Olen 42v nainenen ja haavennani
on että useampi yli 70v panisi minut raskaaksi en ole neitsyt mutta olen lapseton ja haluaisin lapsen jos se onnistuisi kunnon ryhmässä olisin kiitollinen hoidan kyllä itse lapsen kasvatuksen.
Kukaan tullut raskaaksi
11
901
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun vähän pohtii mitä haaveilet niin parempi on kun et lisäänny.
Ajattele nyt että vaikka 5 kpl 70+ ikäistä pappaa nai sut tiineeksi niin on siinä kiva lapsen aloittaa koulunkäynti kertoen että isä(t) on noin 8-kymppisiä ukkeleita joita teillä pyörii useampi nurkissa , joku on tuohon mennessä varmaan jo kuollutkin.
Mahtaako olla ap vosulla mielessä tehdä rahaa vanhojen irstaiden ukkojen perinnöillä?- Anonyymi00004
En etsi lapselleni elättäjää enkä isää. Tulemme hyvin toimeen kaksistaan tai jos käy niinkin että tulee kaksoset niin pärjätäänkin silti. Sen takia Etsin kippaa etten tiedä itsekkään lapseni isää.
- Anonyymi00027
Toivottavasti SINÄ et ole koskaan tässä elämässä lisääntynyt!
- Anonyymi00002
Mä oon m50 melkein . Voisinko tulla mukaan panemaa ainua
- Anonyymi00003
Saisinko antaa sulle 17cm ja paksuu haluaisin paljon olen pikkasen ollut erillään ihmisistä ni arvaa panettaa jo mua
- Anonyymi00009
Mistä päin aloittaja nainen on?
Tääl olis toinen aktiivinen 50v mies valmiina 😉 - Anonyymi00013
Kyllä 70v sperma on jo parasta ennen päivän ohittanut. Sikiön kehityshäiriöt on paljon yleisempiä. Kannattaa valita siittäjä luokkaa 15-45v. Silloin sperman laatu on kunnossa.
- Anonyymi00018
Niinpä, tuon ikäisillä sperma on jo useimmiten sen verran heikkolaatuista, että on melkeinpä ihme, jos saa naisen ylipäätään raskaaksi ja lapsi voi olla ihan muuta kuin normaali.
Lisäksi tuossa on sekin, että naisen täytettyä 40v, hänen mahdollisuudet saada kehitysvammainen lapsi on iän vuoksi huomattavasti korkeampi kuin alle 40-vuotiaalla. - Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niinpä, tuon ikäisillä sperma on jo useimmiten sen verran heikkolaatuista, että on melkeinpä ihme, jos saa naisen ylipäätään raskaaksi ja lapsi voi olla ihan muuta kuin normaali.
Lisäksi tuossa on sekin, että naisen täytettyä 40v, hänen mahdollisuudet saada kehitysvammainen lapsi on iän vuoksi huomattavasti korkeampi kuin alle 40-vuotiaalla.Olin sunnuntain kuuden +70 miehen siementävänä kun on ovulaatio aika
Ottivat sinistä pilleriä ja siinä huumassa
meni myös peppu neitsyys.
N42 - Anonyymi00028
Voitko näyttää sen tutkimuksen jonka mukaan miehen sperman laatu aiheuttaa kehityshäiriöitä?
En nyt viitsi jäädä sitä tähän odottamaan koska tiedän asiasta sinua paremmin, mutta kehotan sinua kuitenkin etsimään niin ehkä seuraavan kerran et levitä ihan puutaheinää.
- Anonyymi00014
Hauska provo
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1857220Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1243259Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1151941"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?501848Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611837- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am801765Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 691383