Onko sinulla semmoinen tapana yleensäkin? Olen itsekin ilkeillyt, mutta vain oman katkeruuden tunteen takia joka johtui tunteiden yksipuolisuudesta. Minulla ei ole tapana ilkeillä, mutta en tietenkään mikään pyhimys ole. Anonyyminä on helpompi olla ilkeä ja purkaa omaa huonoa mieltä.
Kysyisinkin, että miksi ilkeilet välillä?
9
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos joku on vatipää
- Anonyymi00003
Meidän yksi asukas mies kirjoittelee tänne päivät päästään. Sen vaimo makaa vihanneksena toisessa huoneessa. Mies on jo seitkytkahdeksan vuotta. Naistrn kuvia kone täynnä. Käy vain syömässä kun pyydetään. Se on sen elämä nyt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meidän yksi asukas mies kirjoittelee tänne päivät päästään. Sen vaimo makaa vihanneksena toisessa huoneessa. Mies on jo seitkytkahdeksan vuotta. Naistrn kuvia kone täynnä. Käy vain syömässä kun pyydetään. Se on sen elämä nyt.
No voi juku trollisetä, se on varmaan jonkun palstalaisen naapuri sitten summuuta
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
No voi juku trollisetä, se on varmaan jonkun palstalaisen naapuri sitten summuuta
On kyllä ihan totta iso tietokone nurkassa ja naputtelee saahan hänelläkin elämää olla. Ei voida kieltää.
- Anonyymi00002
Kyllähän siitä sen kuvan kieltämättä voi saada, mutta on kiva välillä heittää vähän hetulaa; itseäni näin lainaten 'ei semmoista vitsiä, josta ei reilusti yli puolet totta'.
- Anonyymi00005
Et siis ole kirjoittanut vaan niitä mukavia juttuja. Ymmärrettävää, että monikin asia turhauttaa, se kaikilla sama välillä.
- Anonyymi00006
Luulen että pelleilet kanssani.
- Anonyymi00007
Sinulla vaikuttaa olevan aika vahvoja väitteitä tätä palstaa kohtaan. Ikäänkuin olisit sen verran syvissä vesissä, että tämä palstasetä olisi joku naisoletettu, jolle tulkutat milloin mistäkin ja esität kaikenlaisia epäilyksiä. Sikkiä
- Anonyymi00009
Vastasitko omaan kysymykseesi? Täällähän on helppo purkaa kiukkuaan ja kerrata asiat. Voi lopulta päästää irti ja pyyhkiä mielestä koko turhakkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1474774Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799