Ja rakastat minua. Minä haluan niin.
Haluan, että tykkäät minusta
33
655
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan ei voi vaatia ketään rakastamaan sinua! Hyväksyn elämääni vain ikäiseni vanhemman miehen!!
- Anonyymi00025
Miten se mies voipi palstäijä olla sekä vanhempi että ikäises?
- Anonyymi00002
Joojoo perkele saako ensin ihastua ihan rauhassa.
- Anonyymi00003
Olet nainen oletan?
- Anonyymi00013
Ei vaan hevonen.
-sivusta- - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei vaan hevonen.
-sivusta-Meneekö tämä toiselle hevoiselle vai jollekin muulle? (en tarkoita lehmää)
- Anonyymi00023
Tarkoittaako tämä nainen sinulle automaattisesti yhtä tiettyä ihmistä jonka haluat kokea tilittävän näitä palstäijän pakinoita?
- Anonyymi00004
minua ei kukaan halua uskollisesti rakastaa olen niin erikoinen ihminen
- Anonyymi00005
Haluaisin että vihataan toisiamme
- Anonyymi00006
Älä tommosta toivo kuule
- Anonyymi00016
Olisi ainakin selvempää kaikki.
- Anonyymi00009
Joo joo, kunhan oot kiltisti. Ja oot hyvä tyttö muutenkin.
- Anonyymi00010
No niinhän rakastan sinua mies ❤️
- Anonyymi00022
Samoin sydämestäni sinua naiseni ❤️
- Anonyymi00011
Oon liian ongelmallinen. En ymmärrä muita ihmisiä. Oon kiusallinen ja nolaan itseni helposti. En halua puhua siksi, enkä olla ihmisten kanssa. Naiselle tiedoksi.
- Anonyymi00012
Etkä ole. Tekosyitä. Kaikki me ollaan ihan pölkkypäitä joskus.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Etkä ole. Tekosyitä. Kaikki me ollaan ihan pölkkypäitä joskus.
Mutta niin mä teen. En oo ihmisten kanssa paljoa, kun en halua puhua kun sanon aina jotain tyhmää tai toimin oudosti. Oon kaiken lisäksi helposti nolostuva.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta niin mä teen. En oo ihmisten kanssa paljoa, kun en halua puhua kun sanon aina jotain tyhmää tai toimin oudosti. Oon kaiken lisäksi helposti nolostuva.
Jos nainen rakastaisi mua, niin parasta olisi kun saisi olla hiljaa hänen halauksessaan, eikä tarvitsisi miettiä mitään tai puhua.
- Anonyymi00017
Minäkin rakastan sitä miestä. Olis ihana halata.
- Anonyymi00024
Miksi kirjoittelet mies itsestäsi kolmannessa persoonassa- oletko psypiipsoosissa
- Anonyymi00018
”Minä, minä ja minä.” Huomaatko edes miten kirjoitat?
- Anonyymi00019
Jos molemmat olette vapaita ja normaaleja ihmisiä, tapahtukoon tahtosi jälkeen.
- Anonyymi00021
Rakasta, kärsi ja unhoita. Siinä onnesi suunta lie...!
- Anonyymi00026
Minähän rakastan. Ihan hirveän paljon.
- Anonyymi00028
Tänne sieltä sitten niin kuin olisit jo. Prkl. 😜
- Anonyymi00027
Siinäpä haluat
- Anonyymi00031
Kirjoitteletko palstaäijälle nainen ikäänkuin sen sekundaarisen pakkomielteen kohteesi puolesta? -TT
- Anonyymi00029
Haluan selityksen vielä joskus, mutta tuskin sitä saan.
- Anonyymi00030
Naiseni hyvää huomenta! Nyt on aika postilaatikko avattava ja kaikki kysymyksiin ja vastauksiin vastattava. Ei enää tuhlattua aikaa eikä menetettyjä viikkoja. Kaikki on pois matkasta jota täällä matkaamme. En jää paikalleni enää polkemaan jos mitään ei tapahdu. Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ei ole vaikeaa laittaa vaikka lyhyt viesti mitä haluaa vai ei mitään. Itse tiedän kyllä hyvinkin kantani ja sen vastuun tulisin ottamaan.
Laita jotain, että saan mielenrauhan ja suunnitella elämäni eteenpäin.- Anonyymi00032
Minä haluan sinut. Piste.
- Anonyymi00033
Mekko päälle!
- Anonyymi00035
Ei o enää ikävä turha ruinata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873