3 kertaa paukahti ,minä en voi enään niitä ampua olen niille allerginen pahasti kuolen jos ammun verenmyrkytykseen.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ja sitten heräsit..
- Anonyymi00002
Niin... jos kuolee, yleensä sitten vain kuolee, mutta ei kukaan kuole "pahasti"!! ??
Kerropa vielä, kuinka ammutaan " verenmyrkytykseen" ????
Vai onko kysymys siitä, että lääkkeet ovat jääneet ottamatta, vai että ottamiasi, ei apteekista saa!! Itse vaikkaan jälkimmäistä!- Anonyymi00005
Olen allerginen ruudin savulle ,kurkkuni rupeaa kovasti vuotamaan verta meinaan tukehtua siihen ,hyvä jos täys kielto tulisi . 🤮Omia pommeja tekemään rupiavat vaan.
- Anonyymi00003
Pakkasherra pommittaa, onko moinen hemmo jo unholaan jäänyt. Eikä siihen pakkasen paukkeessa kuole verenmyrkytykseen.
- Anonyymi00004
????
- Anonyymi00006
Olisko heillä rahaa liikaa,kun vara ampua taivaalle euroja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681641- 1141246
- 1291191
- 1411042
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25934- 111842
- 54582
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.157556Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500