hölisee ja meuhkaa. Jos sä oisit täällä ja kävisit jotain sanomassa niin ehkä uskoisivat, että hiljaisuusajan jälkeen ollaan meluamatta.
Alakerran naapurit taas
12
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyväksikäyttöä moinen! Eihän miestä saa pyytää hoitaa enää ikäviä juttuja van miesvauvat tulee tuudittaa yksisarvisiin ja sateenkaariin……
- Anonyymi00002
Ai,niin. Unohin. Sorge. Ollaankin jo 2026 vuodessa.
- Anonyymi00003
Ja sieltä tulee sitten ikuisesti kivat välit, eikö ihmiset yleensä jätä lapun.
- Anonyymi00004
Pitäis kirjoittaa varmaan jollain Etelä-Aasian kielelellä, niin menee vähän vaikeaksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitäis kirjoittaa varmaan jollain Etelä-Aasian kielelellä, niin menee vähän vaikeaksi.
Lentosuukostakin toki menisin, sen tarvii jos sieltä tulee joku puukon kanssa ja tulee viimeinen päivä. Ääriskenaario.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lentosuukostakin toki menisin, sen tarvii jos sieltä tulee joku puukon kanssa ja tulee viimeinen päivä. Ääriskenaario.
Ihan lapsiperhe. Hieno auto ja pelit.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
En toki mihinkään vaaralliseen paikkaan pyytäisi menemään. Lapset huutaa kurkku suorana. :D
- Anonyymi00005
😠🪓
👔🤌 - Anonyymi00006
toizilla saattaa olla liiankin KANTAVA ÄÄNI
- Anonyymi00008
Kuulostaa enemmänkin keilahallin ääniltä välillä.
- Anonyymi00009
Onko riehujan nimi Reijo The Riehuja tai joku Ville Vallaton?
täällä on aika hiljaista sinänsä paitsi joku tyttö joka säikäyttikin minua kai joku Mortal Kopat peli tai jotain rappukäytävässä - Anonyymi00012
No, nyt on laitettu jopa vuokranantajalle sähköpostia tuosta naapurien metelöinnistä. Nukuin jonkun aikaa, mutta heräsin, enkä saa unta, kun paukkaavat ja mölisevät yms. Uuden vuoden aattona metelöivät vain klo neljään.
Miksi ne ei tajua sitä itse, että voivat olla häiriöksi vai eivätkö vaan välitä.. Ötyä palstalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054204Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572408Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768