I miss you terribly.

Anonyymi-ap

Unessa asuin yksiössä. Kodistani avautui maisema merelle ison lasi-ikkunan läpi. Oli siinä ovikin ja sekin lasia. Asunto oli tavallaan keskellä merta, alin kerros. Koti oli kaunis ja siinä oli kaikki tarpeellinen olemiseen. Olohuone ja keittiöseinä. Katsoin ovesta ulos oikealla ja taloa kiersi valkoiset tyynynkaltaiset pehmusteet jotka jatkuivat kauas. Ne oli tarkoitettu kulkureitiksi asuntoihin. Sisällä katsoin merta. Siinä oli suuri voima ja se oli niin lähellä että se tuntui pelottavalta. Meri oli aivan kiinni pehmusteissa.
Sinäkin olit asunnossa. Vartalo kääntyneenä puolisosi suuntaan mutta olkasi yli käänsit katseesi minuun.

11

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuulostaa tutulta. Talo meren rannalla

• Anonyymi00002

Se elokuva?
        Uneni talo oli kerrostalo. Keskellä merta, sellainen tunne tuli unessa mutta näkyi vain se mitä näkyi.
        Ap

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se elokuva?
        Uneni talo oli kerrostalo. Keskellä merta, sellainen tunne tuli unessa mutta näkyi vain se mitä näkyi.
        Ap

Se on yksi biisi. Tuosta tulee mieleen enemmän J G Ballardin romaani

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00006

Näen tällaisia unia jatkuvasti.

Asuntoja, jossain ja toisinaan olen muuttamassa pois tai muuttanut juuri sisään.
      Isoja asuntoja, joiden tilalla en tekisi mitään.

Koskaan en löydä ihmisiä näistä unista ja asunnoista paitsi ehkä naapureiden tavaroita jne.

Elän ja kuolen yksin.

Enkä todellakaan kaipaisi koskaan ketään varattua.

• Anonyymi00013

Vähemmän olen nähnyt unia joissa taloissa on muita kuin minä.
        Ap

• Anonyymi00007

Minä näin hereillä näyn, jossa minua oli synkkänä hahmona kymmenen kappaletta jonossa, kävelit päideni päältä varovasti, käännyit hitaasti katsomaan minua, jonka jälkeen tunsin kuinka oikeaan olkapäähäni koputettiin, lihas nyki.

• Anonyymi00008

Minä en tiedä kuka sinä olet.
        Ap

• Anonyymi00010

Huh mikä painajainen. Onneksi todellisuudessa meillä on 5 mh merelle päin.

• Anonyymi00014

Unesta löytää kauhun ainekset. Pelkoni pysyi kuitenkin kohtuun rajoissa enkä ajatellut meren hyökyvän päälle.
        Ap

• Anonyymi00011

Terrieriä nimeltään blai? No, vitsi, vitsi. Voimia!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      186
      7908
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      142
      5425
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      150
      4333
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3509
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      73
      2877
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2647
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2563
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      285
      2501
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      147
      2410
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      582
      2217
    Aihe