Ovikello soi ja se olet sinä. Katsotaan toisia sanomatta mitään, koska katse ilman sanoja riittää kertomaan, kuinka paljon ollaan kaivattu. Tulet syleilyyni ja painetaan ovi kiinni takanasi.
Tiedän haaveilun olevan turhaa, mutta tämä haave palaa ajatuksiini illasta toiseen.
Haluatko kuulla haaveni?
14
581
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä en ole haaveillut kenestäkään moniin vuosiin! Minua ei kiinnosta ollenkaan olla suhteessa kenenkään kanssa! Ystäväkseni hyväksyn miehen vain muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00005
No onpa gubbe fantastista. Olen muuten tämän spämmisi kohdalla huomannut, että kun tälle habitillesi naureskelee, niin epätoivoinen puurtaja menee vikisemään seuraavaan ketjuun sekavia ja synkkä kuin kirjoittaisi todellisuutta uusiks
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No onpa gubbe fantastista. Olen muuten tämän spämmisi kohdalla huomannut, että kun tälle habitillesi naureskelee, niin epätoivoinen puurtaja menee vikisemään seuraavaan ketjuun sekavia ja synkkä kuin kirjoittaisi todellisuutta uusiks
Mm älöittäjä älöittäjä on ihan sekaisin ym sitä samaa junnaamista ja elimiinsä puhaltelua mitä aina
- Anonyymi00002
Taisin haaveilla joskus tällaisesta silloin kun olin 11-vuotias.
- Anonyymi00003
Tollanen olis täydellinen tilanne 😔💔
- Anonyymi00004
Ei ole turhaa
- Anonyymi00006
Miksi turhaa?noinhan se tulee menemään.
- Anonyymi00007
En tiiä missä asut enkä haluis lähtee harhailemaan. Hän tietää missä minä asun.
- Anonyymi00010UUSI
Niin tiedän ❤️
- Anonyymi00008
Kutsuttuna tulisinkin.
- Anonyymi00009
"Ja keskel yötä kuulen et sä
Seiso rappukäytävässä
Ootsä siel vai uneksinko vaan"
https://youtu.be/KkJFikFyTI0?si=8i618hsiD7036w8n
Niinpä..... - Anonyymi00011UUSI
Tuo olisi täydellinen kohtaaminen meidän välillä ❤️🥹
- Anonyymi00015UUSI
Eikö vain? Tehdään siitä totta? 😊
- Anonyymi00013UUSI
tulen kotiin
odotan kuulevani äänesi jostain huoneen perältä
kävelen nopeammin tarkistamaan paikan
huomaan kaiken
jalat todella voivat iloita
et ole missään
miten olisitkaan😞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1827742Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1415312Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/974168Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y622821- 2822449
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1352347Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5762170Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont812142Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi102074Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.41309