mutta nainen haluaa teidät vain jos teillä.on rahaa. Turha yrittää katkerana sumuttaa ja puhua jostain rakkaudesta.
Palstan katkerat miehet väittää ettei asia olisi niin
9
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitään rakkautta ole. Ansojen viritystä. Kai siitäkin vähän tienaa. Yrittävät saada ihmisiä jostain kiinni, kun pitävät muita yhtä tyhmänä, kuin itse ovat. Meneehän se elämä niinkin.
- Anonyymi00002
- Anonyymi00003
Taustalla jotain muuta kieroutunutta, joka 🚩ja on vaan helpompi sanoa, että raha ratkaisee. Veikkaan
- Anonyymi00004
Valitettavasti ei pidä paikkaansa.
-nainen - Anonyymi00005
Jatkuvasti rahaa painottava mies on kyllä 🚩. Arvomaailmaaltaan jotenkin kieroutunut. Toki taloudellinentasapaino tuo elämässä turvaa. Muttei sen pitäisi olla rakkauden perusta. Monesti unohdetaan että sitä elämää voi rakentaa myös yhdessä.
- Anonyymi00006
Älä yleistä. Kaikki eivät ole rahan perään.
Marika - Anonyymi00007
Jokaisella lienee mielipide tästä asiasta.
Totuus on ehkä kivulias joillekkin ihmisille. Jos mies puhuu taukoamatta rahasta, varallisuudestaan ja käyttäytyy tästä johtuen ylimielisesti. Usein voidaan kallistua mielipiteelle, että hän onkin kaikkea tuota ja ei siis niin mukava tuttavuus. Rahalla on mielestäni hyvin vähän tekemistä aitojen tunteiden ottaessa vallan. Mutta mikä on sitten sitä aitoa kiinnostusta juuri sinuun?
Sopimattomat puheet viitaten seksiin ja haluun vaikka olette vieraita ihmisiä toisillenne.
Kyllä nousee ihokarvat pystyyn inhosta koska usein niin läpinäkyvää. on!
Riippuu tietysti siitäkin, että millainen tilanne ja millainen mies.
Yksi ja sama totuus ihmisten välillä, aina ollut tällä tavalla.
Rehellinen tutustuminen ja ajan viettäminen yhdessä, sitä kautta tutustuminen ja kiinnostuksen selvittäminen. - Anonyymi00008
Pike puhuu
- Anonyymi00009
Älä horise. Itse kullakin on tiukkaa joulun jälkeen ja silloin kiristetään vyötä. Syödään tuppipottuja ja kartellaan alennusmyyntejä.
Tuo on naisvihaa ja keskenkasvuisten kollien juttuja. Luette keltaisesta lehdistöstä, että joku nainen etsii elättäjää. Bingo. Paluu takaisin 1600-luvulle. Naiset etsii vain miestä ja sillä selvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393