Sinulle, rauhaasi

Anonyymi-ap

Tiedän. Ettet minua rakasta niinkuin toivoin sinun rakastavan. Minä tiedän sen siitä mitä minulle kerroit silloin. Ei välimatka olisi muuttanut tunteitasi toiseksi. Olisin halunnut uskoa siihen valheeseen. Uskon, että antaist minun kärsiä vuosia. Jättäisit minut uskomaan. Ja kymmenen vuoden jälkeenkö näkisin totuuden? En, ehkä silloinkaan. Jos olisit rakastanut, olisit kertonut tunteistasi ihan muualla kuin palstalla. Et olisi odottanut vuosia.

Uskon, että siinä olisi voinut käydä niin, että olisin taistellut kaikki esteet voittaen, rakkaudestani sinuun. Kuitenkaan sitä ei voi tehdä yksin. Hiljaisuudessa.

Ymmärsin, että tämä palsta, ei ole totta ja täällä on jotain kaikuja, jotka ovat lähinnä pelottavia, ovat vääristymiä.

Minä tarvitsin sinua ja et välittänyt minusta. Jätit yksin ja tulet niin tekemään. En usko, että sinusta enää kuulen. Ja toivominen, on itsepetosta.

Pelkään, että vahingoitan sisintäni tällä, mutta haluan elää reaalimaailmassa, en unelmien torneja rakennellen. Ja reaalkmaailmassa, jos jotakin rakastaa, ei anna toisen odottaa vuosia.

Kumpikaan meistä, en minäkään, halua huitoa ilmaan, jos ei tiedä, että toinen pysyy ja rakastaa ja on siinä aina ja aidosti. Ei ne palstalupausten kautta tule.

69

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen niiin vilpitön eikä minulla ole hävittävää, että tunnustan sinulle tunteeni jos annat mahdollisuuden, vaikka olisit itse epärehellinen.

• Anonyymi00002

Teepä se armaallesi muualla kuin täällä. Ja se sittä vilpittömyydestä. Tai ei se tänne asti tule. Et epäilisi rehellisyytäni. Olisit hitto vie nähnyt koko homman, jos kerran täällä olit.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Teepä se armaallesi muualla kuin täällä. Ja se sittä vilpittömyydestä. Tai ei se tänne asti tule. Et epäilisi rehellisyytäni. Olisit hitto vie nähnyt koko homman, jos kerran täällä olit.

Ei varmaan sitten ollut

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on saanut sellaiset kierrokset joita kumpikaan ei kaipaa. Tiedät kyllä-

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eihän aloitus ole minulle, koska hän tietää etten jättäisi yksin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eihän aloitus ole minulle, koska hän tietää etten jättäisi yksin.

Mitä teet tämmöisellä palstalla, ikävöimässäkö? Eihän sinun tarvitse siis täällä enää olla. Ja kun toedät, että hän tietää, eikö sinun kuulu olla hänen kanssaan?

• Anonyymi00014

No tulipa monta kertaa. Painelin lähetä nappia, kun sanoi, että jokin meni pieleen lähetyksessä.

• Anonyymi00015

Ikävöin, mutta luulen että tein virhearvion, et ole hän. En siis ole se ketä ajattelet.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ikävöin, mutta luulen että tein virhearvion, et ole hän. En siis ole se ketä ajattelet.

Et sinä voi olla. Koska on pysyttävä totuudessa ja siinä mitä on oikeat teot. Meistä kumpikaan ei varmaan toivoisi uskovansa jotain, mikä ei ole oikeasti totta.
        Ikävöinti ei riitä, kun voi tehdä enemmän.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Et sinä voi olla. Koska on pysyttävä totuudessa ja siinä mitä on oikeat teot. Meistä kumpikaan ei varmaan toivoisi uskovansa jotain, mikä ei ole oikeasti totta.
        Ikävöinti ei riitä, kun voi tehdä enemmän.

Mä kerron tunteeni kasvotusten.

• Anonyymi00003

Menikö miehelle vai naiselle? En tunnista itseäni tästä.

• Anonyymi00004

Jos et tunnista, älå kysy.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jos et tunnista, älå kysy.

Mutta jos minun pitäisi kuitenkin tunnistaa. Sano edes sukupuolesi. Ei se voi olla niin vaikeaa. Jätät tällä liian monen epätietoisuuteen. Tämä sopii jollain tavoin varmaan kaikille. Ja jollain tavoin ei.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta jos minun pitäisi kuitenkin tunnistaa. Sano edes sukupuolesi. Ei se voi olla niin vaikeaa. Jätät tällä liian monen epätietoisuuteen. Tämä sopii jollain tavoin varmaan kaikille. Ja jollain tavoin ei.

Jos et tästä tunnista, et ole hän. Mitä sillä on sitten väliä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos et tästä tunnista, et ole hän. Mitä sillä on sitten väliä.

Ok. Minä olen nainen. Meni varmaan miehelle. Moro.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ok. Minä olen nainen. Meni varmaan miehelle. Moro.

No miten se vaikuttaisi lopputulemaan jos Suomessa on 6000000 ihmistä, joista noin 3000000 on naisia ja 3000000 on miehiä, niin jos hän sanoisi "tämä on naiselle", niin olisit "ooh, olen nainen, eli viesti on minulle, ihanaa!"?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No miten se vaikuttaisi lopputulemaan jos Suomessa on 6000000 ihmistä, joista noin 3000000 on naisia ja 3000000 on miehiä, niin jos hän sanoisi "tämä on naiselle", niin olisit "ooh, olen nainen, eli viesti on minulle, ihanaa!"?

Ja itse olen hevonen.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No mihin sinä itseksesi horiseva aloittajaäijä sitä naista tarvitset kun tämä misogyyninen teatterisi pyörii yksinkin🥱

• Anonyymi00048
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja itse olen hevonen.

😅😅😅lämminverinen varmaan..sivusta sanoin.

• Anonyymi00017

Kerronko totuuden. Sinulla on sellainen valtasuhde minuun. Etten edes uskaltaisi satuttaa sinua oikeasti. En kuitenkaan tiedä, onko minulle hyväksi se, että annan kohdella itseäni huonosti.

Tiedän, että kykenet, rakkaudesta, vaikka menemään sen perässä, tahtoessasi niin tehdä.

Minä muistan mitä olet minulle sanonut. Et pitänyt todennäköisenä, että edes koskaan...kävit tapaamassa ystäviäsi...

Totuus sattuu.

• Anonyymi00018

Minä viljelen palstalla narsisseja.

• Anonyymi00021

Vai niin, teepä sitten niin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Vai niin, teepä sitten niin.

Ok.

• Anonyymi00019

En ole ollut edes pienen muistamisen arvoinen. En oikeasti.

Kaipasin hyväksyntääsi. Se ihminen, jota oli satutettu, haki sinun hyväksyntääsi, välittämistäsl. Välillä hain sitä väärällä tavalla. Kun tiedät miten yksinäinen olen henkisellä tasolla, niten voi olla rakkautta, hylätä.

• Anonyymi00062

Kyllä oli
        Hylkäämisen pelosta ei pääse ellei selviä hylätyksi tulemisesta
        Itse parhaimman tavan selviytyä valiten .
        Sun pitää päästä hylätyksi tulemisen pelosta
        Sitten sua voi muutenkin rakastaa
        Sillä et päästä sen jälkee huonoja vaihtoehtoja lähellesi.
        Isompaa raukkautta ei oo kun olla tuki syvissä haavoista ja parantaa ne❤️

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kyllä oli
        Hylkäämisen pelosta ei pääse ellei selviä hylätyksi tulemisesta
        Itse parhaimman tavan selviytyä valiten .
        Sun pitää päästä hylätyksi tulemisen pelosta
        Sitten sua voi muutenkin rakastaa
        Sillä et päästä sen jälkee huonoja vaihtoehtoja lähellesi.
        Isompaa raukkautta ei oo kun olla tuki syvissä haavoista ja parantaa ne❤️

Ai sitäkö tarkoitit sillä luottamuksella. Olisit sanonut suoraan. Jätä vuosiksi ja sano noin. Onko logiikkasi ihan pitävä?

Vahvuutesi on osa viehätystäsi, mutta se on myös heikkoutesi.

Mimun ei tarvitse olla keppihevosesi. Sinä voit valita, jonkun vahvemman, viisaamman ja sellaisen, joka ei pelkää koskaan tulla hylätyksi. Ai niin, valitsitkin jo.

Olet muuyen tosi ärsyttäväkin. Siitäpä sinut tunnistaa.

• Anonyymi00024

Vittu mikä itku ja syylistysvirsibtaad AP!
      Täysin narsistisesta näkökulmasta
      Jos sinä ajatelisit muita kun itseäsi
      Miettisit?
      Oliko sinua vaikea lähestyä .?
      Anoitko sellasen kuvan että juuri hän on tervetullut
      Ja toivottu ?
      Miten ilmaisit asian selvästi?
      Asetitkl hänet jatkuvasti kilpailu asemaan
      Tahattomasti vai tahallisesti ?
      Et esimerkiksi puhunut kaiken aikaa ex
      Tai muista vaihtoehdoista mitä sulla on ?
      Sen sijaan että olisit sanonut että hän on tärkeä !
      Tai muuten esittänyt vaatimuksia
      Että mitä olla sitä ja tätä juota.
      Entäs IRL elämänne
      Olivatko sanmalaisia alusta asti
      Eli olette yhtä rikkaita.?
      Saman ikäisiä ?
      Samantyyppinen työ?
      Sama elämäntilanne jne
      Vai kuinka paljon erilaisia olette
      Kyselitkö tarpeeksi ?
      Tiesitkö tarpeeksi .?
      Yllä olevasta paistaa läp se
      Olen tottunut saamaan vain helppoja naisia asenne
      En näkemään yhtään vaivaa
      Mikä sekin on tosi itsekästä
      Luulet tietäväsi muttet tiedä
      Etkä vaivaudu selvittämään asioita.
      Taisi olla täysin oma vikasi ettei teistä teitä tullut.

• Anonyymi00025

Tiedätkö. Se on ristiriitaista. On näyttänyt kaikki syvimmätkin vedet, toinen tuntee läpikotaisin, niin "hyvässä kuin pahassa"...paremmin ehkä kuin kukaan toinen. tietää, että teen tämän itselleni, en osaa muuta.

En oikeasti nauti tällaisilla palstoilla käydä, ei ajanvietteenä ole kovin kehittävää.

Voi kunpa tekisit sen taas. Tulisit kertomaan ettet minua rakasta. Ei se kyllä koskaan toiminut tosin.

• Anonyymi00026

Vaikka kirjoitan asioista, ei se tarkoita ettenkö välittäisi sinusta.

Viimeiset vuodet...käyn paljon pääni sisäistä keskustelua siitä, että on tärkeää pysyä reaaliteeteissa ja ne, kun sitä katsoo...ja vuosia mitä on mennyt ja miten...

Sinulla on varmasti syysi miksk et pidä yhteyttä. Olet sellainen mrkunnollinen. Eikö sellainen elämä ole raskasta? Toimua kaikessa ns.oikein.

• Anonyymi00027

Lähden nukkumaan. En kävisi lainkaan täällä, jos en kuvittelisi, että saattaisit näihin juttuihin törmätä.

Sinä itse aiheutit sen, etten voi enää uskoa, että ottaisit yhteyttä. Sinun ja minun välisen yhteyden pitäisi olla varjeltua, ei tätä täällä.

Minä tarvitsen sinua. Ymmärrätkö,? Kenties itsekästä, olkoon niin.

• Anonyymi00028

Anteeksi jos loukkasin sinua. En tiedä teinkö niin.
      Minun pitää mennä nukkumaan.

Minä kaipaan sinua ja toivoisin, että osaisit tulla vastaan.

• Anonyymi00029

Niin, olisi varmaan hyvä jotain spesifisempää vihjettä antaa...

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin, olisi varmaan hyvä jotain spesifisempää vihjettä antaa...

No sitä sinä saat odottaa nk katkeraan loppuun asti näistä aloittajaäijän monologeista olet alentuva ja harhainen

• Anonyymi00033

Sekoitanko sinut aapee toiseen?
      Voitko kertoa, kirjoitatko itseäsi lyhyemmälle miehelle?

• Anonyymi00034

Haluan kertoa vielä ajatukseni.

Jos rakastat oikeasti, olet valmis tekemään sen eteen kaikkesi. Jos et rakasta, en enää kuule sinusta. Aion silti jatkaa elämääni. En voi jäädä ikäväpalstoille itkemään epätoivoisena. Minun tulee arvostaa myös itseäni. Se on oikeastaan ihan sama mitä täällä tapahtuu palstalla. Näen vaikka miljoona sydäntä itselleni lähetettyinä. Se ei hyödytä oikeassa elämässä minua mitenkään. Muiden ajatukset, toiveet, halut, ei niillä minulle ole merkitystä.

Olemmeko hyväksi toisillemme, jos tämä kaikki on se lopputulema?

Tämä voi näyttää itsekkäältä. Jos, olisin sinä ollen minä, ymmärtäisin, että ei ole ketään toista veroistani. Vaalisin kuin kultaa, enkä luovuttaisi kellekään muulle. Pitäisin löytämäni aarteen itselläni. Enkä edes sitä muille tänne olisi tuonut näytille. Olisin jo auemmin ymmärtänyt arvoni.

Voit jäädä unelmiisi, jos siihen olet tyytyväinen. En voi olla kakkosvaihtoehto. Joko kokonaan tai ei mitään. Minä en sellaiseen kykene, rakastamaan useampaa ja minun roikottaminen, ei ole rakkautta minua kohtaan, se on kiusaamista ja leikkimistä tunteillani.

Haluan oikeasti vain elää elämää, en haaveilla ja minun on kait päästettävä sinusta irti, koska en halua tämmöistä palstailemista, haluan todellista rakkautta.

Sanon itselleni, olen aito timantti tavallisten kivien joukossa. Ja sinä olet varmaan sokea.

Olen saanut tarpeekseni, "malja on täynnä".

- Forevermore.

• Anonyymi00035

Ja ps. En tarkoita etten välitä muiden ihmisten tunteista. Vaan, että tietyissä asioissa on ihan sama, mitä ulkopuoliset ajattelevat asioista.

• Anonyymi00038

Tää on aivan kuin minun sydämeni aatokset. Kiitos kanssaihminen että puit omatkin tunteeni sanoiksi. Meitä on täällä jonkin verran, mutta aika vähän silti. Syytä en sille tiedä, mutta joku tarkoitus tällä on ja olen itse uskonut siihen onnelliseen loppuun - hän on jopa sen minulle itse vahingossa sanonut, niin minä sen tulkitsin - mutta kun vuodet vierii, se ei enää tunnu sille. Vaan se tuntuu kaiken tuholle ja lopulle.
        Kun katson maailmaa ympärilläni, näen sen tuhon - ja se kasvaa kasvamistaan, sotia, luonnonkatastrofeja, sinä nimeät sen..
        Omasta mielestäni tällainen satuttaa lopulta kaikkia eniten sen lisäksi että vain me kaksi kärsittäisiin. Tarkoitan sinun häntä ja sinua, minun häntä ja minua, heidän häntä ja heitä. Ja kaikkia heidän ympärillään. Maailmassa on niin paljon pahaa ja jos rakkauden käyttäisi oikein, se tekisi maailmasta taas paremman paikan olla ja elää. Ihan kaikille.

X-files

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tää on aivan kuin minun sydämeni aatokset. Kiitos kanssaihminen että puit omatkin tunteeni sanoiksi. Meitä on täällä jonkin verran, mutta aika vähän silti. Syytä en sille tiedä, mutta joku tarkoitus tällä on ja olen itse uskonut siihen onnelliseen loppuun - hän on jopa sen minulle itse vahingossa sanonut, niin minä sen tulkitsin - mutta kun vuodet vierii, se ei enää tunnu sille. Vaan se tuntuu kaiken tuholle ja lopulle.
        Kun katson maailmaa ympärilläni, näen sen tuhon - ja se kasvaa kasvamistaan, sotia, luonnonkatastrofeja, sinä nimeät sen..
        Omasta mielestäni tällainen satuttaa lopulta kaikkia eniten sen lisäksi että vain me kaksi kärsittäisiin. Tarkoitan sinun häntä ja sinua, minun häntä ja minua, heidän häntä ja heitä. Ja kaikkia heidän ympärillään. Maailmassa on niin paljon pahaa ja jos rakkauden käyttäisi oikein, se tekisi maailmasta taas paremman paikan olla ja elää. Ihan kaikille.

X-files

Olen vain ihminen, joka rakastaa toista ihmistä.

Toivon, että hänkin valitsee, vain minut, maailman rauhan sijaan. Kuten minä valitsin, hänet. Yhdessä olemme yksi. Olen valinnut hänet, en ketään muuta.

Et mielestäni kirjoita sydämeni puheita. En ikinä vaihtaisi häntä minkään maailman rauhaan. Ehkä hän tekisikin toisin?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olen vain ihminen, joka rakastaa toista ihmistä.

Toivon, että hänkin valitsee, vain minut, maailman rauhan sijaan. Kuten minä valitsin, hänet. Yhdessä olemme yksi. Olen valinnut hänet, en ketään muuta.

Et mielestäni kirjoita sydämeni puheita. En ikinä vaihtaisi häntä minkään maailman rauhaan. Ehkä hän tekisikin toisin?

Et näköjään ymmärrä lukemaasi.
        Anteeksi että kommentoin tekstiäsi, vaikutat pahalta ihmiseltä.
        Kaikkea hyvää silti.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä lukemaasi.
        Anteeksi että kommentoin tekstiäsi, vaikutat pahalta ihmiseltä.
        Kaikkea hyvää silti.

Signeeraus jäi ja koeta myös lukea sanomani ajatuksella.

X-files

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Signeeraus jäi ja koeta myös lukea sanomani ajatuksella.

X-files

Ei se mitään. Tiedän mitä olen ja mitä en. Voi olla etten ymmärtänyt. :)

En usko että voi olla kahta meidänlaista. Lopulta jää valinnat ja niiden kanssa joudumme jokainen elämään, oli valinnat mitä hyvänsä. Mikään ei ole pelkkää onnenhuumaa. Elämään liittyy kaikilla kärsimyksensä, surunsakin. Uskon, että kuitenkin on se ero muihin ihmisiin verrattuna, että ymmärrämme, mitä tarkoittaa sitoutuminen. Se, että valitsee rakastaa. Ja valinnat on jo tehty, oli ne mitä hyvänsä. Miettiipä sitten sitäkin , oliko se hyvä vai huono asia...niin siinä vaiheessa, kun lupaa jotain pyhästi jonkin suuremman edessä, ei voi rikkoa jotain, koska samalla rikkoo itsensä.

• Anonyymi00036

En ole koskaan halunnut ketään toista ihmistä niinkuin sinua, eikä se ole pinnallista halua vaan perustuu siihen että sieluni halusi ottaa sinut vastaan. Olen myös yrittänyt,joten tiedät kyllä sen.et ole ymmärtänyt että olet muuttanut elämäni.pakoilit minua niinkuin minäkin sinua, et ymmärrä etten pysty käsittelemään kenenkään muun kanssa sitä miten sinut koen, vain sinun! Haluan olla sinulle lojaali ja samalla olen yksin.
      Tiedän kyllä että olet timantti,siksi mietin paljon omaa paikkaani maailmassa, kun sieluni on sinut ominut. Onko minussakin jotain,jonka saisit loistamaan?
      En ole halunnut tai halua etsiä sinua palstoilta. Hyvä jos et sinäkään, ehkä se oikeasti tarkoittaa että jokin selviäisi.

• Anonyymi00037

Sinun aika osoittaa se todeksi. Tiedäthän, että jos täällä näytät jotain ja se jää pelkästään siihen. Se vain kiduttaa. Ja siksi kirjoitan, mitä olen kirjoittanut. Sillähän myös koetan suojella itseäni jo ennalta, pettymykseltä ja surulta.

Tiedätkö, että kukaan toinen ei vaikuta sisimpääni kuten sinä teet, saat minut loistamaan.

• Anonyymi00044

Voitko selventää yhden asian. Sanoit, että haluat olla lojaali. Et ole minulle koskaan mitään luvannut. Ei sinun ole tarvinnut olla lojaali.
        Olitko edes hän? Uskon, että hän ei ole yksin. Se on valhe. Tämä juttu, ei ole mikään saippuasarja tai harlekiiniromaani. Minun ei pitäsi näillä palstoilla olla. Tämmöinen on aika rankkaa huvia. Kuka olitkin, shame you.

Olen kuitenkin näyttänyt....en ole pystynyt salaamaan, mitä tunsin. Ei hän monua rakasta, muuta kuin tällä palstalla, tarinoissa. :)

-Forevermore.

• Anonyymi00045

Miksi kiusaamme toisiamme, jos mikään ei voi olla koskaan totta? Minun haaveissani, saan olla lähellä sinua. Minulle ei taitaisi riittää pelkkä ystävyys. Se on kummallista ottaen huomioon, seikat mitä tähän liittyy. Ymmärrän, jos en kuulisi sinusta. Nämä eibät ole mitään pieniä asioita. Toedäthän, että sinullakin on vastuu siitä, ettet anna turhia toiveita.

Forevermore.

• Anonyymi00046

Haluaisitko yrittää nähdä ja tuntea, kokea, mihin kaikki voisi johtaa? Siihen ehkä liittyisi luopumista. Astumista tuntemattomaan, toiseen luottamista ja tässä hetkessä, ei voi olla mistään varma. Silti ilman sitä askelta, ei voi mitään tulla. Tahtoisitko? En pakota.

• Anonyymi00049

Tiedätkö. En voi olla tuosta varma olitko se sinä.
        Ja, anna anteeksi hölmöt unelmani.

Minulla on ollut sinuun outo yhteys, jossa on kaikki rakkaus, huolenpito, välittäminen.
        Ehkä ongelmani on aina ollut se, että olen halunnut sinut kokonaan. Itselleni.

Se oli virhe, mitä teit marraskuussa. Et olisi saanut, kun tietää...minä kyllä hymyilin ja saat aina harmaat pilvet väistymään.

Jos sanoisin sinulle, esittäisit tietämätöntä, et se sinä ollut, niin varmaan....ai niin, en voi kertoa sinulle kuten oikeasti elämässä pitäisi. Tämä on tyhmää ja miksi annan kiusata itseäni?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Voitko selventää yhden asian. Sanoit, että haluat olla lojaali. Et ole minulle koskaan mitään luvannut. Ei sinun ole tarvinnut olla lojaali.
        Olitko edes hän? Uskon, että hän ei ole yksin. Se on valhe. Tämä juttu, ei ole mikään saippuasarja tai harlekiiniromaani. Minun ei pitäsi näillä palstoilla olla. Tämmöinen on aika rankkaa huvia. Kuka olitkin, shame you.

Olen kuitenkin näyttänyt....en ole pystynyt salaamaan, mitä tunsin. Ei hän monua rakasta, muuta kuin tällä palstalla, tarinoissa. :)

-Forevermore.

Olen kertonut että olen tässä tilanteessa, selväsanaisesti, että olen minä, silloin kerroin aiemmin. En vaan ole kertonut kuka olet.en kenellekään.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tiedätkö. En voi olla tuosta varma olitko se sinä.
        Ja, anna anteeksi hölmöt unelmani.

Minulla on ollut sinuun outo yhteys, jossa on kaikki rakkaus, huolenpito, välittäminen.
        Ehkä ongelmani on aina ollut se, että olen halunnut sinut kokonaan. Itselleni.

Se oli virhe, mitä teit marraskuussa. Et olisi saanut, kun tietää...minä kyllä hymyilin ja saat aina harmaat pilvet väistymään.

Jos sanoisin sinulle, esittäisit tietämätöntä, et se sinä ollut, niin varmaan....ai niin, en voi kertoa sinulle kuten oikeasti elämässä pitäisi. Tämä on tyhmää ja miksi annan kiusata itseäni?

En ole mitään tehnyt marraskuussa.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olen kertonut että olen tässä tilanteessa, selväsanaisesti, että olen minä, silloin kerroin aiemmin. En vaan ole kertonut kuka olet.en kenellekään.

Kuka olen? Miksi olisit kertonut sen? Ei tuossa ole mitäön mieltä. No anyways....onpa taas kryptistä.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Haluaisitko yrittää nähdä ja tuntea, kokea, mihin kaikki voisi johtaa? Siihen ehkä liittyisi luopumista. Astumista tuntemattomaan, toiseen luottamista ja tässä hetkessä, ei voi olla mistään varma. Silti ilman sitä askelta, ei voi mitään tulla. Tahtoisitko? En pakota.

En voi tehdä mitään ilman sinua yksin. Voidaanko uskaltaa?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kerro ensin kuka olet?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Motä siitä saat?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Motä siitä saat?

Mitä siis

• Anonyymi00063
        Anonyymi00044 kirjoitti:

-Forevermore.

Joo taas kirjoittelet kuvittelen että kaivattusibbastaa Vento vieraalla oikeasti
        Sivusta

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kuka olen? Miksi olisit kertonut sen? Ei tuossa ole mitäön mieltä. No anyways....onpa taas kryptistä.

Löysin itseni,rakastuin. Elämä ei ole vankila,ihmiset voivat hyvin vaikka asetelmat muuttuisivat pikkuhiljaa.ehkä en kelpaa mutta tunnen hienoa rakkautta.

• Anonyymi00040

No ei kyllä minulta...

• Anonyymi00047

Ei minultakaan, mutta todella hienoa tekstiä tuolla yllä.

• Anonyymi00050

Tämä palsta on sillä tavoin "vaarallinen", että joku voi vastata sen minkä ihminen toivoo "kuulevansa" tai näkevänsä. Eikä mikään ole välttämättä realismia. Se vastaa mitä toivoo näkevänsä. Ja se voi koukuttaa. Ei voi tietää kuka kirjoittaa. Toisaalta, jos se oma kaivattu puhuu vain kryptisesti, piiloviestein ja on valmis jatkamaan sitä. Joko itse elää harhassa tai se toinen ei ole arvoisesi.

Rakastamisessa, on valmis oikeisiin tekoihin. Ja ne teot näkyvät palstailun ulkopuolella. En ole nähnyt oikeita tekoja, vain palstajuttuja.

Ehkä minun on aika todeta, "herää pahvi" todellisuuteen.

-forevermore

• Anonyymi00051

Voisiko siihen olla jokin syy, ettei näy irl tai ei välttämättä enää näy?

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Varmasti siihen on syynsä. En tiedä mikä, aina voi arvailla, mutta ne olisi arvailuja.

Olisi kohteliasta kertoa, minun hyvinvointini vuoksi. Jos välittää.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hänellä ja minulla, oli tapamme. Tunnustin rakkauteni ja hän hyvin kohteliaasti keftoi ettei rakasta minua. Lopulta kävin pyytämässä tunnustuksen kuin olisin käynyt ripillä, " kerro, ettet rakasta minua". Jos kaipaa kidutusta. Se on kidutusta. Ettei ole lupa rakastaa sitä, mitä rakastaa, koko mielestään, sielustaan, hengestään.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Muistaakohan hän. Minulla on jäänyt kokemus. Ihan kuin olisin ollut holtiton, hengellisesti sekaisin. Ehkä tunnustukseni oli kuin juopon puheita hänelle? Ei kovin mairittelevia? En minä silti ole lopettanut rakastamasta, koskaan.
        Olen selvinnyt masennuksesta. Uskon, että hänen kohtaamisensa, on muuttanut minua ihmisenä.

• Anonyymi00064

Mikään vastaus ei ole siltä omalta kaivatulta täällä !
        Vastaukset pitää kysyä suoraan häneltä
        Eikä unelmoida anonyymipalstalla !
        Muiden haaveilijoiden kanssa joita et tunne
        Sivusta

• Anonyymi00066
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mikään vastaus ei ole siltä omalta kaivatulta täällä !
        Vastaukset pitää kysyä suoraan häneltä
        Eikä unelmoida anonyymipalstalla !
        Muiden haaveilijoiden kanssa joita et tunne
        Sivusta

Jep. Sen päivän kun näkisi. Siksi sama mitä täällä horisee, kaikki horisee takaisin. Olen kyllästynyt oikeasti kaipaamiseen.

Jos ei kelpaa ja pitää kehittyä. Ei koskaan ole valmis ja kelpaava.

Sillä sipuli.

• Anonyymi00068

Niin, ylivertainen egosi.

• Anonyymi00069

Ihan sama sitten jollet ole hän tai jos olet päätä jooko? Minä kuitenkin rakastan ja kerron joskus että näin teen jollen kuole ennen sitä. Voisit kyllä olla;itse avoin.

• Anonyymi00070

No, odottaessa liiallisesti kuoleman mahdollisuus tilastollisesti kasvaa. Et ole enää nuori poika sinäkään. Että, jos ajattelet, että hoitodissa vaipoissa tavataan, niin odota muutama vuosikymmen lisää.

Olen avoin, liiankin.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

No, odottaessa liiallisesti kuoleman mahdollisuus tilastollisesti kasvaa. Et ole enää nuori poika sinäkään. Että, jos ajattelet, että hoitodissa vaipoissa tavataan, niin odota muutama vuosikymmen lisää.

Olen avoin, liiankin.

Ei mun tarvitse pelätä vaikka sitä että tää olisi sinulle hupia ja sanot mulle ettet ole kiinnostunut musta. Mun omat tunteet on totta ja voin olla sulle avoin.mut miksi se ei voi olla meidän kahdenvälinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      153
      7522
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5189
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2670
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      263
      2283
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2218
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2078
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      566
      2047
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      56
      1110
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1077
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      66
      1055
    Aihe