Löytyisikö miestä/ paria yka/ oulainen alueelta. Keski-ikäiselle pariskunnalle. Eka kerta ja kokeilunhalua?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00002
Seksikokeilu parin kanssa kyllä kiinnostaisi. Olen 57 vuotias, hoikkavartaloinen, 175 pitkä mies. Avoimin ajatuksin.
Kiinnostaisi päästä mukaan nauttimaan ja antamaan nautintoa.Profiilissa lisää.
- Anonyymi00006
Täh?
- Anonyymi00008
Löytyy
- Anonyymi00009
Oulussa olis kiinnostunut pari M 56 v N 55 v
- Anonyymi00010
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
Oon se. Odottelen.
- Anonyymi00013
Hah hah.tullaan jätkien kans nussiin teidän akkoja
- Anonyymi00024
Vai ihan jätkien kanssa. Etkö yksin pysty?
- Anonyymi00016
Tulen vaimon kanssa cittarin kahvioon.
Vaimolla vaaleat tiukat fargut ja valkoinen takki.
Minulla ruskeatakki.vaimolla silmälasit.
Miten tunnistan sinut- Anonyymi00020
Ok.olet oikeassa.hyvä kun sanoit.olen pahoillani.
- Anonyymi00021
Otan teihin kontaktia. Tunnistatte kyllä.
- Anonyymi00022
Eipä tullut paikalle cittariin mies jonka piti päästä minun ja vaimon kanssa peuhaamaan.tämmösiä paskan kirjottelijoita olette
- Anonyymi00023
Ai ei. Ei näkynyt vaaleanuttuista naista. Kaljumies mustatakkisen naisen kanssa kyllä siinä näytti istuvan. Koska uusiksi?
- Anonyymi00025
Ykan lähistöllä pari. M57 ja n44. Seuraa kimppa juttuihi? Mies, nainen tai pari...
- Anonyymi00026
moi. täällä 63v. M. kiinnostaisi naisen seura. ei miesten väistä
Hei. Kiinnostaisko teitä pareja 35v mies? Oon 175cm pitkä, keholta harteikas/roteva. Ruskeet lyhkäset hiukset ja viikset sekä lyhyt parta löytyy kans. Fiksu, kohtelias ja huumorintajuinen. Laittakaa ilmoitus tuonne suomi24 treffit sivulle niin saa helposti otettua yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459