jumala tee minusta rikas

Anonyymi-ap

niin että voisin hyvin ja nauttia elämästä ja jonka suomin turvin pääsen elämän karikoista yli ettei sieluni menehtyisi kun minulla ei ole rahaa se takaa minulle onnea elämään mutta nyt joudun köyhänä kärsimään puutteesta joka vie elävän uskon tee minusta rikas kuningas kuin salomo minulla olisi kultaiset vaatteet päällä ja minulle olisi viisautta jota jakaisin muille että he näkisivät että uskoni ei ole pois heitetty vaan saan luottaa että rikastuisin ja maailman mahtavat herrat kumartaisivat minua

26

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

UT ei käske rukoilla omaisuutta, vaan katsoa taivaan lintuja ja kedon kukkia, miten Jumala huolehtii.

Viisautta taasen luvataan, että sitä Jumala antaa auliisti. Mutta ei aina jos epäiröi sen pyytämisssä tai piloillaan pyytää.

• Anonyymi00002

ja se saisivat kadehtia menestymistäni ja riidellä keskenään turhan päiväsistä asioista minun hallitessa pää asiat

• Anonyymi00003

Aloittaja on hyvin tavanomainen uskovainen.

• Anonyymi00004

Ei oikeastaan kun keskittyy itseensä eikä muiden parjaamiseen.

Sitä tulisi tehdä jos on tyypillinen.

• Anonyymi00005

Et voi palvella kahta herraa, Jumalaa ja mammonaa!

• Anonyymi00006

Ei lertsi suorasukaisesti pyydä rikkauksia, vaan hieman varallisuutta. Tätä sitten hokeekin loputtomiin.

• Paa lotto kupongi vetää. 🗓🎲🎲👍

• Anonyymi00007

Jos rikastua tahdot niin myy vaatteesi ja anna köyhille ja kulje alasti

• Anonyymi00008

Jos taas tahdot maallista rikkautta.

Niin suosittelisin opiskelemaan pelin tekijäksi eli koodariksi. Vaatii englannin tieto taitoa. Rikkauksia on odotettavissa noin 30vuoden päästä kun olet oppinut alasti alkeet ja päässyt ehkä johonkin tunnettuun peli firmaan tai miksi ei jos onnistut tekemään tuottavan kännykkäpelin. Yksinnkoodaaminen o vähän vaikeaa mutta jos saisit mukaasi pari kolme miksei neljäkin kaverusta.

Kännykkä pelit on nopeampi tie varauteen kuin pc tai konsoli pelit.

Kuitenkin jos haluat ilman kyyneleitä ja hikeä rahaa niin tai joo ei sittenkään ilman hikeä

Ole työtön ja kerää joka aamu 3-5 aikaan helsinki Vantaa alueelta pulloja jos keräät koko päivän saat helposti 100-200 euroa päivä. Mutta saat sen verottomana jolloin se vastaa noin sanotaan jos saat 150euroa päivä niin se vastaa 200 euroa koska et maksa veroa sitten saat työttömyys rahat päälle ja asumistuen niin saat kevyesti sen 6000-10000 kuukaudessa yhteensä.

Jos pulloja keräät 200x 20 on 4000 ja tuet päälle 1500 niin 5500 kuukaudessa jos keräät 30 päivää kk saat enemmän

• Anonyymi00009

Kun olet oppinut alan alkeet ei alasti alkeet

• Anonyymi00010

Mutta se on aika kilpailtu ala. Siksi aloita 12 yöllä ja kerää aamuun asti paitsi menetät sillon aamu juomat tölkit. Ehkä 2 yöllä aloitat ja päätät 10 aamulla.

• Anonyymi00011

Olen kuullut kuinka pullon kerääjät saa Helsingissä 200euroa päivä parhaimmillaan mutta verottomana ja työkkäri tuet päälle. Sillä tienaat enemmän kuin armeijan kenraali. Ole hyvä. Kiitä Jumalaa tästä mahtavasta tiedosta

• Anonyymi00012

Sanotaan että 100euroa kevyesti päivä. Varasta ensin joltain pyörä tai osta lainalla mitä mitä et maksa takaisin syyllä olen sosiaalidemokraatti sano Sannalle syytteesi minä seuraan äitini jalanjälkiä Sanna opetti

• Anonyymi00013

Harmi ku en tajunnu silloin kun olin työtön. Ostat vr kuukausi kortin vaan niin pääset junalla liikkumaan ja aseman ympäristöt tyhjennät pulloista ison jätesäkin kanssa voit tulla ryöstetyksi sen takia pippurisumute täytyy olla. Tai pistooli voit ampua päähän kuulapistooli siis

• Anonyymi00014

Kuka nyt rahan eteen mitään viitsisi tehdä, palvella sitä sillä tavallla ja menettää taivasosuustensa.

Rahan pitää tulla kuin Manulle illallinen.

• Anonyymi00015

Ja hyvin pitkät kumihanskat hyi että kun tongit roskapönttöjä.

Osta myös peruukki niin lähiomaiset ei tunnista

• Anonyymi00016

Luulee vielä kulkuriksi ja soittaa poliiseille meidän Mauno se kiertelee täällä kyliä asunnottomana ja vahvasti humaltuneena ei se tuollaista tekisi selvinpäin... Peruukki on ehdoton voit skalpeerata jonkun lestaadiolaisen saat sen ilmaiseksi. Minegraftissa siis

• Anonyymi00017

Tai osta lehmä lainalla mitä et maksa takaisin ja myy maitoa puol euroa litra ilman lisä aineita tänään tuore puristettua.

Se vaan tarvii ruokaa en tiedä mitä lehmät syö. Talvis aikaan siis.

• Anonyymi00018

Tai tee niin kuin ano ota iso laina vaikka pikavippi niin paljon kuin saat mahdollisimman monesta yrityksestä ja muuta Venäjälle ja hae turvapaikkaa valtion vainoamisesta. Saat helposti monta kymmentä tuhatta euroa

• Anonyymi00019

Muista vaan nostaa ne rahat ensin tililtä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Muista vaan nostaa ne rahat ensin tililtä

Ettei ne sulje tiliä kun olet venäjällä

• Anonyymi00021

Kaikki pikavippi yhtiöt käyt läpi ja otat ison auto lainan päälle ja ajelet Venäjälle tyytyväisenä diipadaapa duu ai love youu...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kaikki pikavippi yhtiöt käyt läpi ja otat ison auto lainan päälle ja ajelet Venäjälle tyytyväisenä diipadaapa duu ai love youu...

Mutta ONKO SE LAITONTA?!!?

SUATTAAHAN TUO TOKKIINSA OLLA TAI SUATTAAHAN SE OLLA OLEMATAHAKI!

ota siitä nyt selvää.. Kun maailman tilanne on mikä on

• Anonyymi00023

Onhan se hyvä kun uskovat ovat kääntynee Herran puoleen, lopettaneet ainaisen toisten herjaamisen ja Raamatulla toistensa mätkimisen eläen sovussa kivoja rupatellen.

Niin tulee vielä herätys kun ihmiset huomaa että tämä onkin kiva juttu, ei tässä tarvitse aina olla Raamattu jonkin otsaan lentämässä eikä kannattaa kammottavia asioita.

• Anonyymi00024

kun sillä raamatulla on kiva lyödä päähän jos toisen usko ei vastaa omaa raamatun loppuunhan on lisätty jae että lyö raamatulla päähän jos ihmiset ei usko sitä

• Anonyymi00025

Eräässä saarnassa luvattiin tavoitella vaurautta mutta ahne ei saa olla. Tämä oli kymmeniä vuosia sitten ja nykyisin saa olla myös ahne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      144
      5202
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      132
      3324
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3289
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3203
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2616
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      35
      2253
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2198
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      1926
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1874
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      88
      1785
    Aihe