Löytyisikö miestä/ paria yka/ oulainen alueelta. Keski-ikäiselle pariskunnalle. Eka kerta ja kokeilunhalua?
Ryhmäseksiä yka/Oulainen
22
962
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00002
Seksikokeilu parin kanssa kyllä kiinnostaisi. Olen 57 vuotias, hoikkavartaloinen, 175 pitkä mies. Avoimin ajatuksin.
Kiinnostaisi päästä mukaan nauttimaan ja antamaan nautintoa.Profiilissa lisää.
- Anonyymi00006
Täh?
- Anonyymi00008
Löytyy
- Anonyymi00009
Oulussa olis kiinnostunut pari M 56 v N 55 v
- Anonyymi00010
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
Oon se. Odottelen.
- Anonyymi00013
Hah hah.tullaan jätkien kans nussiin teidän akkoja
- Anonyymi00024
Vai ihan jätkien kanssa. Etkö yksin pysty?
- Anonyymi00016
Tulen vaimon kanssa cittarin kahvioon.
Vaimolla vaaleat tiukat fargut ja valkoinen takki.
Minulla ruskeatakki.vaimolla silmälasit.
Miten tunnistan sinut- Anonyymi00020
Ok.olet oikeassa.hyvä kun sanoit.olen pahoillani.
- Anonyymi00021
Otan teihin kontaktia. Tunnistatte kyllä.
- Anonyymi00022
Eipä tullut paikalle cittariin mies jonka piti päästä minun ja vaimon kanssa peuhaamaan.tämmösiä paskan kirjottelijoita olette
- Anonyymi00023
Ai ei. Ei näkynyt vaaleanuttuista naista. Kaljumies mustatakkisen naisen kanssa kyllä siinä näytti istuvan. Koska uusiksi?
- Anonyymi00025
Ykan lähistöllä pari. M57 ja n44. Seuraa kimppa juttuihi? Mies, nainen tai pari...
- Anonyymi00026
moi. täällä 63v. M. kiinnostaisi naisen seura. ei miesten väistä
Hei. Kiinnostaisko teitä pareja 35v mies? Oon 175cm pitkä, keholta harteikas/roteva. Ruskeet lyhkäset hiukset ja viikset sekä lyhyt parta löytyy kans. Fiksu, kohtelias ja huumorintajuinen. Laittakaa ilmoitus tuonne suomi24 treffit sivulle niin saa helposti otettua yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755