56v, 185/85 ukkomiehen 18/5 kyrpä kaipaa vieraan käden kosketusta...
Oulusta halukasta käsityöläistä?
25
732
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saman ikäinen mies oulusta olis halukas toteuttamaan toiveesi.komea kalu sinulla.
- Anonyymi00009
Olen se samanikäinen oulun mies joka tarjoutui sinulle käsitöihin.en oikein haluais sähköpostin välityksellä laittaa kun ei oikein voi siihen luottaa.oisko muuta mahdollisuutta sopia
- Anonyymi00007
Onnistuu kyllä. Olen 49v mies.
- Anonyymi00008
Olisko halukasta tekeen kädellä minulle, voisin minäkin tehdä sinulle. Kiinnostaisi saada koskea
kalua.- Anonyymi00010
Samoin
- Anonyymi00018
Sama täällä , missä päin Oulua
- Anonyymi00012
Samoin hauisin koskea, tuntea seisova kalu kädessä, nähdä laukeavan. Haluisin itselle myos
koskettelun, ukm - Anonyymi00013
Kiihottaa ajatuskin kun yhtäkkiä tuntisi kuinka vieraan miehen kädet puristaisivat persettäni ja sen jälkeen kädet liukuisivat takaa vyötäröä pitkin etumukselle puristelemaan ja tutkimaan kalua sekä kasseja.
Jalassani olisi vain liukkaat adidaksen nappiverkkarit, joten paisuvaa kalua olisi helppo "työstää".
Olisikohan Oulun suunnilla mahdollisesti mahdollisesti "työstäjää"?
Postia voi laittaa bsctra@gmail(piste)com- Anonyymi00025
Ootko minkä ikäinen ja kalun koko?
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ootko minkä ikäinen ja kalun koko?
42 ja koko on sopiva täydessä mitassaan ;)
- Anonyymi00014
Olis täällä himokas saman ikäluokan mies
- Anonyymi00019
Onpa paljon Oulusta. Mä m57 Oulun alapuolelta jonkin verran. Halukas touhuilemaan ihan vakituisesti...
- Anonyymi00023
Ukm 58v.oulun eteläpuolelta on kiinnostunut kans...
- Anonyymi00020
Mies työkamppeet päällä vois tulla antamaan kosketusta ja helpotusta loppuun saakka.
- Anonyymi00021
Minäkin oulusta.kiinnostaisi kyllä runkata sinulta paineet pois.olen yli 50v
- Anonyymi00022
Käsityöt kiinnostaa, kaipaan kädenkosketusta,
en itse ole koskenut mutta haluan myös.- Anonyymi00024
Miten saamme yhteyden
- Anonyymi00026
Oulun läheltä itsekin, runkkaan mielelläni toiselle orgasmin, otan suuhun jos haluat. antsu1961 at outlook.com
- Anonyymi00027
Kiva ois runkata ja spermat kalun päälle....
- Anonyymi00028
Ihana nähdä kullisi laukeavan, sperman tulo,
näkisit minunkin, olen kiihottunut sjatukdesta
ksnssasi. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihana nähdä kullisi laukeavan, sperman tulo,
näkisit minunkin, olen kiihottunut sjatukdesta
ksnssasi.Ihme sana tuli "sjatukdesta " ja toinenkin.
Tarkoitin ajatuksesta olla kanssasi ja runkata
toisiamme, haluisin nähdä ja koskea. - Anonyymi00030
Saisit runkata spermasi kaluni päälle, minä sinun
kalusi päälle. Hierottaisiin kaluja toisiinsa, annettaisiin tulla, - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Saisit runkata spermasi kaluni päälle, minä sinun
kalusi päälle. Hierottaisiin kaluja toisiinsa, annettaisiin tulla,Ois ihanaa m58ukm
- Anonyymi00035
Aloittajan tavoittaa giggelheim(at)gmail.com
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820