Ruma ja siksi et tykkää. No, ei voi mitään.
Olen sinun mielestä
34
631
Vastaukset
- Anonyymi00001
No can do 🤠
- Anonyymi00003
No tuohan emäntää näytille. Katotaan, millainen ruusu se tällä kertaa on löytynyt.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No tuohan emäntää näytille. Katotaan, millainen ruusu se tällä kertaa on löytynyt.
Tuodaan sitten kun olet mulla toisella puolella, se on järkevämpää niin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En usko, että tulen toiselle puolellesi. Reilusti vain pihaan näytille niin ihaillaan nuorta paria.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aikamoinen uros on. Meinaa, että naiset tappelee hänestä. Ei uskoisi.
- Anonyymi00002
ET OO
- Anonyymi00005
Onneks mun ei itse tarvii katella omaa naamaa, peilit hävitetty pois koko talosta. Kuka mun rumuudesta siis kärsii? 🤣🤣🤣 jos et arvaa, minä vastaan puolestasi: SINÄ
- Anonyymi00006
M mies on ruma ja vanha.
- Anonyymi00007
Juuri sopivan ikäinen eikä rumakaan ole.
- Anonyymi00008UUSI
Samaa mieltä
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaa mieltä
Vaarallinen ennen kaikkea! Siis eräs yksi M mies, en yleistä että kaikki olisi
- Anonyymi00010UUSI
Eikä siis ole kovin vanha mutta näyttää vanhalta koska elintavat ovat mitä ovat
- Anonyymi00012UUSI
Se on nimittäin ymmärtääkseni tarttuva ”psytgoosi” kun tehdään henkilökohtaiseksi
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yks m***** mies on mun ihanuus, 😍
- Anonyymi00025UUSI
M miehenä sanoisin tähän että rumuus on katsojan omassa maailmankäsityksessä ja estetiikan tajussa kun taas vanhuus on tuonut paljon viisautta jota onnekkaasti on pitkään vielä saanut jakaa muille.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oikeastaan näitä rumia M miehiä on kolme.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oikeastaan näitä rumia M miehiä on kolme.
Herran jumala, ihan jonoksi asti.
Oletko homo vai miksi niin moni M mies kiinnostaa?
- Anonyymi00014UUSI
Nämähän on makuasioita. Pääasia että sopiva mies tai nainen osuu kohdalle ja syntyy yhteys. Huomionhaku kaikilta kädellisiltä ei lopulta anna mitään aitoa. Itse olen oppinut sellaisia välttelemään niin miehissä kuin naisissa. Aidot kohtaamiset on se juttu. Muuhun ei kannata aikaa haaskata.
- Anonyymi00019UUSI
Mun mielestä kukaan ei ole ruma, paitsi semmoinen henkilö joka tahallisesti kiusaa toisia. Varsinkin jos on ihan aikuinen mies kyseessä jonka pitäisi jo varsin hyvin tajuta mitä tekee.
- Anonyymi00021UUSI
Olen samaa mieltä. En tosin malta olla antamatta takaisin. Mutta vain nätisti.
Jäin miettimään aloitusta. Lähinnä sen motiiveja. Mikä voi motivoida tuollaiseen. Ego? Tosiallinen tai kuviteltu hylkääminen? Jokin oma haava, jota balsamoi loukkaamalla toista?
Toisaalta aloitus osoittaa tietynlaista realismia. Selkeys auttaa eteenpäin. Vaikeimmatkin konfliktit ovat ratkaistavissa. Ratkaisu alkaa sillä, että osapuolet tunnustavat kaikki tosiasiat. Myös ne tosiasiat, jotka eivät ole itselle mieluisia. Viisas mies sanoi näin.
Kestävä ratkaisu ei löydy ainoastaan sellaisilla faktoilla, jotka tukevat omaa egoa. - Anonyymi00022UUSI
Miten sua kiusataan ja miksi sitä ei lopeteta?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten sua kiusataan ja miksi sitä ei lopeteta?
En usko, että pystyy anonyyminä kiusaamaan. Se johtuu siitä, että tiedän- ja tästä olen varma- pystyväni puolustautumaan tehokkaasti ja väkivallattomasti irl. Mikään ei horjuta tätä itseluottamusta. Varsinkaan pikku pojat.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En usko, että pystyy anonyyminä kiusaamaan. Se johtuu siitä, että tiedän- ja tästä olen varma- pystyväni puolustautumaan tehokkaasti ja väkivallattomasti irl. Mikään ei horjuta tätä itseluottamusta. Varsinkaan pikku pojat.
Sori.. mutta nyt tuntuu vähän jo siltä että tuo kiusaaminen on vain omassa päässäsi. Koet jonkin ihmisen kiusaajaksi, vaikka hän ei sinusta mitään ajattele. Itsetuntosi? Millain on?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sori.. mutta nyt tuntuu vähän jo siltä että tuo kiusaaminen on vain omassa päässäsi. Koet jonkin ihmisen kiusaajaksi, vaikka hän ei sinusta mitään ajattele. Itsetuntosi? Millain on?
Niin. Täytyy kyseenalaistaa omaa ajatteluaan. Se on tervettä. En ole kuitenkaan ketään rumaksi enkä vanhaksi, tyhmäksi tms. täällä haukkunut. En saa tyydytystä sellaisesta.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin. Täytyy kyseenalaistaa omaa ajatteluaan. Se on tervettä. En ole kuitenkaan ketään rumaksi enkä vanhaksi, tyhmäksi tms. täällä haukkunut. En saa tyydytystä sellaisesta.
Eli koko kiusaaminen oli vaan omaa ajatteluasi. Projisoitko jotain traumaasi johonkin henkilöön, jonka luulet kiusaavan sinua.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eli koko kiusaaminen oli vaan omaa ajatteluasi. Projisoitko jotain traumaasi johonkin henkilöön, jonka luulet kiusaavan sinua.
En usko. Miltä sinusta vaikuttaa?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
En usko. Miltä sinusta vaikuttaa?
No siltä että kiusaaminen on vaa sun omassa päässäsi ja kohdistat sen vaan johonkin henkilöön.
- Anonyymi00020UUSI
En oikeastaan ole koskaan miettinyt, oletko mielestäni komea vai ruma. Kun johonkin tykästyy, sen ulkonäöstä pitää väistämättä.
- Anonyymi00028UUSI
Sanoisin sellainen (((söpö, hhhmmmm))) 🩷 🩶 💟
https://www.youtube.com/watch?v=eZDBNtHfmFE&list=RDeZDBNtHfmFE&start_radio=1- Anonyymi00037UUSI
Lopeta!
- Anonyymi00030UUSI
Ihmisen luonne ratkaisee, onko hän kaunis vai vähemmän kaunis.
- Anonyymi00031UUSI
Olisipa näin. Mutta liian usein tuntee itsensä puutteelliseksi, vaikka olisi kuinka mukava ihminen. Itsekritiikki siellä taustalla aina kummittelee. Tietysti sekin, että nykyään ulkonäkökeskeisyys on ykkösasia, eli täydellisyys, minkä mukaan varsinkin naisia arvotetaan.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olisipa näin. Mutta liian usein tuntee itsensä puutteelliseksi, vaikka olisi kuinka mukava ihminen. Itsekritiikki siellä taustalla aina kummittelee. Tietysti sekin, että nykyään ulkonäkökeskeisyys on ykkösasia, eli täydellisyys, minkä mukaan varsinkin naisia arvotetaan.
Mietin monesti nuoria naisia. Millaiseen maailmaan kasvavat. Hirveät ulkonäköpaineet ja kaikki somessa keskittyvät siihen, miltä asiat näyttävät. Pitää olla esillä, tietynlainen saadakseen huomiota ja hyväksyntää.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mietin monesti nuoria naisia. Millaiseen maailmaan kasvavat. Hirveät ulkonäköpaineet ja kaikki somessa keskittyvät siihen, miltä asiat näyttävät. Pitää olla esillä, tietynlainen saadakseen huomiota ja hyväksyntää.
Kukaan muu ei luo niitä ulkonäköpaineita paitsi NAISET ITSE
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2293769S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi43208Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622324Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411753Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651633- 1051387
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva101226Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511094LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO
Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K661057