Välitilassa ja odotan että kohta alkaa tapahtua. Elän aina 7 vuoden sykleissä ja nyt uuden syklin aika. Kerran seitsemässä vuodessa luon nahkani ja muutun joksikin muuksi
Peli ei ole vielä pelattu loppuun. Punnitsen eri suuntia ja mahdollisuuksia.
Mutta niin tekee koko maailma. Meidän nuoruutemme ja lapsuutemme maailma kuoli viime vuonna. Mutta vanhat miehet hallitsevat vielä maailmaa, vaikka heidän aikansa on jo ohi. He aloittavat turhia sotia ja haluavat polttaa maailman mukanaan ennen kuin kuolevat
Elän nyt nainen jonkinlaisessa
22
474
Vastaukset
- Anonyymi00001
"7 vuotta Brad Pittinä". -sivu
- Anonyymi00002
Ehkä siis munkiksi, manageri tai guru voi tosin förata rahat
Ei kannata olla naiivi
- Anonyymi00004
Mikä mahtaa olla tämän turhan aloituksen mahdollinen pointti ?
- Anonyymi00005
Ei näistä ota selvää elävä Erkkikään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei näistä ota selvää elävä Erkkikään.
Erkkipä juuri
- Anonyymi00006
Valitettavasti se on juuri noin kuin kirjoitit liittyen tiettyihin vanhoihin miehiin. Ehkä heillä on jokin tarve vielä viimeisillä voimillaan saada jotain aikaan!
- Anonyymi00007
Naisen anatomia on niin ruman kuuloista tekstiä, että bannit on varmaan tulossa. Miten sitten pärjäään, miten käy perheen toimeentulon, syyskylvötkin jäi tekemättä. Onneksi tänne saa jäädä nämä minun järkevät kirjoitukset näkyviin vaikka kaikki huonot poistettaisikin.
- Anonyymi00008
Ihmisen solut vaihtuvat 7v välein ehkä se onkin hyvä ottaa siitä tavotteita ihan viisasta
- Anonyymi00010
Älä nyt ainakaan henkeäs pidättele. Totta tuo, meillä (minä ja hän) hauskasti myös 7 v ikäeroa. Itselläkin siis 7 vuoden sykli alkamassa. Ehkä edellinen sykli oli jotenkin kaaosta ja selviytymistä ja uutta, seuraavasta odotan tyyntä ja palautumista.
- Anonyymi00011
Keksit siis uuden vedätyshahmon itelles?
- Anonyymi00013
Mitähän tämä järjetön lausahdus mahtaa tarkoittaa- annappa paritsa (eli sinä ja varjöäänestäsi) arvaan- tämä sekava tilitys liittyy siihen kuvittamaan, mitä yritetään myydä muille, että joku nainen kirjoittelee ns vedätyshahmoja🙄 itselleen ja muutenkin pakkomielteen mukaisesti vastaa kaikesta kirjoituksesta mitä täällä esiintyy? T naiselta tämä- menkää jo eteenpäin majakka ja perävaunu
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitähän tämä järjetön lausahdus mahtaa tarkoittaa- annappa paritsa (eli sinä ja varjöäänestäsi) arvaan- tämä sekava tilitys liittyy siihen kuvittamaan, mitä yritetään myydä muille, että joku nainen kirjoittelee ns vedätyshahmoja🙄 itselleen ja muutenkin pakkomielteen mukaisesti vastaa kaikesta kirjoituksesta mitä täällä esiintyy? T naiselta tämä- menkää jo eteenpäin majakka ja perävaunu
Tais osua ja kolahtaa kuvaa suhun ku älähit noin pahasti. Halit sinne vaan.
- Anonyymi00012
Ööb
- Anonyymi00019
Böö
- Anonyymi00015
Joo et voi ainakaan jatkossa leikkiä jotakin netistä tempaista Idle kingiä minulle🤣
Minua ei enää ole
Naiselta.- Anonyymi00017
Ai jaa
- Anonyymi00016
Οκ —Ⅶ—
- Anonyymi00018
Pian koittaa aika uus🙏
- Anonyymi00020
Ok, mun seuraavaan väliaikaa on vielä vajaa pari vuotta...sekava mutta tasoittava jakso meneillään.
- Anonyymi00021
Minä tiedän nahoissani että 7 vuoden tai no ainakin
Viiden vuoden
Eli hevosen vuohen ,apinan,,koiran ja sian vuodet epäonnen vuodet on tulossa ... Kukon vuosi jossain välillistä on parenpi minulle ja rotan vuonna sykli kääntyy seuraavan kerran
Oien puinen härkä kiinalaisesta ...
Sivusta ... - Anonyymi00022
Tästä olen aivan samaa mieltä.
- Anonyymi00023
Ai siis mistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3914439Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit174243Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483779KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1142807Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102457Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511952Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181928- 1231870
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439