Melkosen hottis semmosena "takkutukkanakin" đđ đ€Tosin sulle kyllĂ€ sopii kaikenlaiset tyylit, kaunis rakkauteni đ„°đ„
Oot kyllÀ ollu
41
788
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitosđ±ââïž
- Anonyymi00043UUSI
On se hyvĂ€ ettei tarvi itse vastata kun joku kopio jo ehtii đ±đ»ââïžđ
Voisko ap myös kertoa kuka olet? đ - Anonyymi00044UUSI
Voisko ap myös kertoa kuka olet? đ - Anonyymi00045UUSI
Voisko ap myös kertoa vihjeen itsestÀÀn? đ - Anonyymi00046UUSI
Voisko ap myös kertoa vihjeen itsestÀÀn? đ - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Voisko ap myös kertoa vihjeen itsestÀÀn? đN-N ja uudet silmĂ€lasit onkin jo yksi vihje đ
- Anonyymi00002
haha no joo oon mitÀ oon
- Anonyymi00017
ĂlĂ€s nyt vĂ€hĂ€ttele. Oot kuumin ikinĂ€ đ»đœ
- Anonyymi00025UUSI
kahesti nÀköjÀÀn
- Anonyymi00003
Kameleontti kun tyyli vaihtuuđł
- Anonyymi00007
Mullaki ollut kerran sivusiili ja kerran melkein mustat hiukset missĂ€ oli rĂ€ikeĂ€n punaisia raitoja (ne oli aika kivat, monesti ikĂ€vĂ€ niitĂ€) đđ§đ±đ§â𩰠hĂ€n ei varmasti uskoisi đđđ€
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mullaki ollut kerran sivusiili ja kerran melkein mustat hiukset missĂ€ oli rĂ€ikeĂ€n punaisia raitoja (ne oli aika kivat, monesti ikĂ€vĂ€ niitĂ€) đđ§đ±đ§â𩰠hĂ€n ei varmasti uskoisi đđđ€
PienenĂ€ olin blondi đ¶đ±
- Anonyymi00004
Kiitos đ„°.
Mulla tapana tehdÀ hiustyylejÀ jolla erottuu muista- Anonyymi00005
Millainen hiustyyli nyt on? đ
- Anonyymi00006
Kaikki ollut kivoja mitĂ€ mĂ€ oon nĂ€hny sekĂ€ livenĂ€ ettĂ€ kuvissaâșïžđđŠ tosin parasta sussa tietysti on sun persoona kaikkinensa đ
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki ollut kivoja mitĂ€ mĂ€ oon nĂ€hny sekĂ€ livenĂ€ ettĂ€ kuvissaâșïžđđŠ tosin parasta sussa tietysti on sun persoona kaikkinensa đ
Kiitos :)
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos :)
livenĂ€ oot kuitenki kaikista kaunein đ€©âșïž
- Anonyymi00009
Mulla on nyt viime pÀivinÀ ollut ponnari ja vielÀ pipo pÀÀssÀ ilman silmÀmeikkiÀ, joten aika viehkeÀnÀ olen kulkenut. :)
- Anonyymi00010
SöpölĂ€inen oot siinĂ€kin lookissa âșïžđ viimeksi kun nĂ€imme hĂ€nellĂ€ oli pipo ja niin oli mullaki đđ€đđ
- Anonyymi00019UUSI
Oikein ilman silimÀmeikkiÀ oot naisia esittÀvÀ spede rohjennut kulkea vautsi
- Anonyymi00020UUSI
Oikein ilman silimÀmeikkiÀ oot naisia esittÀvÀ spede rohjennut kulkea vautsi
- Anonyymi00011
Kuka ja kenelle?
Marika- Anonyymi00012
T-naiselle đ
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
T-naiselle đ
â€ïž
đ„ - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
â€ïž
đ„Milloin tavataanđ? Terv. Ihana
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
â€ïž
đ„Milloin tavataanđ? Terv. 2 vuotta sitten viimeksi yhdessĂ€
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
â€ïž
đ„Milloin tavataanđ? Terv. 2 vuotta sitten viimeksi yhdessĂ€
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Milloin tavataanđ? Terv. Ihana
KyllÀ taas miehekkeet esiinryvÀt naisina,!!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Yksi mieheke vain, eli sinÀ palstasetÀ, mutta mikÀs siinÀ jos miehekkeet tuntevat jotain nyansseja tÀstÀkin sloganista. Toisilla saattaa vintissÀ yhtÀ lailla vinkka kÀydÀ ja koko palsta vttuilee ja syyttelee tai muuta titityytÀ jostain ne lapselliset uutusankat tÀytyy piereksiÀ
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Yksi mieheke vain, eli sinÀ palstasetÀ, mutta mikÀs siinÀ jos miehekkeet tuntevat jotain nyansseja tÀstÀkin sloganista. Toisilla saattaa vintissÀ yhtÀ lailla vinkka kÀydÀ ja koko palsta vttuilee ja syyttelee tai muuta titityytÀ jostain ne lapselliset uutusankat tÀytyy piereksiÀ
- Anonyymi00014
Oi kiitos rakkaaniâ€ïž
- Anonyymi00018
Oot kaunein pÀÀllĂ€ maan ja sĂ€ oot vienyt mun sydĂ€men lopullisesti, kai tiiĂ€t sen.... đâ€ïžđ
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oot kaunein pÀÀllĂ€ maan ja sĂ€ oot vienyt mun sydĂ€men lopullisesti, kai tiiĂ€t sen.... đâ€ïžđ
En oo... hanki lasit!!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En todellakaan tiedÀ! PidÀn vain 70v miehistÀ ystÀvÀnÀ!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
TiedĂ€n rakasâ€ïžđ€đ
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
En oo... hanki lasit!!
Hommasin viime kesĂ€ just uudet lasit đđ€
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
TiedĂ€n rakasâ€ïžđ€đ
âïžđ€đ€©â€ïžđ„
- Anonyymi00021UUSI
Mut tÀÀ kalju Naisella, ei se sulle sovi!
- Anonyymi00022UUSI
Antti Tuisku fani?
- Anonyymi00038UUSI
Vaikken mikÀÀn hottis oliskaan, niin aion toistaiseksi olla vaihteeksi hunajan vÀrisenÀ kiharapÀÀnÀ.
- Anonyymi00042UUSI
Eikö ne jo ihmetteleđȘ
Ketjusta on poistettu 6 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisÀvero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1537532HiihtÀjÀ Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettÀ vedettiin nenÀÀn. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun hÀneltÀ kysyttiin, ettÀ tykkÀÀkö hÀn hiihtÀ1305189Huuto yltyy persujen piirissÀ Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitÀ Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y432680- 2632283
Nyt ottaa persua pattiin: sÀhköauto joulukuun myydyin
đ€Ł prööt prööt pakoputkellaan pörisevÀÀ persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sĂ€hköauto on noussu812218Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat ettÀ ovat, toiset sanovat ettÀ eivÀt. Ainakin heillÀ on paljon sen aatteen piirteitÀ, koska haluavat kont672078Yhdysvaltain hyökkÀys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkÀyssota
Oman sÀvynsÀ tÀhÀn tuo vielÀ se, ettÀ hyökkÀys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5662057Ei tule uni
Kuten epÀilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllÀ, ettei tÀstÀ mitÀÀn tÀnÀÀn tule.561110Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmÀtikukseen Venezuelan. Mutta minkÀ ihmeen takia? KyseessÀ on kuitenkin vÀhÀp2911077Laittaisin whatsuppissa viestin
Jos olisin tÀysin varma ettÀ se on toivottua vielÀ kun aikaa on mennyt ja ettÀ toivot sitÀ edelleen.661065