Mulle mitään täällä?
Miksi sitten et kirjoittele
18
325
Vastaukset
- Anonyymi00002
En kirjoittele, jos ei ole tunteita mukana. S*ksiä voisin harrastaa.
- Anonyymi00003
Katselen vaatetuksen verhoamaa etuvarustustasi. Se on kuin vuoristo suljetun valtakunnan alueella: haluaisin päästä vaeltamaan kukkuloille mutta viisumia on tämän tutkimusmatkaajan mahdotonta saada. Niinpä on tyydyttävä etäämpää "kartasta" katseluun.
m-n- Anonyymi00004
Söpöö😍Vaikka "etuvarustus" viittaa yleensä mieheen. Ja minua kehutaan eniten IRL "takavarustustuksesta"🤭
Naiselta - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Söpöö😍Vaikka "etuvarustus" viittaa yleensä mieheen. Ja minua kehutaan eniten IRL "takavarustustuksesta"🤭
NaiseltaTietäisitpä mitä ajatuksia, söpön siistin tuhmia, lantion seutu voi oikealla mielentilalla herättää. Joku muu onnekas saa oikeuden päästä sinne, mutta ei sillä väliä. Jo mielikuvat supervoimien suljetusta alueesta, mitä ei saa edes nähdä, korvaavat vielä pidemmälle menevän.
m-n - Anonyymi00009
Kaivattusi on varmaan Pohjois-Koreasta kotoisin oleva nainen nimeltään Rin Toi Hin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
NaiseltaOnpa palstasetä evoottinen feikkidialogi, sopii palstan kehitystasoon. T naiselta
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
NaiseltaOnpa palstasetä evoottinen feikkidialogi, sopii palstan kehitystasoon. T naiselta
- Anonyymi00006
Kyllä kirjoittaisin jos tietäisin kenelle kaunottarelle m>n
- Anonyymi00007
En anna infoa
- Anonyymi00011
No silloin et saa sinulle kohdennettua viestiä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
N8 voi eiiii hitsi mikä menetys lyt meen tappaa itteni kun en sua saa
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi juku onpa harmi. Sivusta
- Anonyymi00008
Do you wan't to look inside my soul?
https://www.youtube.com/watch?v=quTXOPDUrgU- Anonyymi00010
Järkyttävän biisin laitoit!
- Anonyymi00013
Pitää kuunnella paremmin myöhemmin. sivusta.
- Anonyymi00017
Kyllä minä kirjoittelen, mutta en uskalla vedenpitäviä tunnisteita laittaa, kun ei sitä tiedä keitä kaikkia täällä käy.
- Anonyymi00018
Siksi, kun 💔💔
- Anonyymi00019UUSI
Mä haluan nyt jotain oikeaa. Siksi panostan itsekin siihen oikeaan, en tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1827742Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1415312Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/974168Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y622821- 2822449
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1352347Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5762170Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont812142Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi102074Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.41309