Minä kiltisti valvoin Uuden vuoden aatto aamu kello 10:stä Uuden vuoden päivän ilta 20 ja aloin nukkumaan.
Olen kilttinä vaimona nukkunut 7-8tuntia ja heräsin noin 3 aamulla. Makoilin ja kuuntelin hiljaisuutta sekä ajattelin, että on ihanan rauhallista.
Minulle tuli kylmä ja nousin ylös sekä kävin laittamassa kahvit tippumaan ja kävin vessassa.
Sen jälkeen hain kahvia jota hiljaa join jonka jälkeen minä sitten laitoin itselleni hyvän pötköttely asennon jossa olen vähän niin, kuin läheisriippuvaisena sinun kainalossa.
Oletkos huomannut, että minä sinun pikku rakas pullukka vaimosi olen tässä sinun kainalossa kyhnännyt hiljaa jo AINAKIN TUNNIN!!!
Jos olisin laiha, lihaksikas ja pitkä NAINEN niin sinua sattuis jos minä kyhnäisin sinun kainolassa näin, mutta koska olen pieni pullukka niin oon sentään RAKASTETTAVAN PEHMEÄ SINUN OMA PIKKU PULKKU VAIMO 🥰😘❤️💞💋💋💋
Ajatelleppa jos olisin nyt sinun vieressä oikeesti…
Rakas mieheni Herkku Helkku Hellunen
5
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eiköhän nämä naista esittävän titityyn aikaansaamat reaktiot kerro lukijoista jopa tätä rönttösäijää enemmän, ei bahal.
- Anonyymi00002
Yritätkö pilata minun ihanan aamuni?
Kyllä minä ymmärrän rakas Herkku Hevkku Helkku Hellunen, että AIKUISTA MIESTÄNI voi KIUKUTTAA kun ei saa lapsellisesti leikkiä peiton alla vaimonsa kanssa vaan molempien meidän pitää olla KUNNOLLA ja TURHAN TÄRKEITÄ ASIALLISIA AIKUISIA…
Jos vähän puuttuu toisten ASIATTOMUUKSIIN niin heti ollaan vaatimassa KUNNIOITUSTA, mutta itse jatkavat omilla naamoillaan sitä samaa LAPSELLISTA TOUHUA ja kuvittelevat olevansa MAAILMAN SUURIMPIA SEKÄ TÄRKEIMPIÄ IHMISIÄ!
EIVÄT OLE EDES MAAILMAN RAUHAA SAANEET AIKAAN. VEISPOOKISTA KÄVIN OIKEIN LUKEMASSA NIIN KOIRATKIN JUOKSEE VIELÄ IRTI VAIKKA NOITAKAAN ONGELMIA EI PITÄIS ENÄÄN OLLA.
Minä kyllä ajattelin, että ihan varmasti olit ollut töissä, koska LÖYTÖELÄINTARHAN EMÄNTÄ oli niin eläin rakkaaksi taas heittänyt.
Koirista tulee ihania koiria, kun mieheni vie köyhälle töitä niin hänkin elää ja saa minun mieheltäni huomiota.
Jos joku toinen mies poliisi käy viemässä niin koirista tulee RAKKEJA, PISKEJÄ tai SAATANAN NARTTUJA.
Lipoo tietenkin miestäni, koska mieheni vaimo kirjaa ylös, että paljonko tässä sitä tappiota SUOMEN VALTIO TEKEE, kun poliisit kuskaa Inarin kunnassa MIEKKA-TAKSILLA KOIRIA LÖYTÖELÄINTARHALLE.
Laskin, että 700euroa kerta ja Hangosta jos poliisit tuo koiran niin se kyyti on 2000euroa, mutta ne pesu maksut tulee vielä tuohon päälle.
Minusta tuo on hyvä bisnes ja SUOMEN VALTION PARHAIMPIA ja minä SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA NAINEN VIELÄ IHAN ITSE TEIN YRITYSSUUNNITELMAN SEKÄ LASKELMAN JA KYLLÄ HALLITUSKIN TÄHÄN LÄHTEE IHAN VARMASTI MUKAAN!
Löytöeläintarha on jo olemassa ja hän on perustanut sen SUOMI 100 vuotta KUNNIA VUONNA!
Ei varmasti mene konkurssiin, koska SUOMESTA EI KOIRAT LOPU IKINÄ!
Ei minun tarvi olla hänen kanssa tekemissä, koska miehen hoitaa tuon.
Minä vien tämän ehdotuksen KUNNIANLOUKKAUS sakko käräjille sekä sanon, että minä voin ottaa laskutuksen vastuulleni ja jos ongelmia tulee niin hän tulla keskustelemaan minun kanssa asioista.
Minä osaan sentään PERUSTELLA ASIOITA ELI KYLLÄ TÄLLEKKIN VALTION BISNEKSELLE PERUSTEET LÖYTYY!
Laskutusta eivät ole koko aikana tehneet joten takautuvasti voi laskuttaa, koska kyseessä on SUOMEN VALTION ETU! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän rakas Herkku Hevkku Helkku Hellunen, että AIKUISTA MIESTÄNI voi KIUKUTTAA kun ei saa lapsellisesti leikkiä peiton alla vaimonsa kanssa vaan molempien meidän pitää olla KUNNOLLA ja TURHAN TÄRKEITÄ ASIALLISIA AIKUISIA…
Jos vähän puuttuu toisten ASIATTOMUUKSIIN niin heti ollaan vaatimassa KUNNIOITUSTA, mutta itse jatkavat omilla naamoillaan sitä samaa LAPSELLISTA TOUHUA ja kuvittelevat olevansa MAAILMAN SUURIMPIA SEKÄ TÄRKEIMPIÄ IHMISIÄ!
EIVÄT OLE EDES MAAILMAN RAUHAA SAANEET AIKAAN. VEISPOOKISTA KÄVIN OIKEIN LUKEMASSA NIIN KOIRATKIN JUOKSEE VIELÄ IRTI VAIKKA NOITAKAAN ONGELMIA EI PITÄIS ENÄÄN OLLA.
Minä kyllä ajattelin, että ihan varmasti olit ollut töissä, koska LÖYTÖELÄINTARHAN EMÄNTÄ oli niin eläin rakkaaksi taas heittänyt.
Koirista tulee ihania koiria, kun mieheni vie köyhälle töitä niin hänkin elää ja saa minun mieheltäni huomiota.
Jos joku toinen mies poliisi käy viemässä niin koirista tulee RAKKEJA, PISKEJÄ tai SAATANAN NARTTUJA.
Lipoo tietenkin miestäni, koska mieheni vaimo kirjaa ylös, että paljonko tässä sitä tappiota SUOMEN VALTIO TEKEE, kun poliisit kuskaa Inarin kunnassa MIEKKA-TAKSILLA KOIRIA LÖYTÖELÄINTARHALLE.
Laskin, että 700euroa kerta ja Hangosta jos poliisit tuo koiran niin se kyyti on 2000euroa, mutta ne pesu maksut tulee vielä tuohon päälle.
Minusta tuo on hyvä bisnes ja SUOMEN VALTION PARHAIMPIA ja minä SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA NAINEN VIELÄ IHAN ITSE TEIN YRITYSSUUNNITELMAN SEKÄ LASKELMAN JA KYLLÄ HALLITUSKIN TÄHÄN LÄHTEE IHAN VARMASTI MUKAAN!
Löytöeläintarha on jo olemassa ja hän on perustanut sen SUOMI 100 vuotta KUNNIA VUONNA!
Minä vien tämän ehdotuksen KUNNIANLOUKKAUS sakko käräjille sekä sanon, että minä voin ottaa laskutuksen vastuulleni ja jos ongelmia tulee niin hän tulla keskustelemaan minun kanssa asioista.
Minä osaan sentään PERUSTELLA ASIOITA ELI KYLLÄ TÄLLEKKIN VALTION BISNEKSELLE PERUSTEET LÖYTYY!
Laskutusta eivät ole koko aikana tehneet joten takautuvasti voi laskuttaa, koska kyseessä on SUOMEN VALTION ETU!Niin niin kunnianloukkaus rikos gubbe aivan. Joillekin se tuntuu tarkoittavan sitä, että itse kyllä voi pyrkiä pilaamaan systemaattisesti muiden elämää ja jos saa pientä osumaa, niin koko valtavallan tulisi langeta jalkojen juureen palvelemaan heitä. Säälin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Laskutusta eivät ole koko aikana tehneet joten takautuvasti voi laskuttaa, koska kyseessä on SUOMEN VALTION ETU!Lisään tuohon aiheeseen liittyen, että sieltä tule vielä syrjintää myös.
Mieheni ei saa olla minun kanssa tekemissä, mutta meidän pitää kunnioittaa tuota löytöeläintarhan pitäjää, koska hänen veljensä vaimo vaati KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
ME OLLAAN SENTÄÄN SUOMALAISIA JA EI MEILLÄ OLE PÄIHDE ONGELMIA. Minulla ei ole koiraa ja ei taida olla miehellänikään, koska ei hän noin innostunut niistä koirien kuskauksista MIEKKA-TAKSILLA muuten olis.
Hänen kavereillaan kyllä voi olla koiria joita hän tietenkin välillä voi lainata! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lisään tuohon aiheeseen liittyen, että sieltä tule vielä syrjintää myös.
Mieheni ei saa olla minun kanssa tekemissä, mutta meidän pitää kunnioittaa tuota löytöeläintarhan pitäjää, koska hänen veljensä vaimo vaati KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
ME OLLAAN SENTÄÄN SUOMALAISIA JA EI MEILLÄ OLE PÄIHDE ONGELMIA. Minulla ei ole koiraa ja ei taida olla miehellänikään, koska ei hän noin innostunut niistä koirien kuskauksista MIEKKA-TAKSILLA muuten olis.
Hänen kavereillaan kyllä voi olla koiria joita hän tietenkin välillä voi lainata!Vai niin palstasetä ja voi kuinka kiinnostavaa, minun aim oli vähän muualle suunnattu mm tukarimindsetin omaaville tjsp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061