Rakkaus loppuu mies

Anonyymi-ap

Kun et anna rahojasi minulle

44

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ymmärrät varmaan et parhaimmat naiset ovat sellaisia, jotka pystyvät tarvittaessa itsekin hankkimaan rahaa ihan omin voimin. Tärkeintä ei kuitenkaan ole kuka antaa vaan se, että osaa antaa itsestään edes jotain eikä ole puhdas hyväksikäyttäjä. Sellaisia tästä maailmasta löytyy ja he eivät ole kovin hyvässä suosiossa.

• Anonyymi00002

Muista marinoitua palstaäijän päälleliimatuissa provoissa, joista ei yhtään tule esiin esim se, että ko äijää vtuttaa kuin pientä oravaa kun ei ole naisia eikö rahnaa jne. Vaikutat erittäin karmaisevalta tyypiltä. T naiselta

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Muista marinoitua palstaäijän päälleliimatuissa provoissa, joista ei yhtään tule esiin esim se, että ko äijää vtuttaa kuin pientä oravaa kun ei ole naisia eikö rahnaa jne. Vaikutat erittäin karmaisevalta tyypiltä. T naiselta

Olet vähintään outo. Vaikka miehellä olisi miljoonia, voi hän silti arvostaa naisia, jotka luovat omaa uraa maailmalla. Taidat olla ”pikkurikas” mies, joka elostelee hetken rahoillaan ja reteesti kännipäissään melskaa: ”Minä mies maksan kaiken, olen rikas mies, minä päätän myös kaikesta, olet minun nainen!”.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Unohdit mainita kävyn alemmuuskompleksin mitä tulee kokoon. Ilmeisesti se kattaa kaiken fysiologisen...

Prööt prööt vaan ja sokeripalaa palstaäijälle

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olet vähintään outo. Vaikka miehellä olisi miljoonia, voi hän silti arvostaa naisia, jotka luovat omaa uraa maailmalla. Taidat olla ”pikkurikas” mies, joka elostelee hetken rahoillaan ja reteesti kännipäissään melskaa: ”Minä mies maksan kaiken, olen rikas mies, minä päätän myös kaikesta, olet minun nainen!”.

Mitä henemettiä minä just palstaäijä luin

• Anonyymi00019
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Lopeta jo tuo iankaikkinen länkytys katkera nainen.

• Anonyymi00023

Kuka on rakkauden arvoinen?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Häpeä varjoosi?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko tämä minun kirjoittelu jotenkin sinun todella uskottavien tarinallisuuksien tiellä, katkera nainen, yksäri?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko tämä minun kirjoittelu jotenkin sinun todella uskottavien tarinallisuuksien tiellä, katkera nainen, yksäri?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Häpeä varjoosi?

Avaa toki lisää lausumaasi, en ymmärtänyt

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Häpeä varjoosi?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Häpeä varjoosi?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä henemettiä minä just palstaäijä luin

Ehkä kerroin sinusta.

• Anonyymi00004

Joiltakin muilta voi loppua myös jotain.

• Anonyymi00005

joku sanonta niin yksin synnyt aivan yksin ja yksin myöskin kuolet.

Elämä on vain kuoleman odottamista.

jotain autoista juttua niin hölmöä mitata kiihtyvyyttä 0-100km/h mittaisivat kiihtyvyyttä alueella 200km/h- 300km/h, joku Ferrarin F40 vaikka

• Anonyymi00007

Tärkeää kuitenkin on ettei ihminen voi päättää toisen elämästä. Vaikka puukottaisi tuhat kertaa jonkun kehoa, et voi tietää miten ihmiselle käy, koska henkinen olomuoto on elämän ydin ja keho on periaatteessa tyhjä kuori, vähän niinkuin kotilo etanalla. Ennen kaikkea et voi tietää mitä itselleen pahan työn jälkeen voi käydä. Jos luonnon mekanismiin on rakennettu tekijälle rangaistuksia henkiseen ja psyykkiseen maailmaan, niin ne voivat olla paljon pahempia kuin fyysiset rangaistukset, joihin pystyy itse edes hiukan vaikuttamaan.

• Anonyymi00008

• Anonyymi00016

Sinulla se tämä äänetön huuto on pitkään jatkunut ja ties mitä ihania sutkautuksia olemme nyt missanneet mitöä tykkään tämän äijän aloituksiin laitella. T

• Anonyymi00009

Ihme juttu, miten paljon raha voi liikuttaa. Jos tekis, vaikka seteleistä maton ja katsoisi sitten ottaako se tuulta alleen ja voiko sillä lentää.

• Anonyymi00012

Rakkaus loppuu niin rahat riittää...

• Anonyymi00014

Totta tääkin kyllä

• Anonyymi00017

sun rahat menee lapselle jos menehdyt synnytyksessä🤗

• Anonyymi00036

Onpa ihana ajatusistuke, aloittajaäijä äitis on varman todella ylpeä sinusta👍

• Anonyymi00037

• Anonyymi00038

• Anonyymi00018

Hehehehee

• Anonyymi00020

mene köyhä huijari kyykkyyn ja sen jälkeen oikeisiin töihin🤬

• Anonyymi00021

Joo, lopeta ne dj keikat

• Anonyymi00022

Kuka mies kenelle naiselle ni tietää erota susta ennen kun pilaat hänet peruuttamattomasti

• Anonyymi00024

Takaan sen.

• Anonyymi00027

Se on kyllä hyvä.Mitään ei ole koskaan kyllä ollutkaan

• Anonyymi00028

Selvä trolli.

• Anonyymi00029

jouduin minäkin sen käymään läpi ja sen väkivallan ja muun. joten nyt sanaa teille, iskuja töihin, kotiin ja elämään. se mitä tahdotte sitä hakataan.

• Anonyymi00039

No voi juku koko universumi varmaan pyörii gubbe sen ympärillä, että olet saanut joskus käkättimeen ja tämä loitsuaminen ilmeisesti korjaa näitä kokemuksia

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No voi juku koko universumi varmaan pyörii gubbe sen ympärillä, että olet saanut joskus käkättimeen ja tämä loitsuaminen ilmeisesti korjaa näitä kokemuksia

Olet just se trolli itte.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Olet just se trolli itte.

Eli onko väittämäsi tai kaiken teoriasi, että jostain syystä kaikki tämä vaiva? Sitten menee kyllä jo aika kehnosti jos

• Anonyymi00040

Reijän tarkkailua

• Anonyymi00053

Oletko tipahtanut pienenä bassinetista päälles?

• Anonyymi00041

minä minä hakkaan takaisin miehiä ja naisia ja heidän elämää ja mistä tykkäävät sitä hakataan, mitä haluavat sitä viilletään ja hakataan. ja lisänä kaikkea inhottavaa ja ikäviä juttuja.

• Anonyymi00048

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Etkö saanut taaskaan sanailtua palstasedälle jotain kuuluisaa viimeistä sanaa ja mitä tämä sisällön katoaminen mahtaa kertoa sinulle? Syynissä olet se on varma sitä saa mitä tilaa vai miten se nyt menikään

• Anonyymi00049

Lompsaa täytyy täyttää tietenkin. Sellaisia naiset tuppaa olemaan,

• Anonyymi00055

naiset tekevät itse työtä, jos mies ei anna täytyy miehen korvata. ja ihan itsestään ja omista, eikä. viedä muilta korvauksia. tuo saa tuolta ja tuo tuolta. oksettava touhua. jokaisen tulisi itse tai avioliitossa pärjätä, jokainen voi hetkellisesti tarvita joskus jeesiä mutta pääasiassa jättäkööt syöjät väliin että jokainen pääsee johonkin työhön ja tekemään rahaa

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      288
      7460
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      52
      3909
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3438
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      71
      3168
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2837
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      38
      2644
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2498
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      53
      2253
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2043
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1911
    Aihe