Wernher von Braun oli tunnetuin taivaankannen (firmament) pommittaja.

Rauha toki hänen muistolleen. Värikäs oli hänen elonsa.
Kuoli nuorena Nasan murhaamana koska uhkasi paljastaa ettei taivaankupua voi rikkoa.
Omaisensa ovat laittaneet pieneen hautakiveen tekstin Psalms 19:1.

Nyt on astunut näihin suuriin saappaisiin ystävämme Elon Musk jolta ei fyrkkaa puutu ja on innostunut isoja raketteja paukuttelemaan.
Hänkin tuota taivaankantta on innostunut pommittamaan. Tässä yksi yritys:

https://www.youtube.com/watch?v=qxdTu171poc

13

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo von Braunin "murha" on toki vain oman ajattelutyöni tulosta, älkää siitä kiihtykö..😊😂💕

      Verevä parhaassa iässä oleva mies mies tuupertuu tuosta vain!?
      Toki on tarjottu syiksi syöpää, sydänvikaa yms. mutta ei sentään katolta hyppäämistä.

      Jos tuo taivaankupu olisi silloin todettu todeksi niin tuumailkaa minkälainen bisnes siinä olisi menetetty.
      Siinä ei yksi ihmishenki paina yhtään mitään; ei edes sata.

      Presidentin budjettipyyntö 2025 oli 25,4 miljardia USD.

      • Anonyymi00002

      • Anonyymi00007

        Jos se taivaankupu olisi todellinen niin siinähän vasta hyvä bisnes olisi. Sinne voisi järjestää turistimatkoja. Sen voisi myydä mainostilaksi. Siihen voisi ruuvata koukkuja jotta extremeurheilijat voisivat riippua niissä. Sinne voisi rakentaa loma-asuntoja, ajatella miten hyvä näköala!


    • Anonyymi00001

      Thor paukuttaa salamoillaan Taivaankantta ikiaikaisesti ja tuo Kuu-ukko ei edes kykene laskeutumaan Kuuhun elävänä. Kuu-ukot kävelivät humalatilassa Arizonan aavikoilla rehennellen käyneensä Kuussa.

      • Anonyymi00003

        Seuraavan noin 10-15v sisään mahdollisesti useampikin maa, ei pelkästään joku NASA, toimittaa sakkia Kuuhun.

        Jos et ole jo elämän lopussa ettet ehdi tuota enää näkemään (ts. Viki) niin kannattaa alkaa harjoittelemaan selityksiä meidän viihteeksi.


    • Anonyymi00005

      Psalmi 19:1 on kristillisessä traditiossa yleinen hautakiviteksti:

      “The heavens declare the glory of God.”

      Se ei viittaa mihinkään fyysiseen “taivaankanteen”, vaan on uskonnollinen runollinen ilmaus.
      Salaliittopalstat kuitenkin käyttävät sitä “todisteena”, koska se sopii tarinaan.

      • Anonyymi00006

        Miten amerikankieli liittyy taivaankanteen taikka kristinuskoon ?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Miten amerikankieli liittyy taivaankanteen taikka kristinuskoon ?

        Siten että ylivoimaisesti suurin osa näistä "teorioista" syntyy Amerikan Ihmevaltojen Kansalaisten toimesta.

        Siellä kun siitä peruskoulusta pääsee läpi jos osaa jauhaa purkkaa ja kävellä samaan aikaan; silti pelottavan monet eivät sitäkään läpäise.

        Ja sitten vaikkapa Suomessa sakki apinoi niiden peruskoulun hylkiöiden teorioita totena.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Miten amerikankieli liittyy taivaankanteen taikka kristinuskoon ?

        Onko sinulla vaikeuksia ymmärryksensä kanssa?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Onko sinulla vaikeuksia ymmärryksensä kanssa?

        Miksi suutuit, kun joku vain kysyi kysymyksen?


    • Järkyttävä terroriteko nasalta kyseisen ukon murhaaminen. Vahvistaa vaan käsitystäni että vihaan nasaa.

      • Anonyymi00011

        Syntyessään 50 vuoden eliniän odotuksen omannut mies kuolee 65 vuotiaana ei ole murha vaan ihan luonnollinen tapahtuma. Varsinkin kun se tapahtui Amerikan Läskivalloissa missä tunnetusti väki syö kaikkea muuta paitsi terveellistä; etenkin tuon sedän eläessä siellä.

        Ja syöpä ei yllätä koska rakettimiehetkin altistui kaikenlaisille myrkyille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe