Kukaan tullut raskaaksi

Anonyymi-ap

Olen 42v nainenen ja haavennani
on että useampi yli 70v panisi minut raskaaksi en ole neitsyt mutta olen lapseton ja haluaisin lapsen jos se onnistuisi kunnon ryhmässä olisin kiitollinen hoidan kyllä itse lapsen kasvatuksen.

12

1111

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun vähän pohtii mitä haaveilet niin parempi on kun et lisäänny.

Ajattele nyt että vaikka 5 kpl 70+ ikäistä pappaa nai sut tiineeksi niin on siinä kiva lapsen aloittaa koulunkäynti kertoen että isä(t) on noin 8-kymppisiä ukkeleita joita teillä pyörii useampi nurkissa , joku on tuohon mennessä varmaan jo kuollutkin.

Mahtaako olla ap vosulla mielessä tehdä rahaa vanhojen irstaiden ukkojen perinnöillä?

• Anonyymi00004

En etsi lapselleni elättäjää enkä isää. Tulemme hyvin toimeen kaksistaan tai jos käy niinkin että tulee kaksoset niin pärjätäänkin silti. Sen takia Etsin kippaa etten tiedä itsekkään lapseni isää.

• Anonyymi00027

Toivottavasti SINÄ et ole koskaan tässä elämässä lisääntynyt!

• Anonyymi00002

Mä oon m50 melkein . Voisinko tulla mukaan panemaa ainua

• Anonyymi00003

Saisinko antaa sulle 17cm ja paksuu haluaisin paljon olen pikkasen ollut erillään ihmisistä ni arvaa panettaa jo mua

• Anonyymi00009

Mistä päin aloittaja nainen on?
      Tääl olis toinen aktiivinen 50v mies valmiina 😉

• Anonyymi00013

Kyllä 70v sperma on jo parasta ennen päivän ohittanut. Sikiön kehityshäiriöt on paljon yleisempiä. Kannattaa valita siittäjä luokkaa 15-45v. Silloin sperman laatu on kunnossa.

• Anonyymi00018

Niinpä, tuon ikäisillä sperma on jo useimmiten sen verran heikkolaatuista, että on melkeinpä ihme, jos saa naisen ylipäätään raskaaksi ja lapsi voi olla ihan muuta kuin normaali.
        Lisäksi tuossa on sekin, että naisen täytettyä 40v, hänen mahdollisuudet saada kehitysvammainen lapsi on iän vuoksi huomattavasti korkeampi kuin alle 40-vuotiaalla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niinpä, tuon ikäisillä sperma on jo useimmiten sen verran heikkolaatuista, että on melkeinpä ihme, jos saa naisen ylipäätään raskaaksi ja lapsi voi olla ihan muuta kuin normaali.
        Lisäksi tuossa on sekin, että naisen täytettyä 40v, hänen mahdollisuudet saada kehitysvammainen lapsi on iän vuoksi huomattavasti korkeampi kuin alle 40-vuotiaalla.

Olin sunnuntain kuuden +70 miehen siementävänä kun on ovulaatio aika
        Ottivat sinistä pilleriä ja siinä huumassa
        meni myös peppu neitsyys.
        N42

• Anonyymi00028

Voitko näyttää sen tutkimuksen jonka mukaan miehen sperman laatu aiheuttaa kehityshäiriöitä?

En nyt viitsi jäädä sitä tähän odottamaan koska tiedän asiasta sinua paremmin, mutta kehotan sinua kuitenkin etsimään niin ehkä seuraavan kerran et levitä ihan puutaheinää.

• Anonyymi00014

Hauska provo

• Anonyymi00030

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      103
      7640
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      367
      6719
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      69
      4074
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      3829
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      196
      2276
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      23
      1981
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      63
      1753
    8. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      1706
    9. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1577
    10. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1570
    Aihe