Kiihottavaa pitää vaimon alusasuja kun hän vielä jopa pyytää minun niitä käyttämään.illalla pyysi laittamaan nää pinkit stringit jotka edelleen on päällä.kalu jäykistyy kun ajattelenkin kullin olevan silkin pehmeissä pöksyissä.
Naisten alusasut
12
409
Vastaukset
- Anonyymi00002
Totta! Silkin pehmeys ja pitsit saavat kullin nousemaan; samoin satiiniset sukkahousut!
- Anonyymi00003
Sukkikset on tosi kiihottavat , kullikin näyttää hyvältä, ja liukas nylon hyväilee kivasti muutenkin.... Näin vielä 60vee ;)
- Anonyymi00005
Stayupit on hyvän näköiset miehellä.
- Anonyymi00016
Mitäs olet friikki ala painua hopi hopi.
- Anonyymi00004
Pukeudun välillä vaimoni pyynnöstä naisten alus vaatteisiin.
Olisin mieluusti makutuomarina 💃💦
- Anonyymi00006
Vaimon satiini pikkareihin on tullut pukeuduttua usein. Ja vielä satiininen kellohame päälle niin hame luistaa kivasti liukkaiden pikkareiden päällä. Tajuttoman kiihottavaa ja takuu laukeaminen....
- Anonyymi00007
Tuo kuulostaa kiihottavalle
- Anonyymi00008
Vaimon pikkarit ja stayupit minulla ja runkkaan peilin edessä.ihana näky
- Anonyymi00011
Ihanaa olisi nähdä
- Anonyymi00015
Hyi saatana
- Anonyymi00018
Minä olen ottanut anopin alushousuja ja käyttänyt niitä.
Kyllä tulee tymäkkä seisokki aina kun niitä käytän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572774Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362399SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past911621Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851295Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301109Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155821Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80724Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52676Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44650- 43635