Tunnesuhde (vaikka nyt platoninen juttelu) pahempaa pettämistä kuin että jos panee kerran
Apropos tuli mieleen onko
19
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos jatkuu vuosien ajan voi olla ns emotional affair
- Anonyymi00002
Tunneside edes muodostuu jollain tavoin toisensa tuntevien välille.
Vaatii aina jotain samankaltaista ja yhteistä .
Kun taas painolla voi käydä
Mut unohtaa sen hetkessä .
Se ihminen oli vain seksiä
Ei muuta ..
Mut sit ku tunteet herää sä oot sen joka kanssa tunteet rehellisesti jaat molinminpuolin
Vaikka olisitte miten erillänne mukamas .
Tunneside on varsinkin
Jos jompikumpi tai kummatkin on demiseksuasleja pettämistä
Jotku normaalit tosi empatiakykyiset
Herkät tai romanttiset mitii vähä niinku demit myöskin ...
Mikä outoa nii moni autisti on Demiseksuaali
Sivusta - Anonyymi00003
Miksi haluaisit jonkun platonisen suhteen? Mä haluan romanttisen suhteen, en platonista.
- Anonyymi00004
mutta aina ensin seksi sitten tulee platonien ja sivistynyt ajattelu, sekksi ennen kihjlojakin aina, muuten ei toimi.
Tosiaan olen vähän iloinen jos sain ikävä-palstan tyttösiäkin ajattelemaan asioita erilaisista näkökulmista.
..jaa miksi pidän nuorista naisista, no eikös selkeää, olen saanut heiltä seksiä liikaakin.. ja haluan auttaa.. - Anonyymi00005
On. Tunnesuhde on paljon pahempaa pettämistä kuin joku tuntematon kertapano. Tunnessuhde ei ole yksittäinen, kertaluontoinen moka vaan se on jatkuvaa ja toistuvaa pettämistä. Siksi se on paljon pahempaa.
- Anonyymi00011
Olen tästä samaa mieltä.
- Anonyymi00006
Ei mitään järkeä missään platonisessa suhteessa
- Anonyymi00007
Trauma lapset koolla taas.
On tullut semmoinen naperokerho tästä ikävä palstasta, olettamuksia kun ei ole niitä kokemuksia eikä niitä uskalleta hankkia mutta puhutaan suulla suuremmalla harmoina siitä että minun mielipide on oikea!
Henkinen suhde pelottaa mutta paneminen on ok.
Kertoo kyllä paljon tästä porukasta mikä täällä nykyisin pyörii.- Anonyymi00009
Jotenkin vaikea kuvitella, että nuo sinun kommenttia ylempänä olevat kommentit olisi edes kirjoitettu tosissaan vaan vaikuttavat enemmän kuin huonosti kirjoitetuilta satiireilta (vai sarkasmi) joista puuttuu se huumori. Mut en tiedä.
- Anonyymi00008
Eikös platomia ole (vain) syvää ystävyyttä, yhteisymmärrystä ja välittämistä? En haluaisi sulkea sitä kumppaniltani pois.
- Anonyymi00010
Ensin ne tunteet ja sitten seksi, eli ennnen kertaluontoista seksiä on unohdettu jos se toinen. Riippuvuutta vain päästää irti se "oikea" jolle lopulta oltiin tosi kylmä.
- Anonyymi00012
Jos pistää jonkun toisen edelle ja jakaa kaiken sen toisen kanssa, myös läheisyyden (ei seksi) , tunteet, on hänelle avoin, pitää hauskaa ja viettää paljon aikaa, niin eikö se ole silloin jo parisuhde, vaikka ei seksiä harrastaisikaan?
Sit voi jokainen miettiä, kuinka paljon se kaikki on pois siltä omalta ja miksei sitä halua panostaa siihen omassa.
Hyvä miettiä myös, jos sillä omalla kumppanilla olisi vastaava "kaveri" niin tuntisitko jääväsi paitsi ja ulkopuolelle?
Miksi panostaa johonkin toiseen, kuin siihen omaan rakkaaseen? - Anonyymi00013
Enpä tiedä. Minun kumppaniani eivät platoniset suhteeni häiritse. Eivät edes kertapanot kuulemma ( kunhan niistä ei hänelle kerrota)
Naiselta- Anonyymi00016
Olettaisin, että sama toisin päin myös? Hänen sivujutut on sinulle OK?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olettaisin, että sama toisin päin myös? Hänen sivujutut on sinulle OK?
Eiköhän hän kaikkien näiden vuosien aikana ole joskus ollut ihastunut johonkin muuhun, uskoisin näin. Ja joku kännipanokin on todennäköisesti tapahtunut, jos on ollut liian houkutteleva tilanne, hänen libidonsa tuntien. Pitkissä suhteissa tällaista tapahtuu. Kaikki ok, kunhan ei kantaudu minun korviin ja on vastuullinen.
- Anonyymi00014
Pettäminen on pettämistä. En rupea asettamaan noita juttuja mihinkään jatkumolle.
- Anonyymi00015
Tunteille ei voi mitään, mutta panematta voi olla.
- Anonyymi00017
Tästä olen kyllä osittain eri mieltä. Ei pidä hakeutua tilanteisiin, missä tunteita ruokitaan. Ei pidä päästää itsekkäästi hommaa edes alkuun, jos on sitoutunut toiseen. Jokainen tunnistaa kyllä, jos kiinnostusta alkaa olemaan, niin silloin pitää päättää pysyä kaukana, kyllä se/ne siitä laantuu.
- Anonyymi00019
Jutteluakin on monenlaista. Jos jutut on pelkkää seksijuttua, niin silloin paha. Tai kuvien lähettelyä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853665Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,972925Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2771393Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989