Kuka näkihä näkee ajankohdat oikein?
Ps. Ei NM!
Kuka näkee parhaiten ajallisesti?
26
319
Vastaukset
- Anonyymi00001
P.S. Haista kikkare niitten aikojesi kanssa. Monesko ketju tää jo on missä niistä ujellat. Hanki kello jos on aikojen kansa ongelmaa. Alkaa tympäseen.
- Anonyymi00002
Tämä! Tympäsee!
Ihme lätkytystä ajoista, millon jostain pitkän ja lyhyen aikavälin näkijöistä.
Kummallinen alotus muutenkin, rankannut alkajaisiksi sen ainoon joka ainakin omalla kohdalla saannu ajat osumaa kohdilleen. - Anonyymi00003
No mitä ihmettä sitten täällä teet? Jos sulla ei oo oikeaa vastausta niin älä kommentoi ollenkaan, mihinkään ketjuun!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämä! Tympäsee!
Ihme lätkytystä ajoista, millon jostain pitkän ja lyhyen aikavälin näkijöistä.
Kummallinen alotus muutenkin, rankannut alkajaisiksi sen ainoon joka ainakin omalla kohdalla saannu ajat osumaa kohdilleen.Kummallista on tuo itsellesi vastailu, se meitä muita vasta tympäseekin!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kummallista on tuo itsellesi vastailu, se meitä muita vasta tympäseekin!
Mikä itsevastailu? Tietääkseni laitoin YHDEN kommentin!
- Anonyymi00004
Mulle on nähnyt aikoja oikein Unil Iiris (osa meni pieleen mutta näki oikein rakkauden tulon kuukauden), samoin oikein näki Naomi Mesin (vuodenaika oikein, loppukesä), Helle näkee tarkasti mutta vasta kun tapahtuma lähellä. Aada Ramsu/Leena Palo näkee aika tarkkaan, vähän heittää. Marja Teittinen, Vivian, Tarja Suorsa kaikki Rajatieto suht ok.
- Anonyymi00007
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itsekin aika monelta näistä em kysynyt, mutta ei ole mulla pitänyt paikkaansa:/
T.ap - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Itsekin aika monelta näistä em kysynyt, mutta ei ole mulla pitänyt paikkaansa:/
T.apSitten teet itte jotain mikä estää toteutumisen.
- Anonyymi00009
Minä olen samaa mieltä, että Helle näkee tarkasti kun asian tapahtuminen muutaman kuukauden sisällä. Näkee pidemmällekin, mutta ei silloin kerro yksityiskohtaisesti asioita.
Aada näkee, mutta voi kestää vuosia ennenkuin. Tapahtuu asiat, mutta silti näkee oikein.
Muut ei ole minulle juuri onnistuneet . - Anonyymi00010
Piti oikein miettiä ja eipä mulle kukaan oikeastaan ole nähnyt. No Tiina Kallio ja jo lopettanut parantaja näkijä Kristiina näkivät ikäviä asioita, jotka sitten toteutuivatkin. Mihinkään rakkausasioihin tms. Ei ole kukaan nähnyt lopulta oikein ja siitä olen sentään kysellyt eniten.
- Anonyymi00011
Jos ajallisesti pitää tarkin laittaa niin on kyllä tuo N,M. sorry nyt vaan, Ap.
Näki mulle että jouluna tulee nuoruuden rakkaus käymään, mistä asiat etenee, kuvaili että on kuusi ja kauniisti katettu pöytä.
Kellon aikaa ei sanonut mutta että on ilta, ikkunoissa loistaa valot.
Aika tarkkaan kello 20 tapahtui, ja tulevana lauantaina on treffit, tapaamme uudestaan. - Anonyymi00012
Mulle paras näkijä on Irmeli, joka katsoo Taroteista, ajankohdat täsmäävät tarkasti. Myös Hannele Ranta on osunut oikeaan monet kerrat.
- Anonyymi00013
Unilin-Sari on ollut ehdottomasti paras (ei ole enää unililla.) Mutta saa kiinni kyllä.
Näki jopa menneen elämäni ja kun hän sitä kuvaili, niin tajusin itsekkin, että miksi tietty maa kiehtoo minua.
Mutta selvisi sekin.- Anonyymi00014
Olen kokeillut muutamanikin kerran, ihan täyttä hakuammuntaa, ei ole toteutunut ja nyt on jo niin kauan aikaa kulunut, että ei voi toteutuakaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen kokeillut muutamanikin kerran, ihan täyttä hakuammuntaa, ei ole toteutunut ja nyt on jo niin kauan aikaa kulunut, että ei voi toteutuakaan.
Suu kävi paljon, mutta mikään ei mennyt kuten sanoi. Tuohan on ylistänyt itseään sekä täällä josssain vanhoissa ketjuissa, että katsannon yhteydessä, että näkee kuulemma aina oikein. On kyllä otsaa. Kaikki "vaatimattomuus" oli täyttä esitystä. Olen 2 x haksahtanut joskus 8 v ja muutama v sitten.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Suu kävi paljon, mutta mikään ei mennyt kuten sanoi. Tuohan on ylistänyt itseään sekä täällä josssain vanhoissa ketjuissa, että katsannon yhteydessä, että näkee kuulemma aina oikein. On kyllä otsaa. Kaikki "vaatimattomuus" oli täyttä esitystä. Olen 2 x haksahtanut joskus 8 v ja muutama v sitten.
Naurettavaa se hänen esitys!
Jos olisi ensinnäkin aito, ei olisi ikinä mennyt mihinkään Unileille tai vastaaviin.
Kauhea mainoskampanja ollut joka paikassa ja haukkunut oikeita näkijöitä sen kuin kerinnyt.
Ei jatkoon, ei vähempää kiinnosta saako kiinni vai ei, mulla ei ainakaan mitään tarvetta! - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä nyt tavallisen tyhmä olet, jos sun mielestä on hakuammuntaa ja silti sä soittelet muutaman kerran.
Jos sun pienessä ja tylsässä elämässä ei tapahdu mitään, niin ei ole ennustajan vika.
Se vika on siellä peilissä kun katsot sinne. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä nyt tavallisen tyhmä olet, jos sun mielestä on hakuammuntaa ja silti sä soittelet muutaman kerran.
Jos sun pienessä ja tylsässä elämässä ei tapahdu mitään, niin ei ole ennustajan vika.
Se vika on siellä peilissä kun katsot sinne. - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se vika on siellä peilissä kun katsot sinne. - Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä nyt tavallisen tyhmä olet jos on hakuammuntaa ja silti soitat monesti😂
Jos sun pienessä tylsässä elämässä ei tapahdu mitään, niin ei ole ennustajan vika😂🙈 - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos sun pienessä tylsässä elämässä ei tapahdu mitään, niin ei ole ennustajan vika😂🙈 - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos hänen kommentteja hakee täältä, niin hän on ihan rekisteröitynyt tänne ja
kommentoi niin.
Mutta sen verran fiksu niinkuin muutkin ennustajat, että ei täällä itteään mainosta.
Täältä on moni lähtenyt niin kuin esim tuntijasi/keskiyö joka on ihan loistava näkijä. 10vuotta sitten, täällä keskusteltiin fiksusti paitsi se yksi pariskunta jotka oikeuteen asti menivät.
Siinä nähtiin miten voi käydä kun alkaa mollaamaan näkijää. Ne anonyymitkin jää kiinni kun asiaa tutkitaan.
Joillekkin NM on hyvä joillekkin Aada tai joku Unilin näkijöistä.
Unil on ainoa jolla on hyvä maine. Kertoo jo siitä että vaihtuvuus siellä ei ole kovinkaan iso. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
kommentoi niin.
Mutta sen verran fiksu niinkuin muutkin ennustajat, että ei täällä itteään mainosta.
Täältä on moni lähtenyt niin kuin esim tuntijasi/keskiyö joka on ihan loistava näkijä. 10vuotta sitten, täällä keskusteltiin fiksusti paitsi se yksi pariskunta jotka oikeuteen asti menivät.
Siinä nähtiin miten voi käydä kun alkaa mollaamaan näkijää. Ne anonyymitkin jää kiinni kun asiaa tutkitaan.
Unil on ainoa jolla on hyvä maine. Kertoo jo siitä että vaihtuvuus siellä ei ole kovinkaan iso.Ainoa jolla hyvä maine?:? Hekoheko :D Riippuu missä, vitsien kerronnassa?
Unil on palvelu jossa on useita. Intuitiivisia tarottulkkeja yms, eipä vakuuta.
Mikä en sellainenkin kuin intuitiivinen selvänäkijä? Eikö se ole vaan selvänäkijä?
jos maineesta puhutaan, noista NM. on NÄKIJÄ.
Hänen maine on mitä parhain!
Jos täällä keskusteluissa jotkut riekkuu ja vouhottaa, näkijäthän ei ole niistä vastuussa.
Vitsilinjoja ei kannata vetää samaan keskusteluun jos puhutaan näkijöistä.
Eikös tuo Aadakin ole joku viihdelinjojen tekijä, itsellä ollut ainakin vibat ei ole tehnyt mieli soittaa, jos oikein muistelen, oli juuri hän, kenestä joku antoi aika musertavaa palautetta.
Tai joku >Unilin-Sari> noo, se kertookin jo kaiken. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos sun pienessä tylsässä elämässä ei tapahdu mitään, niin ei ole ennustajan vika😂🙈Uskotaan uskotaan---- tai sitten ei.
Joku on ainakin jaksanut saman kirjottaa monesti 😂😂😂👍
Tainnut oikeen kunnolla osua ja upota. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
kommentoi niin.
Unil on ainoa jolla on hyvä maine. Kertoo jo siitä että vaihtuvuus siellä ei ole kovinkaan iso.Mä en ymmärrä kellä on tarve laittaa noiden kahden nimet aina peräkkäin! Kun ne on ihan kuin yö ja päivä!
Jonkun aikaa sitten täällä oli ihan järkkyä trollaamista, missä noi nimet vilahteli. joku haukkui N:a oikein urakalla. Mitä ihmettä vasten?!
Molemmista on kokemusta ja ei varmaan tarvii sanoa, kumpi ollut se joka on nähnyt oikein, ja jolla käyn edelleen.
On kokemusta myös Unilin- Sarista, metsään meni, Tampereella kävin aikoinaan näkijällä joka ei ilmeisesti enää ota vastaan, hän oli hyvä.
Siellä toinen, joka esittää olevansa joku meediokin, kerran kävin oli mielestäni aivan surkee. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ainoa jolla hyvä maine?:? Hekoheko :D Riippuu missä, vitsien kerronnassa?
Unil on palvelu jossa on useita. Intuitiivisia tarottulkkeja yms, eipä vakuuta.
Mikä en sellainenkin kuin intuitiivinen selvänäkijä? Eikö se ole vaan selvänäkijä?
jos maineesta puhutaan, noista NM. on NÄKIJÄ.
Hänen maine on mitä parhain!
Jos täällä keskusteluissa jotkut riekkuu ja vouhottaa, näkijäthän ei ole niistä vastuussa.
Vitsilinjoja ei kannata vetää samaan keskusteluun jos puhutaan näkijöistä.
Eikös tuo Aadakin ole joku viihdelinjojen tekijä, itsellä ollut ainakin vibat ei ole tehnyt mieli soittaa, jos oikein muistelen, oli juuri hän, kenestä joku antoi aika musertavaa palautetta.
Tai joku >Unilin-Sari> noo, se kertookin jo kaiken.Naomi on kyllä intuitiivinen näkijä. Katsoppas hänen sivujaan. Ja näkijän jopa Naomin pitää olla intuitiivinen, muuten hän ei näkisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2246961Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3324880"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483683Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1183490Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693428Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi542920Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702749Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842470- 252386
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1041968