Js arvoseluakin aivan eri tasolla kuin tavallisen ihmisen, eli jos joku Riikka Purrakin sanoo että kuokkii kakkaa ja ripuloi kännipäissään, niin häntä saa arvostella.
Kuin myöskin Petteri Orpoa saa arvostella lausunnostaan jossa paljasti että ei tieä yhtään mitään mitä Suomen valtiossa tapahtuu
Oikeasti niin poliitikkojen pitää kestää kritiikkiä omista sanomisistaankin.
4
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poliitikko on tinsä valinnut. Jokaisella veronmaksajalla on oikeus arvostella ja ottaa kantaa päätöksiin. Veronmaksajan tehtävä opposition ohella on kyseenalaistaa ja antaa näkemyksiä. Jos tätä ei kestä, on väärällä alalla. Jos minä olen töissä ja perseilen, otan palautteen vastaan työn johdolta. Kansa on päättäjien maksu mies, kansalla on oikeus olla eri mieltä. Valitettavasti politiikka suomessa on pilalla. Kannatuslukuja tiiraillaan liian pitkällä tikulla. Jos menee huonosti, aletaan puhua jostain asiasta josta äänestäjät tykkää. (Esimerkkinä nyt vaikka persut. Kannatus lompsahti alamäkeen, otetaan hätäase käyttöön ja aletaan vouhottaa maahanmuuttajista toivoen että köyhä unohtaa köyhyytensä ja innostuu uudestaan. Politiikassa jokaisen äänestäjän pitäisi äänestää asioita, ei puoluetta. Lyön vetoa että suomessa ei ole ainuttakaan ihmistä joka on vuodesta toiseen samaa mieltä joka asiassa kuin joku puolue. Silti huudetaan ja peesataan pää punaisena. Ei nähdä metsää puilta. Joskus vaan on niinkin että maailman muuttuessa, myös mielipiteet muuttuu. Siinä ei ole mitään väärää. Tänään ei voi olla mitnkään samaa mieltä joka asiassa kuin esim -60 luvulla. Mutta mitäs me lampaat. Itse olen sitoutumaton ja äänestän asioita. En mielly ihmiseen tai puolueeseen.
- Anonyymi00002
Demokratiassa kansalla on oikeus arvosella päättäjiä.
- Anonyymi00003
Suomen vaalijärjestelmä (pois lukien presidentinvaali) on henkilö- ja puoluevaalin yhdistelmä, jossa yhdellä numerolla äänestetään sekä henkilöä että puoluetta.
Puolue saa aina sen äänen, vaikka ehdokas ei pääsekään läpi. Koska järjestelmä on tämä, niin puolueen valinta onkin se tärkein seikka. Puolue niitä asioita ajaa. Eri puolueet ajavat eri asioita ja eri periaatteita.
- Anonyymi00005
Kuumat kuvat ja chatti täällä 🍓 Tsekkaa! https://Nicole.hoty.lat/Nicole#/?/?/t4x12wfsl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain24911616Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13710933Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356258Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2135118Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1523576- 1743518
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532418Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3221932Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101768Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161664