Ei kannata analysoida sillä silmällä. En todellakaan kirjoittanut niitä jouluntoivotuksiakaan. Toiveajattelua valitettavasti.
En kirjoita sinulle täällä mitään!!!
35
501
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jepjep
- Anonyymi00002
Tuuleen huutelua ilman tunnisteita.
- Anonyymi00032
Aloittaja on A mies.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aloittaja on A mies.
Olet kiltti kun jaksat päivystää täällä tiedottamassa kaikkia naisia ja miehiä siitä että et kaipaa ketään.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aloittaja on A mies.
Jos noin niin eikö sitä voinut kertoa aloituksessa. Viidennennessäkymmenessäkahdeksannessa kommentissa saanet kakistettua millä kirjaimella sukunimesi alkaa.
- Anonyymi00004
Mistä voin tietää onko tämä minulle vai jollekin toiselle? Sano nyt kenelle!
- Anonyymi00006
Minäkään en kirjoittele täällä kellekään mitään toivotuksia, miksi pitäisi tuntemattomille?
Joskus olen voinut sanoa että hyvää yötä kaikille, mutten muuta. En ole enkä aio kirjoittaa vastakaan. - Anonyymi00007
Kaikkien ihmisten puheisiin ei voi uskoa – vain tekoihin. Opin sinulta, miltä tuntuu, kun toinen puhuu mutta ei kanna. Opin, etten enää niele sanoja ilman tekoja.
Toiset ovat emotionaalisesti etäisiä ja eivät kykene kohtaamaan menneitä suhteita kypsästi. Minulla kesti kauan, koska rakastin aidosti ja en katkaissut tunteitani kylmästi vaan käsittelin ne. Minunlaiseni ihmiset kärsivät, mutta myös rakastavat enemmän.- Anonyymi00014
Oletko mies?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko mies?
Olen nainen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen nainen.
Onko teillä irl huonot välit?
- Anonyymi00021
Mitä se mies teki väärin?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko teillä irl huonot välit?
Ei oikeastaan ole enää mitään välejä. Emme ole tekemisissä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei oikeastaan ole enää mitään välejä. Emme ole tekemisissä.
Miksi ei ole välejä? Jos ei ole välejä niin miksi sitten olet tällä palstalla?
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi ei ole välejä? Jos ei ole välejä niin miksi sitten olet tällä palstalla?
Suhde päättyi aikoinaan ilman kunnollista keskustelua. Kirjoittaminen on ollut minulle tapa käsitellä sitä jälkikäteen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä se mies teki väärin?
Hänen käytöksensä sai minut tuntemaan, etten merkinnyt hänelle mitään. Viestintä oli epäjohdonmukaista ja ei ottanut vastuuta, että olisi pystynyt käsittelemään omia tunteitaan ja kohtaamaan toisen tunteet.
- Anonyymi00008
Kenelle, millle kirjaimelle? Miehelle?
- Anonyymi00009
Olen järkyttynyt 😲
- Anonyymi00016
Menitkö palstaharhasn ja kuuloon et kavattusi kirjoittaisi täällä
Rakastuneillr voi noin käydä
Siinä vaissa kun näkevät kaivatun kaikkialla
Vaikkei olisikaan juuri hän. - Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaikkei olisikaan juuri hän.Miksi kaivata sellaista johon ei ole välejä?
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vaikkei olisikaan juuri hän.En mennyt palstaharhaan mukaan. Olen käsitellyt ikävääni. Se ei ole sama asia kuin että olisin ikävöinyt.
- Anonyymi00010
En minäkään kirjoita kenellekkään miehelle. Kunhan huutelen tunturin laelta tuuleen.
- Anonyymi00013
Varo ettet tuu huijatuksi; paljastuu tunturi kaatopaikan kuonakasaksi niinkö siellä valakiassa kaupunnissa tai ihan tavan vaaraksi vaan. Soon se lapin lisä nääs mikä jutut kun jutut kasvattaa
- Anonyymi00011
Kenelle tämä? Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00012
Mikä sulle nyt tuli?
- Anonyymi00015
Sä olet kirjoittanut täällä monta kertaa
- Anonyymi00018
Miksi "toivejattelua, valitettavasti "? Olisit halunnut toivottaa, muttet kehdannut? 😆
- Anonyymi00019
En todellakaan ajatellu sun kirjottavan! Luulet mun ajatelleen.
- Anonyymi00023
Ihan turhaa täällä tätä kirjoitat kun itse et osaa edes tunnisteita laittaa. 😄 kuka nyt muuten mitään kuvittelee
- Anonyymi00024
Hönö höyryissään siellä huutelee
- Anonyymi00026
Ihania Jouluntoivotuksia tuli sinulta ja uskoin jokaisen toivotuksen olevan minulle❤️olet ihana ja rakas.😘
- Anonyymi00029
En ole AP. Ei ollut multa toi.
- Anonyymi00030
En ole mitään jouluntoivotuksia ominutkaan. Tämmöiset aloitukset on vähän hassuja anonyymipalstalla. 🙄
- Anonyymi00036
Oletko aloittaja typerä? Yksinkertainen jotenkin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393