Et olisi pysynyt mun matkassa kuitenkaan.
Älä mies vaivaa päätäsi turhaan
28
542
Vastaukset
- Anonyymi00001
Okei, se on moro.
- Anonyymi00025
Aloituksesta paistaa vain aloittajan tyhmyys. Ehkä on hänelle tuttu tilanne, joka toistuu, koska näkee virheen aina muissa, ei koskaan itsessä? Ehkä ei olisi kannattanut tätä vinkkiä hänelle edes antaa?
- Anonyymi00002
Vain paras on kyllin hyvää. Turhaan vooivoottelet
- Anonyymi00003
Itkisit ilosta viel vuosien päästä, kuuluu vahvuuksiin kyllä tiedoks vielä sekin. Sivusta
- Anonyymi00004
Pysynyt mun matkassa kertoi halusta lentää kukasta kukkaan tai kullista toiseen
Suominaisten ihana "sitoutuminen" ja "rakastaminen"- Anonyymi00006
On tosi ihana. Koskeeko vain suominaisia
- Anonyymi00009
Kilttimiehen puolen päivän itkut.
- Anonyymi00005
Hyvinhän tässä pysyy .
- Anonyymi00007
Kyllähän siinä olis käyny päinvastoin naikkonen. Sinä et pysy minun matkassa, et näe kun lähön! m>n
- Anonyymi00008
Elä rakas kiukuttele. Ei ollut multa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä rakas se sie olet ja milloin olet tullu niin läheiseksi? m>n
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei multakaan....
- Anonyymi00010
ei haittaa kuule pätkän vertaa🤣
- Anonyymi00012
En vaivaa. Tiedän tämän.
- Anonyymi00014
Sama tilanne, mutta sen pitääkin mennä niin että en jahtaa enää yhtään miestä. Jahdatkoot vaihteeksi minua se voittaa joka pysyy menossa mukana.
- Anonyymi00028
Tuolla asenteella huomaat kyllä vain juoksevasi yksin.
- Anonyymi00015
Lentokoneessa
- Anonyymi00016
Olen vähän liian hukassa. Niin siksi nainen ei voi minua koskaan rakastaa. Minä olen labyrintti josta ei löydä reittiä toiselle puolelle. Tarkoitan että nainen ei ikinä löydä tänne missä itken ja olen hänen rakkauttaan vailla. On varmaan minun syytäni että näin on. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00017
🤭🤭🤭
- Anonyymi00018
Kannattaisiko sitä naista vähän opastaa tai saattaa sinne tai alkuun ainakin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kannattaisiko sitä naista vähän opastaa tai saattaa sinne tai alkuun ainakin.
Kannattaisi, mutta en tiedä miten, enkä tiedä olisiko se edes oikein. Kun en tiedä olisinko hyvä mies hänelle. Enkä kyllä kovin äkkiä usko, että hän pitäisi minusta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤭🤭🤭
Mikä naurattaa 🤔
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kannattaisi, mutta en tiedä miten, enkä tiedä olisiko se edes oikein. Kun en tiedä olisinko hyvä mies hänelle. Enkä kyllä kovin äkkiä usko, että hän pitäisi minusta.
Olen siis epävarma itsestäni. Siitä että hän voisi tykätä minusta. Mutta pitäisihän minun jotenkin yrittää edes.... pitäisi jotenkin päästä yli siitä, kun näen itseni semmoisena, kuka ei voi olla hänelle mitään. En tiedä miten tuosta pääsee eroon.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen siis epävarma itsestäni. Siitä että hän voisi tykätä minusta. Mutta pitäisihän minun jotenkin yrittää edes.... pitäisi jotenkin päästä yli siitä, kun näen itseni semmoisena, kuka ei voi olla hänelle mitään. En tiedä miten tuosta pääsee eroon.
Kuules, Myhverö. Olen nähnyt kirjoituksiasi usein. Sinun pitää miettiä omia hyviä puoliasi ja oppia tykkäämään itsestäsi. Esim. Sinussa on sellainen hieno puoli, että et syyttele naisia, vaan otat vastuun tilanteestasi itsellesi ja sinulla on myös halu kehittää itseäsi. Se on oikeastaan ehkä aika harvinainen piirre miehissä. Siitä on tosi hyvä lähteä. Kun saat vähän itseluottamusta ja sosiaalisia taitoja (ne ovat opeteltavissa), saatat ollakin melkoinen hurmuri.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuules, Myhverö. Olen nähnyt kirjoituksiasi usein. Sinun pitää miettiä omia hyviä puoliasi ja oppia tykkäämään itsestäsi. Esim. Sinussa on sellainen hieno puoli, että et syyttele naisia, vaan otat vastuun tilanteestasi itsellesi ja sinulla on myös halu kehittää itseäsi. Se on oikeastaan ehkä aika harvinainen piirre miehissä. Siitä on tosi hyvä lähteä. Kun saat vähän itseluottamusta ja sosiaalisia taitoja (ne ovat opeteltavissa), saatat ollakin melkoinen hurmuri.
Mutta en halua olla hurmuri, vaan ihan kiltti yhden naisen kullanmuru. Sosiaalisiataitoja en saa, koska en tahdo puhua yhtään ylimääräistä. Olen tosi hankala.
- Anonyymi00026
Verotoimiston soitto pilasi kaiken
- Anonyymi00027
Mies pystyy mukana jos mies muistaa maksaa
- Anonyymi00030
Jos rehellisiä ollaan, vaikka olen selvästi vanhempi, et voi edes yltää minun maksimi-energian tasolle, se on vaan geeneissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151