Elän nyt nainen jonkinlaisessa

Anonyymi-ap

Välitilassa ja odotan että kohta alkaa tapahtua. Elän aina 7 vuoden sykleissä ja nyt uuden syklin aika. Kerran seitsemässä vuodessa luon nahkani ja muutun joksikin muuksi

Peli ei ole vielä pelattu loppuun. Punnitsen eri suuntia ja mahdollisuuksia.

Mutta niin tekee koko maailma. Meidän nuoruutemme ja lapsuutemme maailma kuoli viime vuonna. Mutta vanhat miehet hallitsevat vielä maailmaa, vaikka heidän aikansa on jo ohi. He aloittavat turhia sotia ja haluavat polttaa maailman mukanaan ennen kuin kuolevat

22

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"7 vuotta Brad Pittinä". -sivu

• Anonyymi00002

Ehkä siis munkiksi, manageri tai guru voi tosin förata rahat

Ei kannata olla naiivi

• Anonyymi00004

Mikä mahtaa olla tämän turhan aloituksen mahdollinen pointti ?

• Anonyymi00005

Ei näistä ota selvää elävä Erkkikään.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei näistä ota selvää elävä Erkkikään.

Erkkipä juuri

• Anonyymi00006

Valitettavasti se on juuri noin kuin kirjoitit liittyen tiettyihin vanhoihin miehiin. Ehkä heillä on jokin tarve vielä viimeisillä voimillaan saada jotain aikaan!

• Anonyymi00007

Naisen anatomia on niin ruman kuuloista tekstiä, että bannit on varmaan tulossa. Miten sitten pärjäään, miten käy perheen toimeentulon, syyskylvötkin jäi tekemättä. Onneksi tänne saa jäädä nämä minun järkevät kirjoitukset näkyviin vaikka kaikki huonot poistettaisikin.

• Anonyymi00008

Ihmisen solut vaihtuvat 7v välein ehkä se onkin hyvä ottaa siitä tavotteita ihan viisasta

• Anonyymi00010

Älä nyt ainakaan henkeäs pidättele. Totta tuo, meillä (minä ja hän) hauskasti myös 7 v ikäeroa. Itselläkin siis 7 vuoden sykli alkamassa. Ehkä edellinen sykli oli jotenkin kaaosta ja selviytymistä ja uutta, seuraavasta odotan tyyntä ja palautumista.

• Anonyymi00011

Keksit siis uuden vedätyshahmon itelles?

• Anonyymi00013

Mitähän tämä järjetön lausahdus mahtaa tarkoittaa- annappa paritsa (eli sinä ja varjöäänestäsi) arvaan- tämä sekava tilitys liittyy siihen kuvittamaan, mitä yritetään myydä muille, että joku nainen kirjoittelee ns vedätyshahmoja🙄 itselleen ja muutenkin pakkomielteen mukaisesti vastaa kaikesta kirjoituksesta mitä täällä esiintyy? T naiselta tämä- menkää jo eteenpäin majakka ja perävaunu

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitähän tämä järjetön lausahdus mahtaa tarkoittaa- annappa paritsa (eli sinä ja varjöäänestäsi) arvaan- tämä sekava tilitys liittyy siihen kuvittamaan, mitä yritetään myydä muille, että joku nainen kirjoittelee ns vedätyshahmoja🙄 itselleen ja muutenkin pakkomielteen mukaisesti vastaa kaikesta kirjoituksesta mitä täällä esiintyy? T naiselta tämä- menkää jo eteenpäin majakka ja perävaunu

Tais osua ja kolahtaa kuvaa suhun ku älähit noin pahasti. Halit sinne vaan.

• Anonyymi00012

Ööb

• Anonyymi00019

Böö

• Anonyymi00015

Joo et voi ainakaan jatkossa leikkiä jotakin netistä tempaista Idle kingiä minulle🤣
      Minua ei enää ole
      Naiselta.

• Anonyymi00017

Ai jaa

• Anonyymi00016

Οκ —Ⅶ—

• Anonyymi00018

Pian koittaa aika uus🙏

• Anonyymi00020

Ok, mun seuraavaan väliaikaa on vielä vajaa pari vuotta...sekava mutta tasoittava jakso meneillään.

• Anonyymi00021

Minä tiedän nahoissani että 7 vuoden tai no ainakin
      Viiden vuoden
      Eli hevosen vuohen ,apinan,,koiran ja sian vuodet epäonnen vuodet on tulossa ... Kukon vuosi jossain välillistä on parenpi minulle ja rotan vuonna sykli kääntyy seuraavan kerran

Oien puinen härkä kiinalaisesta ...
      Sivusta ...

• Anonyymi00022

Tästä olen aivan samaa mieltä.

• Anonyymi00023

Ai siis mistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      391
      4439
    2. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      17
      4243
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3779
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      114
      2807
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      10
      2457
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1952
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1928
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1870
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1439
    Aihe