Ihmiset ovat oikeasti luontaisesti pohjimmiltaan itsekkäitä ja pahoja
Unohtakaa rakkaus sitä ei ole olemassa
18
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valitettavan monet, mutta onneksi ei kaikki.
- Anonyymi00002
Saako silti tykätä itsekseen hänestä?
- Anonyymi00003
Ootko sä nyt kuitenki se narsisti
Vaikka mietin et sulla olis sydänkin mies
😭💔😱
Naiselta- Anonyymi00006
No oletko kenties itsellesi huuhaata kirjoitteleva äijä narsisti? Siihen tämä tapa vähäsen viittaisi. Naiselta sivusta muistakaa että emojit on ihanii🫰
- Anonyymi00009
En ole narsisti mutta suojamuurini ovat erittäin korkealla ja siksi saatan vaikuttaa kylmältä toisinaan.
- Anonyymi00004
Seuraavan kanssa ehkä sitten paremmin. Oltiin vain harjoituskappaleita toisillemme..
- Anonyymi00008
😂😂
- Anonyymi00005
Hei älä sano noin. Kyllä varmasti vielä oma murumussukka sullekin ilmaantuu.
- Anonyymi00007
Samaa mieltä. Olet oivaltanut asian
- Anonyymi00010
Kun huomaa ihmisten ajattelutavat niin yhtäkkiä eivät olekkaan niin viehättäviä vaikka olisivat kuinka kauniita tai komeita.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun huomaa ihmisten ajattelutavat niin yhtäkkiä eivät olekkaan niin viehättäviä vaikka olisivat kuinka kauniita tai komeita.
Noin olen minäkin ajatellut jo aika kauan.
- Anonyymi00011
Joo menen pois koska minun rakkaani on hävinnyt enkä löydä häntä enää😭
- Anonyymi00012
En ole.
- Anonyymi00013
Jos molemmat ymmärtävät olevansa syntisiä, ja ovat oppineet sen, että Jeesukseen luottamuksensa laittamalla, elää parempaa elämää, niin silloin tulee vähiten vahinkoa. Kannattaa unohtaa ihmisten keksimät kuvitelmat rakkaudesta. Jumalan opettama rakkaus on merkityksellistä ja toimivaa. Avioliitossa kuuluu olla Jumala mukana. Hän on se, joka saa sen toimimaan.
- Anonyymi00014
Pohjimmiltaan aivan munista kouraisee välillä, kun ajattelen kaivattuani, tai nupista jotenkin ihanasti vihlaisee. Tätä on alkanut nyt tapahtumaan aivan viimepäivinä.
- Anonyymi00017
Tiedän tunteen, vaikka ei munia olekaan.
- Anonyymi00015
Eivät kaikki ole pahoja, koska se on mahdotonta. Minä luotan enemmän ikäisiini ihmisiin. Ja siksi ystäväksi mies muutaman vuoden ikäerolla.
- Anonyymi00018
Ihminen on pohjimmiltaan hyvä. Pahuus on tietämättömyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621