Olihan kivaa sormettaa vanhaa kiimapillua, anoppi on ollut jo reilut 10v leskenä eikä ole ottanut uutta miestä, monesti puhunut että olisi kiva vielä tuntea miehen kosketuksia, eilen illalla oltiin kyläilemässä anopilla. Usein olen fantasoinut että saisin nussia anoppia ja olen siittä joskus sille vihjaillut että haluisin pitää sitä hyvänä, hymyillyt kyllä ja sanonut sitten etteihän me voida? Olen kyllä aistinnut ja nähnytkin kuinka kiimaisena se on ollut salaisista kosketuksistamme, eilen jäimme hetkeksi kahdestaan ja olimme jo salaa kosketeltu ja hipaistu toisiamme kun pystyimme, nyt menin anopin viereen sohvalle ja sanoin että anna mä halaan vähän ja otin syliin, pussasin mikä johtikin että suudeltiin, käteni laskeutui anopin jalalle ja pillun kumpua hieromaan, tunsin kuinka anopin käsi laskeutui myös housujen päältä kovaa kulliani hieromaan, minä työnsin käteni anopin housujen sisään ja pääsin pimppaa hieromaan, oli jo ihanasti märkänä, suudeltiin samaan aikaan kiimaisina ja sormeni löysi pillun huulet ja klitoriksen, hieroin ja tunsin kuinka anopin käsi meni farkkujeni sisään ja otti kovan kullini käteensä, minä sormetin anopin pillua ja anoppi runkkasi kulliani samaan aikaan, olimme molemmat kiimassa ja sanoin anopille että tulen aivan kohta, anoppi jatkoi runkkaamistani ja samoin minä anopin sormetusta kunnes tunsin anopin pillun sykkivän ja anoppi tärisi saaden orkun, minä tulin heti perään, spermaa tuli housujen sisään ja anopin käsille, kiitin anoppia ja kehuin että oli ihana, menin nopsaan kylppäriin pyyhkiin spermoja ennen kuin vaimo tuli takaisin. Olemme jo puhuneet anopin kanssa että tämä jää meidän salaisuudeksi.
Anoppia sormetin
9
865
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siinäpä spedellä taas suoltaa paskaa tuutin täydeltä buaahaa
- Anonyymi00002
Ja sitten heräsit tyyny kuolassa ja lakanat mällissä ja kusessa.
- Anonyymi00006
Ja jelly jortikka pakoputkessa
- Anonyymi00003
Aion käräyttää sut! En tiiä kuka oot, mutta varmuuden vuoksi laitan tuon tarinan kaikkien tuttujen vaimoille. Voi olla, että joku osuu kohilleen.
- Anonyymi00004
Wau..
- Anonyymi00005
Anopin on kuumia
- Anonyymi00007
Paskakasa
- Anonyymi00008
Koko päivän vielä oli anopin kanssa pieniä hipaisuja ja kosketuksia, kullini seisoi ja molemmat olimme kiimaisena, ehdimme yhessä välissä vähän halata ja suudella salaa, kuiskasin illalla että tulen yöllä käymään viekussasi, vaimon nukahdettua hiivin hiljaa anopin luokse olohuoneeseen missä anoppi nukkuu sohvalla, kullini seisoi boxerissa ja olin ottanut sen jo lahkeesta esiin, onneksi ikkunalla oli joulukynttelikkö antamassa vähän valoa, näin että anoppi kurkisti peiton alta hymyillen ja pisti sormensa huulien ja hyssyttelen sanoi ihanaa tule vierelleni, nostin peiton ja näin että anoppi odotti aivan nakuna, miten ihanalta ja kiihoittavalta tuntui anopin pehmeä lämmin iho omaani vasten, suudeltiin himokkaasti ja hieroimme toisiamme, imin nännejä ja välillä kaulaa ja korvia, laskeuduin alaspäin halusin maistaa anopin kiimaa, nuolin ja imin tuota ihanaa kiimasta märkää pillua, nuolin pillunhuulia pitkin vedoin nauttien mausta sekä välillä isoa klitorista mikä oli isoin mitä koskaan olen nähnyt, anoppi värisi koko ajan nauttien ja kuiskien ihanaa, sitten menin 69 anopin päälle anoppi otti kullini suuhunsa, imi ja nuoli mikä tuntui hyvältä, sormetin anoppia samaan aikaan välillä sormeni meni pepunkin sisään. Sitten käännyttiin ja anoppi ohjasi kullini ihanan pillunsa sisään, aloimme rakastella kiihkeinä. Se tuntui ihalta ja en muista koska olisin nussinut niin pitkään ennen kuin laukesin. Nautin joka työnnöstä niin anoppikin, imin fritsua anopin kaulaan ennen kuin laukesin eteen vain karjuisi vaikka anoppi kyllä orkun saadessaan inahteli ääneen aika kovaa että pelkäsin sen kuuluvan makkariin, makasimme vielä tovin ja suudeltiin sekä kuiskimme kumpikin kuinka ihanaa oli ja että pidetään tätä ikuisena salaisuutenamme.
- Anonyymi00009
Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23843Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053488Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭813484"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023094Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553047IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-682768Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1042579Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.262260Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma322188Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261714