Olen saanut taas päähäni odottaa sinun ilmestyvän elämääni, vaikka se olisi kaiken logiikan mukaan järjetöntä. Miksi tämä tunne ei hellitä? Jos olisit kiinnostunut, olisit suhtautunut minuun lämpimämmin ja olisit itsekin hakeutunut minun seuraani niin kuin minä hakeuduin sinun. Et tehnyt kuitenkaan niin. Miksi minusta silti tuntuu tältä? En kestä enää...
En kestä tätä enää
52
724
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska nainen olet hakeutunut seuraani?
- Anonyymi00002
En ole nainen.
- Anonyymi00003
Liikaa osallistujia.
- Anonyymi00004
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00005
Tälläisissä asioissa miehet on todella yksinkertaisia. Eivät ymmärrä miten herkkiä naiset ovat vaistoamaan asioita. Mikään peittely ei täysin toimi ja miehet silti uskottelevat itselleen että salailu kannattaa. Tää nyt vaan oli pohdintoa sivusta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tälläisissä asioissa miehet on todella yksinkertaisia. Eivät ymmärrä miten herkkiä naiset ovat vaistoamaan asioita. Mikään peittely ei täysin toimi ja miehet silti uskottelevat itselleen että salailu kannattaa. Tää nyt vaan oli pohdintoa sivusta.
En ymmärrä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on näinkin, vaikka alunperin ei siitä ollutkaan kyse... Oli vaan ylimääräinen ihminen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä kanssasi! Miehet eivät tosiaankaan ymmärrä, että naiset vaistoavat lähes kaiken, vaikka kuinka yrittäisivät peitellä asioita!
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on näinkin, vaikka alunperin ei siitä ollutkaan kyse... Oli vaan ylimääräinen ihminen.
Se toinen on sen tiennyt. On sen sinusta nähnyt.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä kanssasi! Miehet eivät tosiaankaan ymmärrä, että naiset vaistoavat lähes kaiken, vaikka kuinka yrittäisivät peitellä asioita!
Peitellä mitä? Voisiko joku nyt vastata siihen?
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi sulla oli ylimääräinen ihminen jos tämä kaivattusi oli jotain ihanan maagista?
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi sulla oli ylimääräinen ihminen jos tämä kaivattusi oli jotain ihanan maagista?
Tuo on joku sivusekoittaja.
- Anonyymi00007
Ainoastaan toisinpäin onnistuu. Minä en pääse ilmestymään sinne. Sinun on ilmestyttävä tänne. Mutta en minä sitä odottele. Elän elämääni eteenpäin. Jos et ilmesty, pikkuhiljaa paikkasi tietysti täyttyy, sille on jo tulijoita. Pitää vähän jo potkia niitä pois. Loputtomiin en kyllä jaksa.
Naiselta- Anonyymi00008
Jos olisit hän, niin olisit todella julma. Tykkäisit, mutta pitäisit epätietoisuudessa. Minä en voi lähestyä häntä enää. En ole nähnyt häntä enää. En tiedä mitä hän tekee nykyään. Sitä paitsi sain sellaisen kuvan, ettei hän välitä. Silti minusta tuntuu tältä, enkä pysty päästämään irti, niin hullua kuin se onkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos olisit hän, niin olisit todella julma. Tykkäisit, mutta pitäisit epätietoisuudessa. Minä en voi lähestyä häntä enää. En ole nähnyt häntä enää. En tiedä mitä hän tekee nykyään. Sitä paitsi sain sellaisen kuvan, ettei hän välitä. Silti minusta tuntuu tältä, enkä pysty päästämään irti, niin hullua kuin se onkin.
Joo, ei osunut. En ole hän. Ja kyllä hän tietää tekemisistäni. Ja voi paremmin tulla lähemmäs, kuin minä häntä, vaikka välimatkaa onkin.
- Anonyymi00010
Mitä sitten enää odotat?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä sitten enää odotat?
En odota mitään. Juurihan kerroin. Enkä tarkoittanut paikan viemisellä mitään rakkaussuhteita, vaan työ- ja kaveruussuhteita. Relax vaan sielläkin.
- Anonyymi00014
Miksi olen jumissa? Onko tällä tarkoitus, vai onko se vain pakkomielle? Epätietoisuus on niin kamalaa. Miksi näen merkkejä hänestä, jos se sitä ei ole tarkoitettu tapahtuvaksi? Kaikki muu kyllä ilmestyy elämään ajatuksen voimalla, mutta hän ei. Synkroniteetit olivat niin vahvoja, kun hänen kanssaan kohtasin. Se oli jotain niin uskomatonta. Niitä oli vaikea uskoa edes todeksi. Olin varma, että hän on juuri se, jota olen toivonut elämääni. Olin varma, että olimme tarkoitettu toisillemme. Luulen edelleen niin, vaikka järjellä sitä ei voi edes selittää. Ratkeaako tämä koskaan?
- Anonyymi00020
Kerroitko nuita asioita koskaan hänelle?Tai voisitko jopa vielä nuo hänelle kertoa?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerroitko nuita asioita koskaan hänelle?Tai voisitko jopa vielä nuo hänelle kertoa?
En kertonut.En silloin ymmärtänyt koko asian laajuutta. Uskaltauduin juttelemaan hänelle, vaikka minua pelotti niin kamalasti, tunne oli niin vahva. Jos hän ilmestyisi elämääni, niin kertoisin.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
En kertonut.En silloin ymmärtänyt koko asian laajuutta. Uskaltauduin juttelemaan hänelle, vaikka minua pelotti niin kamalasti, tunne oli niin vahva. Jos hän ilmestyisi elämääni, niin kertoisin.
Ota yhteyttä häneen?!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ota yhteyttä häneen?!
En voi ottaa. Ei ole enää numeroa. En sitä ikinä tallentanutkaan, kun ei ikinä viestitelty tietenkään.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
En voi ottaa. Ei ole enää numeroa. En sitä ikinä tallentanutkaan, kun ei ikinä viestitelty tietenkään.
Ette millään tavalla viesteilly?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Paperilapulleko hän sen numeron kirjoitti? Ja sen heitit pois? Aika alkeellisia selityksiä. Kyllä numerot löytyy, jos ne haluaa löytää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Paperilapulleko hän sen numeron kirjoitti? Ja sen heitit pois? Aika alkeellisia selityksiä. Kyllä numerot löytyy, jos ne haluaa löytää.
Ei ole ikinä antanut numeroa.
Eikä sillä ole väliä muutenkaan, hänen olisi pitänyt jo toimia itsekin, jos hän olisi pitänyt minusta. Ei sille ole mitään muuta järkevää selitystä, että hän ei ole elämässäni. Olen vain täysin järjetön, kun en suostu uskomaan sitä. Vaikka etsisin hänen numeronsa ja ottaisin yhteyttä, hän todennäköisesti jättäisi vastaamatta ja ajattelisi, että vieläkö tuo urpo yrittää. Sain sellaisen vaikutelman oikeassa elämässäkin, kun hänelle menin juttelemaan. - Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ette millään tavalla viesteilly?
Ei.
- Anonyymi00015
Voih "pikkuista". Logiikka on usein järjetöntä....ja rakkaus voi olla myös....Uusia tulee, koeta kestää!
- Anonyymi00016
Ei tule. Ei voi tulla. Se on jollakin maagisella tavalla kiellety minulta. Hankala selittää, mutta niin se vain on.
- Anonyymi00036
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei tule. Ei voi tulla. Se on jollakin maagisella tavalla kiellety minulta. Hankala selittää, mutta niin se vain on.
Onpa sinulle todella outo tapa ajatella!
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onpa sinulle todella outo tapa ajatella!
Minun tapani ajatella ei niinkään ole outo, vaan se miten muut ihmiset suhtautuvat minuun, on outoa. Kaikki haluavat, että jatkan yrittämistä, enkä luovuta, mutta silti jättävät minut yksin. Kukaan ei uskalla lähelle.
- Anonyymi00019
Minä todella taidan olla Jaska Jokunen, ei siitä ole enää epäilystäkään.
- Anonyymi00024
Sitten sinun on vain hyväksyttävä että niin se on!
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sitten sinun on vain hyväksyttävä että niin se on!
En halua hyväksyä sellaista kohtaloa. Jaska Jokusen elämä on ikuinen kiirastuli.
- Anonyymi00023
Jska on aina paska kikkelitön olio.
mutta mitenkäs unijuuiss akun itse aloin ihmettelemään mikähä nuni ollut kun joku peottokin poikittain, varmaan joku taistelu jotain hirviötä vastaan..unessa.- Anonyymi00028
Niin olen sen käsittänyt olevan jo vuosia sitten!
- Anonyymi00026
Entä jos piipahtaakin, silleen "kukkuu-kukkuu!" oisko se ihan kivaa. Aina välillä vähän.
- Anonyymi00030
Ei, vaan pysyvästi.
- Anonyymi00035
En saa tältä tunteelta rauhaa. En vain saa. Se ei nitisty mitenkään. Todennäköisesti kuolen tämä tunne mukanani, niin pelottavaa kuin se onkin.
Miksi pitää olla tämmöinen pässinpää?- Anonyymi00038
Mahtaikohan se liittyä mahdolliseen erityispiirteisýyteen. Usealla heistä on jumittumia moniin asioihin!
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mahtaikohan se liittyä mahdolliseen erityispiirteisýyteen. Usealla heistä on jumittumia moniin asioihin!
Joo. Olen erityispiirteinen kyllä. Tämä on kuitenkin jotain ihan erilaista.
- Anonyymi00037
Meitä kiellettiin tapaamasta. Etkö muista? Unissa me tapaamme useinkin ❤️
- Anonyymi00041
Milloin on kielletty? En sellaista muista.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Milloin on kielletty? En sellaista muista.
Ja kuka olisi kieltänyt? Olen kyllä tavannut unissa hänet usein. Viimeksi uudenvuodenaaton vastaisena yönä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ja kuka olisi kieltänyt? Olen kyllä tavannut unissa hänet usein. Viimeksi uudenvuodenaaton vastaisena yönä.
Ja miksi olisi kieltänyt?
- Anonyymi00046
Vastausta en saa näköjään.
Nevermore...- Anonyymi00047
Edgar Allan Poe on kanssamme
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mulla on korppi-medaljonki kaulassa tälläkin hetkellä.
- Anonyymi00048
en kyl ilmesty ikinä randomanonyymin elämään.
- Anonyymi00051
Tyhmä sä oot se on nähnty niin monet kerrat äläkä luule että ottaisin suhun yhteyttä kun et osaa edes käyttäytyä olet aivoista sekasin nulla on nyt vauva ja olen hänelle hyvä isä miyä sinä et antanut tehdä sulla ja mulla ei ole enää yhtään mitään eikä keskusteltavaa voit lopettaa sen mun kaipaamisen en ole enää kiinnostunut dinusta omapahan oli valintasi
- Anonyymi00052
Ei sinulle ollut tämä. Pitäisi olla lukutaitoiselle ihan päivänselvää.
- Anonyymi00053
Millä tavoin olen suhtautunut sinuun jotenkin kylmästi?
Mn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555