Me molemmat kärsitään samankaltaisista ongelmista ja uskon että molemmat on älykkäitä, vahvaluontoisia ja kilttejä. Kumpikaan ei oo vaan päässyt täyteen loistoonsa, traumataustan, keskittymishäiriöiden ja muiden juttujen takii, se vie aikaa parantua ja kyetä saamaan asioita aikaseks, älystä ja lahjoist ei oo puutetta, molemmat on tosi tasokkaita, vaativia, ihmissuhteista itteensä asti, vaik se ei aina näykkään.
Haluisin oikeasti vain jakaa viisauteni ja rakkauteni, sun tueksi kaikessa. Sydän tietää totuuden, pahaa ihmistä en rakastanut, ehkä rikkinäistä tai eksynyttä?
Kun sä todella oot niin kiltti ja ihana mitä ei heti ulkopuoliset huomaa, niin olisi kunnia ja varsin ihanaa saada näyttää välittämistä ja hoivaa.
Myöskin ehkä sitä määrätietoisuutta ja dominoivuutta, jota toivot? En ole mikään tossikka, oon vaan erityisen herkkä ja etenkin sä saat mus sen aidon puolen esiin.
En tiiä onko sekin omaa vainoharhaisuutta vaan et olisit ylimielinen ja egoistinen ja kokisit mut liian heikkona sulle, kun et oo kuiteskaan tyhmä...
Oon pahoillani elämässäs viimeaikaisista menetyksistä, mä haluaisin tukea ja auttaa sua enemmän, mutta jos et halua mun apua, en voi tehä mitään.
Toivottavasti menee oikealle ilman tunnistettakin... 🩷
Haluisin rakas tukee sua, ja olla sun turva vaikeessa tilantees
36
616
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ikävästi nar-nar-narahtelee tuo viesti.
- Anonyymi00003
Ai tämä palstaäijän autuas selostus jonkun naisen olemuksesta jotain luonteenpiirteitä hatusta keksien ja kuin paperinukella leikkien. T naiselta
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai tämä palstaäijän autuas selostus jonkun naisen olemuksesta jotain luonteenpiirteitä hatusta keksien ja kuin paperinukella leikkien. T naiselta
Eli ymmärrä yksärinkertainen että se on ohi jo sinun skeemailusi ja lämmin kiitos näistä kuluneista vuosista
- Anonyymi00022
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sä oot vaan kateeellisuudesta noi katkera.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sä oot vaan kateeellisuudesta noi katkera.
Kerrotko tästä teesistäsi hieman tarkemmin kenelle olen yksärisen sarvinen kateellinen ja siksi katkera, vähän vajaaksi jäi vielä toistaiseksi tämä ad hominem
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kerrotko tästä teesistäsi hieman tarkemmin kenelle olen yksärisen sarvinen kateellinen ja siksi katkera, vähän vajaaksi jäi vielä toistaiseksi tämä ad hominem
Toi T-nainen on kateellinen selkeesti. Se joka horisee palstagubeista. Naiset on miehiä, ja miehet naisia. Jos teksti on ”liian hyvä”, niin se ei voi olla sen sukupuolen kirjoittama, kuka allekirjoittaa tekstin. Ja ilmeisesti allekirjoituskin on hänen mielestään vain hämäyksen vuoksi.
T naispuolinen sherlock holmes.
- Anonyymi00002
Aina apu ja tuki on tarpeen,
Voi viestittää ja soittaa millon vaan.- Anonyymi00036
Tää ei oo ainakaan mun pupsilta. Hälle voi kyllä laittaa ties mitä, mutta hän ei vastaa.
- Anonyymi00005
Rakastan sua
- Anonyymi00006
Pupsi ei ollukaan kuollu. Hurraa.
- Anonyymi00007
Hyi hlvetti.
- Anonyymi00026
Joo nämä palstaäijän paperinukkeleikit on karmaisevaa luettavaa
- Anonyymi00008
Ei ole joo ihan joka mutteri kohdallaan ihmisellä joka stalkkaa naista josta on kiinnostunut jonka kanssa toivoisi pariutuvansa.
- Anonyymi00027
Niin vintillä tuulee asvaltti kiiltää jne
- Anonyymi00009
On hyvin todennäköistä lääkärin että itselläni nuo linkyttyy vaan auraoireisiin koska en ole muuten mitenkään ahdistukseen taipuvainen ihminen.
- Anonyymi00029
Joo minä kans kävin aloittajaäijä kuvauttamassa auran, mutta oli väärinkäsitys se olikin vain röngten. Vttuu
- Anonyymi00010
Mitäs sä ajattelit oikeasti tehdä
Jos kiva puhe ja lässytys ei riitä tueksi?- Anonyymi00033
Ylös vätykset menkää parturiin ja tehkää hyvin? Emt sivusta
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ylös vätykset menkää parturiin ja tehkää hyvin? Emt sivusta
Henkilöön menevä loukkaus tunnistettava on poliisille tama heti
- Anonyymi00011
Et ole heikko. Mistä olet semmoisen saanut päähäsi?
- Anonyymi00012
Silloin kun ihminen kokee toisilta voimakastakin negatiivisuutta, olisi liian sekopäistä hymyillä ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kyllä se nostaa väkisinkin itsesuojeluvaistoa esiin, mikä tarkoittaa myös sitä, että voi epäillä sellaisiakin ihmisiä pahan teosta, jotka haluavat olla toisen tukena. Elämäni suurin järkytys on ollut kohdata niin itsekeskeisiä ihmisiä, joilla ei näytä olevan mitään myötätuntoa toisia kohtaan. Erityisesti myötätuntoisille se on elämän suuri järkytys. Ainoastaan positiiviset teot voivat vahvistaa luottamusta ja sellaisia minäkin haluan tehdä, ellei negatiivinen energia pilaa liikaa elämää.
- Anonyymi00019
Tuo on totta! Se aiheuttaa juuri sitä, että epäilee kaikkia, eikä pysty luottamaan keneenkään! Jos kyse olisi ollut vaikka vain parista vuodesta, mutta kyseessä on vuosia paljon enemmän!
- Anonyymi00020
Juuri näin. Todella nappiin osuttu tämä kirjoitus!
Niin pitkään kun palstalla arvuutellaan yksittäisen ihmisen elämää ja kaikkea siihen liittyvää.
Niin pitkään ollut epämääräistä käyttäytymistä, häirintää vento vieraiden ihmisten taholta ja kaikenlaisia älyttömiä oletuksia.
Kun luette tätä palstaa, niin mietittekö koskaan kuka tuonkin kaatopaikalle kuuluvan olettamuksen sylkäisi suustansa. Oikeasti oletteko ihmiset kuinka yksinkertaisia?
Kirjoitatte palstalla mitä tykkäätte kanssaihmisistä, haukutte, arvostelette ulkonäköä ja mikä röyhkeintä olisitte tunkemassa teille vieraan ihmisen sänkyyn vaikka jo huomenna jos pääsisitte. Jos teitä ahdistaa, vaivaa jotkut asiat. Hoitakaa se oma päänuppinne kuntoon, ennen kuin tyrkytätte itseänne lähempään tuttavuuteen.
Palsta ei innosta ketään ihmistä hyväntahtoisuuteen eikä se motivoi ketään mihinkään positiiviseen.
- Anonyymi00013
Kaipaan ja rakastan sua❤️
- Anonyymi00014
Niin minäkin haluan ❤️
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin minäkin haluan ❤️
❤️
- Anonyymi00015
En tarvi tukea, seison omilla jaloillani loppuun asti. Jos oli mulle.
- Anonyymi00017
Naisen tekstiä.
- Anonyymi00024
Höpö höpö.
- Anonyymi00031
Tarkoitatko tällä tulkinnalla joka ei pidä edes sek sukupuolen osalta paikkaansa sitä, että henkilöit fakkiintuneesti tätä yksilöä? Ilmaisutyyli on jo itsessään hyvin latautunut.- TT
- Anonyymi00018
Älä nyt enää viitti mua ei enää mikään käännytä hullu olet ja sellaiaena pysyt itse olen nyt lapseni kanssa
- Anonyymi00030
No onpa aloittajaäijä reipasta ootko yh-iskä tällä kertaa vai se vakio perheenäitihahmo mihin sinun fiksaatio kohdentuu
- Anonyymi00021
Voisit kyllä auttaakin. Lähesty niin jutellaan.
- Anonyymi00023
Bubu.
- Anonyymi00028
Hoivan ymmärrän nainen. Sehän se parasta on.
- Anonyymi00034
Tää kuulostaa hyvältä. ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1474774Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799