JEESUS ON ARMOLLINEN!

Anonyymi-ap

Jeesus ei heitä pois!

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
Joh 6:37

11

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      jeesus pieraisi puhelimeen

    • Anonyymi00003

      Pitää vain uskoa Jeesukseen, pitää todella uskoa siihen että Jeesus tarjoaa sen armon, että ihminen voi saada Jumalan Pyhän Hengen, voi päästä osalliseksi taivaallisesta perheestä, voi tuntea sen riemun aivan oikeasti eikä vain haihatella jossain teologisssa armossa.

      Juuri sen mistä UT kertoo jos vain uskaltaa lukea eikä pane jotain ihmeellisiä silmälaseja päähän, että näkee sieltä aivan jotain muuta.

      • siare

        "Pitää vain uskoa Jeesukseen, pitää todella uskoa siihen että Jeesus tarjoaa sen armon"

        "Vain"? Eihän ihminen voi alkaa vain sokeasti uskomaan jotain asiaa. Suurimmalle osalle ihmisistä pitäisi olla jokin perusteltu syy, jotta väitteitä Jeesuksesta alkaisi pitää totena. Kaikki eivät ole niin herkkäuskoisia että vain uskoisivat tyhjät väitteet.


      • siare kirjoitti:

        "Pitää vain uskoa Jeesukseen, pitää todella uskoa siihen että Jeesus tarjoaa sen armon"

        "Vain"? Eihän ihminen voi alkaa vain sokeasti uskomaan jotain asiaa. Suurimmalle osalle ihmisistä pitäisi olla jokin perusteltu syy, jotta väitteitä Jeesuksesta alkaisi pitää totena. Kaikki eivät ole niin herkkäuskoisia että vain uskoisivat tyhjät väitteet.

        "Vain"? Eihän ihminen voi alkaa vain sokeasti uskomaan jotain asiaa."

        Raamatun mukaan usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanan kautta.
        Kun ihmiselle julistetaan evankeliumia se herättää hänessä uskon.
        Meitä kehotetaan julistamaan evankeliumia Jeesuksesta kaikille ihmisille. Jumala vastaa siitä, tulevatko he uskoon vai ei.

        "Sillä ne, jotka Hän on edeltätuntenut, Hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että Hän olisi esikoinen monien veljien joukossa, mutta, jotka Hän on edeltämäärännyt, ne Hän on myös kutsunut, ne Hän on myös vanhurskauttanut; mutta, jotka Hän on vanhurskauttanut, ne Hän on myös kirkastanut." Room.8:29-30.

        Tässä näemme Jumalan armon. Meillä itsellämme ei ole mitään osuutta ja ansiota, jolla voisimme ansaita itse pelastuksen.


      • Joppa2 kirjoitti:

        "Vain"? Eihän ihminen voi alkaa vain sokeasti uskomaan jotain asiaa."

        Raamatun mukaan usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanan kautta.
        Kun ihmiselle julistetaan evankeliumia se herättää hänessä uskon.
        Meitä kehotetaan julistamaan evankeliumia Jeesuksesta kaikille ihmisille. Jumala vastaa siitä, tulevatko he uskoon vai ei.

        "Sillä ne, jotka Hän on edeltätuntenut, Hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että Hän olisi esikoinen monien veljien joukossa, mutta, jotka Hän on edeltämäärännyt, ne Hän on myös kutsunut, ne Hän on myös vanhurskauttanut; mutta, jotka Hän on vanhurskauttanut, ne Hän on myös kirkastanut." Room.8:29-30.

        Tässä näemme Jumalan armon. Meillä itsellämme ei ole mitään osuutta ja ansiota, jolla voisimme ansaita itse pelastuksen.

        "Jumala vastaa siitä, tulevatko he uskoon vai ei."

        Eli Jumala antaa uskon toisille, ja rankaisee loppuja siitä, ettei antanut heille uskoa.

        "Meillä itsellämme ei ole mitään osuutta ja ansiota, jolla voisimme ansaita itse pelastuksen."

        Sinulla on oppiriita anonyymi00003:n kanssa. Hän kun väittää että ihminen saa pelastuksen uskomalla.


    • Anonyymi00005

      Ongelma on siinä että ihmiset eivät tule Jeesuksen luo.
      He voivat noudattaa rituaaleja, uskovat rituaalien voimaan, uskovat rukouksen voimaan, uskovat ristin merkkeihin koruihin , mihin tahansa paitsi Henkilöön nimeltään Jeesus.
      Uskovat omien duotitusren todistukseen, mutta luottavatko Henkilön antamaan armahdukseen?
      Luottavat Raamatun sanaan?

      Jos KELAn sivuilla lukee "köyhä saa ruokarahaa". Niin siihen luotetaan ja anotaan rahaa".
      Mutta jos Raamatussa lukee "huutakaa avuksi Jeesuksen nimeä" niin kuinka moni tekee niin? Luotetaan siis moneen asiaan mutta ei edes viitsitä ottaa todesta sitä Sanaa joka määrää meidän ikuisuuden. Määrää.

      • "Mutta jos Raamatussa lukee "huutakaa avuksi Jeesuksen nimeä" niin kuinka moni tekee niin? "

        Mutta sitten kun joku ehdottaa tekemään näin ja ei-uskova huutaa avuksi Jeesuksen nimeä eikä mitään tapahdu, käykin ilmi että ei kehoittajakaan oikeasti usko että pelkkä huutaminen riittäisi, vaan alkaa tulla vaikka mitä lisäehtoja, kuten vaatimus siitä, että pitää olla vilpitön.


    • Anonyymi00006
    • Anonyymi00007

      Sapatti joka on annettu, että seurakunta kokisi Rukousvastauksia. https://www.youtube.com/watch?v=8iI7ylntVLc

    • Anonyymi00008

      🤔tämäkin on uskovaisista vanhemmista syntynyt ja sairaimmalta vaikuttaa
      jeffrey dahmer

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe