Löytyisikö miestä/ paria yka/ oulainen alueelta. Keski-ikäiselle pariskunnalle. Eka kerta ja kokeilunhalua?
Ryhmäseksiä yka/Oulainen
22
901
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
- Anonyymi00002
Seksikokeilu parin kanssa kyllä kiinnostaisi. Olen 57 vuotias, hoikkavartaloinen, 175 pitkä mies. Avoimin ajatuksin.
Kiinnostaisi päästä mukaan nauttimaan ja antamaan nautintoa.Profiilissa lisää.
- Anonyymi00006
Täh?
- Anonyymi00008
Löytyy
- Anonyymi00009
Oulussa olis kiinnostunut pari M 56 v N 55 v
- Anonyymi00010
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiinostaa pari Oulusta. Ikänikikin samoilla luvuilla kanssanne. Kuinka teihin saa yhteyden? Säpo?
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinäpä se onki että miten.tänne ei uskalla mitää laittaa
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tee gmaili ja jos soopaa tulee, niin poista tili. Kuin livetapaaminen su-iltapv esim Cittari Kaakkuri kahvio klo 15? Yritän tunnistaa teidät...
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei taida tuokaa olla turvallinen paikka.
Oon se. Odottelen.
- Anonyymi00013
Hah hah.tullaan jätkien kans nussiin teidän akkoja
- Anonyymi00024
Vai ihan jätkien kanssa. Etkö yksin pysty?
- Anonyymi00016
Tulen vaimon kanssa cittarin kahvioon.
Vaimolla vaaleat tiukat fargut ja valkoinen takki.
Minulla ruskeatakki.vaimolla silmälasit.
Miten tunnistan sinut- Anonyymi00020
Ok.olet oikeassa.hyvä kun sanoit.olen pahoillani.
- Anonyymi00021
Otan teihin kontaktia. Tunnistatte kyllä.
- Anonyymi00022
Eipä tullut paikalle cittariin mies jonka piti päästä minun ja vaimon kanssa peuhaamaan.tämmösiä paskan kirjottelijoita olette
- Anonyymi00023
Ai ei. Ei näkynyt vaaleanuttuista naista. Kaljumies mustatakkisen naisen kanssa kyllä siinä näytti istuvan. Koska uusiksi?
- Anonyymi00025
Ykan lähistöllä pari. M57 ja n44. Seuraa kimppa juttuihi? Mies, nainen tai pari...
- Anonyymi00026
moi. täällä 63v. M. kiinnostaisi naisen seura. ei miesten väistä
Hei. Kiinnostaisko teitä pareja 35v mies? Oon 175cm pitkä, keholta harteikas/roteva. Ruskeet lyhkäset hiukset ja viikset sekä lyhyt parta löytyy kans. Fiksu, kohtelias ja huumorintajuinen. Laittakaa ilmoitus tuonne suomi24 treffit sivulle niin saa helposti otettua yhteyttä.
- Anonyymi00028
Chatti odottaa sua 💦 Tule juttelemaan nyt https://Stephanie.hoty.lat/Stephanie#/?/?/bi6b94q65
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1037640Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3676719Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite694074Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293829Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1962276Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os231981- 631753
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181706Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11577Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11570