Aika lannistava ilmapiiri täällä. Jos joku kertoo edes suunnittelevansa yrityksen perustamista niin jo siinä vaiheessa alkaa parjaus. Jos yritys aloitetaan, parjaus ja mitätöinti saa uusia kierroksia.
Eniten ihmettelen sitä miksi "karjalaisia" pidetään yhteisöllisinä? Hehän eivät ole sitä vähässäkään määrin. Yhteisöllinen ihminen ajattelisi että hienoa, joku perustaa yritykset, autetaan sitä jotenkin niin saadaan maakuntaan verotuloja ja työpaikkoja.
Miksi pitää parjata muita ja muiden hankkeita? Mistä sitä voi tietää miten hyvin uusi yritys tai hanke ottaa tuulta siipiensä alle. Turhaa parjata koska joku uusi yritys voi onnistua vaikka hyvin.
Tosi lannistava ilmapiiri täällä
Kerro edes suunnittelevasi yrityksen perustamista niin parjaus alkaa
11
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kateus itsellä kun ei rohkeus riitä.
- Anonyymi00002
Täällä tuntuu elämä perustuvan kateuteen
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täällä tuntuu elämä perustuvan kateuteen
Voi voi. Minä olen perustanut kolmekin yritystä.
Pieniä vain.
Kasvattelin kasvattelin aina yhtä kerrallaan ja kun tilaisuus tuli, niin myin. Sitten perustin toisen jne...
Keskityin omaan tekemiseeni, enkä miettinyt muiden tekemisiä.
Sanoivat sarjayrittäjäksi.
Lopetin kun ei enää kiinnostanut, eikä huhkiminen ollut enää välttämätöntä.
Olisiko ollut niin, ettei tekemisiäni oikein huomattu, vai olenkohan käsittänyt ihmisten puheet väärin?
Voi olla niinkin, että aloittajan olisi syytä hakeutua pikimmiten ammattiavun piiriin? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi voi. Minä olen perustanut kolmekin yritystä.
Pieniä vain.
Kasvattelin kasvattelin aina yhtä kerrallaan ja kun tilaisuus tuli, niin myin. Sitten perustin toisen jne...
Keskityin omaan tekemiseeni, enkä miettinyt muiden tekemisiä.
Sanoivat sarjayrittäjäksi.
Lopetin kun ei enää kiinnostanut, eikä huhkiminen ollut enää välttämätöntä.
Olisiko ollut niin, ettei tekemisiäni oikein huomattu, vai olenkohan käsittänyt ihmisten puheet väärin?
Voi olla niinkin, että aloittajan olisi syytä hakeutua pikimmiten ammattiavun piiriin?Jos et kerro minä alan yrityksiä ne oli, niin osoitat ettet ole perustanut yhtään yritystä.
- Anonyymi00003
Kahdesti ehti kaheli jo itselleen vastaamaan...
Sanotaanko niin että sinun mielenterveydelläsi ja henkisillä lahjoilla varustetusta ihmisestä ei ole minkään sortin yrittäjäksi.- Anonyymi00004
Yrittäähän se kovasti saada toisille yhtä pahan mielen kuin itsellään on kroonisesti. Se vaan ei onnistu. Hän ei taida tajuta, että näiden viestien lukijat pitävät häntä sairaana ihmisenä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yrittäähän se kovasti saada toisille yhtä pahan mielen kuin itsellään on kroonisesti. Se vaan ei onnistu. Hän ei taida tajuta, että näiden viestien lukijat pitävät häntä sairaana ihmisenä.
Täysin sairaudentunnottomalta vaikuttaa, ainoa keino olisi saada hänet tahdonvastaiseen hoitoon.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täysin sairaudentunnottomalta vaikuttaa, ainoa keino olisi saada hänet tahdonvastaiseen hoitoon.
Peukutin juuri viestisi vaikka pidänkin sitä naurettavana kommenttina. Siunausta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Peukutin juuri viestisi vaikka pidänkin sitä naurettavana kommenttina. Siunausta.
Pidät totuutta naurettavana? Siinä se sinun vakavasti otettavuutesi sitten oli...
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pidät totuutta naurettavana? Siinä se sinun vakavasti otettavuutesi sitten oli...
Peukutin jotta vähän piristyisit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Peukutin jotta vähän piristyisit.
Peukuta itseäsi peräpäähän jos vähän järkiintyisit, sellaisen puutteessahan sinä ilmiselvästi olet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen222586Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään372257Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.611272Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981192- 41956
- 42937
- 64807
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175773Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh63760Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92731