mitään aitoa. Itse olen oppinut sellaisia välttelemään niin miehissä kuin naisissa. Aidot kohtaamiset on se juttu. Muuhun ei kannata aikaa haaskata.

• Anonyymi00019
      UUSI

Mun mielestä kukaan ei ole ruma, paitsi semmoinen henkilö joka tahallisesti kiusaa toisia. Varsinkin jos on ihan aikuinen mies kyseessä jonka pitäisi jo varsin hyvin tajuta mitä tekee.

• Anonyymi00021
        UUSI

Olen samaa mieltä. En tosin malta olla antamatta takaisin. Mutta vain nätisti.
        Jäin miettimään aloitusta. Lähinnä sen motiiveja. Mikä voi motivoida tuollaiseen. Ego? Tosiallinen tai kuviteltu hylkääminen? Jokin oma haava, jota balsamoi loukkaamalla toista?
        Toisaalta aloitus osoittaa tietynlaista realismia. Selkeys auttaa eteenpäin. Vaikeimmatkin konfliktit ovat ratkaistavissa. Ratkaisu alkaa sillä, että osapuolet tunnustavat kaikki tosiasiat. Myös ne tosiasiat, jotka eivät ole itselle mieluisia. Viisas mies sanoi näin.
        Kestävä ratkaisu ei löydy ainoastaan sellaisilla faktoilla, jotka tukevat omaa egoa.

• Anonyymi00022
        UUSI

Miten sua kiusataan ja miksi sitä ei lopeteta?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miten sua kiusataan ja miksi sitä ei lopeteta?

En usko, että pystyy anonyyminä kiusaamaan. Se johtuu siitä, että tiedän- ja tästä olen varma- pystyväni puolustautumaan tehokkaasti ja väkivallattomasti irl. Mikään ei horjuta tätä itseluottamusta. Varsinkaan pikku pojat.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En usko, että pystyy anonyyminä kiusaamaan. Se johtuu siitä, että tiedän- ja tästä olen varma- pystyväni puolustautumaan tehokkaasti ja väkivallattomasti irl. Mikään ei horjuta tätä itseluottamusta. Varsinkaan pikku pojat.

Sori.. mutta nyt tuntuu vähän jo siltä että tuo kiusaaminen on vain omassa päässäsi. Koet jonkin ihmisen kiusaajaksi, vaikka hän ei sinusta mitään ajattele. Itsetuntosi? Millain on?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sori.. mutta nyt tuntuu vähän jo siltä että tuo kiusaaminen on vain omassa päässäsi. Koet jonkin ihmisen kiusaajaksi, vaikka hän ei sinusta mitään ajattele. Itsetuntosi? Millain on?

Niin. Täytyy kyseenalaistaa omaa ajatteluaan. Se on tervettä. En ole kuitenkaan ketään rumaksi enkä vanhaksi, tyhmäksi tms. täällä haukkunut. En saa tyydytystä sellaisesta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niin. Täytyy kyseenalaistaa omaa ajatteluaan. Se on tervettä. En ole kuitenkaan ketään rumaksi enkä vanhaksi, tyhmäksi tms. täällä haukkunut. En saa tyydytystä sellaisesta.

Eli koko kiusaaminen oli vaan omaa ajatteluasi. Projisoitko jotain traumaasi johonkin henkilöön, jonka luulet kiusaavan sinua.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eli koko kiusaaminen oli vaan omaa ajatteluasi. Projisoitko jotain traumaasi johonkin henkilöön, jonka luulet kiusaavan sinua.

En usko. Miltä sinusta vaikuttaa?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En usko. Miltä sinusta vaikuttaa?

No siltä että kiusaaminen on vaa sun omassa päässäsi ja kohdistat sen vaan johonkin henkilöön.

• Anonyymi00020
      UUSI

En oikeastaan ole koskaan miettinyt, oletko mielestäni komea vai ruma. Kun johonkin tykästyy, sen ulkonäöstä pitää väistämättä.

• Anonyymi00028
      UUSI
      • Anonyymi00037
        UUSI

Lopeta!

• Anonyymi00030
      UUSI

Ihmisen luonne ratkaisee, onko hän kaunis vai vähemmän kaunis.

• Anonyymi00031
        UUSI

Olisipa näin. Mutta liian usein tuntee itsensä puutteelliseksi, vaikka olisi kuinka mukava ihminen. Itsekritiikki siellä taustalla aina kummittelee. Tietysti sekin, että nykyään ulkonäkökeskeisyys on ykkösasia, eli täydellisyys, minkä mukaan varsinkin naisia arvotetaan.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olisipa näin. Mutta liian usein tuntee itsensä puutteelliseksi, vaikka olisi kuinka mukava ihminen. Itsekritiikki siellä taustalla aina kummittelee. Tietysti sekin, että nykyään ulkonäkökeskeisyys on ykkösasia, eli täydellisyys, minkä mukaan varsinkin naisia arvotetaan.

Mietin monesti nuoria naisia. Millaiseen maailmaan kasvavat. Hirveät ulkonäköpaineet ja kaikki somessa keskittyvät siihen, miltä asiat näyttävät. Pitää olla esillä, tietynlainen saadakseen huomiota ja hyväksyntää.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mietin monesti nuoria naisia. Millaiseen maailmaan kasvavat. Hirveät ulkonäköpaineet ja kaikki somessa keskittyvät siihen, miltä asiat näyttävät. Pitää olla esillä, tietynlainen saadakseen huomiota ja hyväksyntää.

Kukaan muu ei luo niitä ulkonäköpaineita paitsi NAISET ITSE

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      229
      3769
    2. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      4
      3208
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2324
    4. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      41
      1753
    5. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1633
    6. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1387
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      10
      1226
    9. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      51
      1094
    10. LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO

Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K
      Lieksa
      66
      1057
    Aihe